اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960108245206991

آغاز به کار فروشگاه اینترنتی گیرنده دیجیتال TV-Mobile.ir 

کد: 13960108245206991

https://goo.gl/CR6dXs

، اصفهان , (اخبار رسمی): وب سایت تی وی موبایل TV-Mobile.ir باهدف ارائه اطلاعاتی جامع در زمینه انواع گیرنده دیجیتال و آموزش‌های راه‌اندازی و استفاده از آنها و همچنین فروش انواع گیرنده‌های دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی برای موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر همراه با گارانتی و ارسال فوری به سراسر کشور رونمایی شد.

مرکز فروش رسمی انواع گیرنده های دیجیتال برای موبایل و تبلت TV-Mobile.ir

فروشگاه اینترنتی TV-Mobile.ir مرکز فروش رسمی انواع گیرنده های دیجیتال برند های اسنوا، مای جیکا، ایکس ویژن، ایکس پی و ... به همراه تیم تولید محتوای متخصص جهت عرضه مطالب آموزشی برای کاربران است.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی TV-Mobile.ir، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه فروش انحصاری و رسمی انواع گیرنده های دیجیتال شبکه های تلویزیونی برای موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر همراه با گارانتی و ارسال فوری به سراسر کشور از اسفند ماه 1395 فعالیت خود را آغاز کرد و در آدرس TV-Mobile.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل بخش های متنوع آموزشی، بخش دانلود نرم افزارهای مورد نیاز، بخش ویدیوهای آموزشی و معرفی محصولات جهت آشنایی کاربران قبل از خرید، بخش معرفی و شرح کامل مشخصات و ویژگی های محصولات و ارسال فوری به سراسر کشور به همراه گارانتی، در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

مدیریت فروشگاه اینترنتی TV-Mobile.ir با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباطی کامل بین تیم فروش و کاربران بوده  که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: فروشگاه اینترنتی TV-Mobile.ir زیرمجموعه ای از فروشگاه بزرگ اینترنتی و معتبر تک سبد به نشانی Taksabad.com به صورت اختصاصی جهت عرضه تخصصی انواع گیرنده های دیجیتال برای موبایل و لپ تاپ طراحی و اجرا گردیده است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این رونمایی به دنبال تهیه و تولید مجموعه‌ای کامل از آموزش‌های متنی، تصویری و ویدیویی در خصوص کار با گیرنده دیجیتال و گردآوری مجموعه ای از نرم افزارهای مورد نیاز برای هر یک از گیرنده‌های دیجیتال و شفاف سازی محصولات قبل از خرید برای تمامی مشتریان با هر سطح اطلاعاتی به منظور یک خرید صحیح و کاربردی هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تک سبد

فروشگاه اینترنتی تک سبد، سبدی پر از کالاهای دوست داشتنی برای کاربران وب می باشد. محصولات عرضه شده در این فروشگاه همگی از کیفیت ساخت بالا و برند های معتبر تهیه و برای مشتریان ارسال می گردد. تمامی کالاهای ارسالی دارای 7 روز گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری می باشد. با خرید اینترنتی از فروشگاه تک سبد کالای درخواستی شما پس از هماهنگی تلفنی در اولین فرصت و زمان کوتاهی درب منزل تقدیم می گردد. کلیه کالا ها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هیچ گونه منافاتی با قوانین جاری کشور ندارند. عمده فعالیت فروشگاه اینترنتی تک سبد در زمینه محصولات دیجیتال و ساعت دیواری های برند می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]