اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236865726

پیش از انتخاب تور و سفر نوروزی بدانید

دانستی‌های جذاب سفر به گرجستان

کد: 13951130236865726

https://goo.gl/BwfKt5

، (اخبار رسمی): سفر به گرجستان، سفر به کشوری است که مردم صمیمی و خوش قلبی دارد و همزمان طیف وسیعی از جاذبه و محصولات تفریحی و گردشگری را به شما ارائه می‌دهد.

دانستی‌های جذاب سفر به گرجستان

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس توریستی گراویتی، سفر به گرجستان جاذبه‌های متنوعی دارد که همراه با محصولات تفریحی و گردشگری تکمیل می‌شود.
بر اساس این گزارش، پایتخت کشور گرجستان، شهر تفلیس است که از لحاظ جغرافیایی تقریبا در مرکز کشور گرجستان واقع شده است، به لحاظ موقعیتی گرجستان هم در اورپا و هم در آسیا واقع است اما مردم گرجستان خود را به عنوان بالکن اروپا معرفی می کنند و به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا هستند .

طبیعت زیبا و مردمانی خوب

طبیعت زیبا  یکی از جذابترین بخش های این سفر خواهد بود؛ وقتی برای اولین بار در مسیر تفلیس- باتومی کوه های قفقاز را می بینید، مبهوت خواهید شد. شاید باور نکنید، در افق‌های دور دست، سکوت، خورشید و کوه های زیبا را تجربه خواهید کرد.
یکی از مکان های فراموش نشدنی طبیعت گرجستان پارک ملی توشتی (Tusheti) است که در دامنه های قفقاز واقع است و شما را یاد طبیعت اسکاتلند می اندازد.
اگر اهل کوه نوردی هستید، به راحتی می توانید از تفلیس با چند ساعت رانندگی به پای این کوه برسید. این تجربه را به هیچ وجه از دست ندهید.

یکی دیگر از شهرهای بسیار توریستی کشور گرجستان، شهر زیبای باتومی در سواحل دریای سیاه است که  با فاصله  362 کیلومتری از تفلیس قرار دارد.

کوه های زیبای کوکازیان در کشور گرجستان واقع شده و در سفر زمینی بین شهرهای تفلیس و باتومی، این کوه های زیبا را مشاهده خواهید کرد.

کشور گرجستان، مردمان بسیار خونگرمی دارد و در اقامت در این کشور احساس غربت و تنهایی نخواهید کرد. مردم گرجستان و فرهنگ و رفتارشان از جذابیت های خاص این سفر خواهد بود. این مردم ،به گونه ای با شما برخورد می کنند که گویی از اعضای خانواده آنها هستید. موسیقی از مهمترین بخش های زندگی عامیانه آنهاست و برای نوازنده های خیابانی و اعضای ارکستر سمفونیک به یک اندازه احترام قائلند.

گرجستان توسط فرهنگ های مختلفی احاطه شده و بنابراین تمامی ویژگی های خوب را از آنها دستچین کرده است. روسیه در شمال، ترکیه در غرب،  ارمنستان و ایران در جنوب و آذربایجان در شرق این کشور قرار دارند.

مردم با گرمی با شما برخورد می کنند و سعی دارند هر کاری از دستشان بر می آید برای شما انجام دهند. شما برند های معروف نظیر مک دونالدز و برگر کینگ را در تفلیس نخواهید دید، بلکه همه چیز به شکل بومی و سنتی است. 

خوراکی‌های خوب و بازارهای جذاب
خوراکی های خوب و خوشمزه این کشور که با غذاهای ایرانی مشابه است، یکی از جذابترین و متنوع ترین جاذبه های سفر به گرجستان است که شما را با تجربه ای خاص روبرو می‌کند.

بازارهای سنتی را می توانید در همه جای شهر ببینید. سبزیجات و میوه های رنگی، نان و گوشت های متنوع و هر چیزی که هوس آن را بکنید.

این بازارها معماری سنتی و بومی دارند و حتی اگر چیزی نمی خواهید بخرید، بازدید از آنها را به شما توصیه می کنیم. هیچیک از کالاها برچسب قیمت ندارند و شما باید با فروشنده چانه بزنید.

در بسیاری از مواقع فروشنده ها، خانم های پیر با لباس های سنتی هستند که حتی یک لغت انگلیسی هم نمی‌دانند اما آنها با روش های جالبی با شما تعامل برقرار می کنند.
شاید چیزهایی که هیچوقت در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای شهر خود ندیده باشید، در این فروشگاه های سنتی ببینید و این یکی از ویژگی های منحصربفرد تفلیس است.

تمامی سبزیجات موجود در این بازارها، بومی گرجستان و بسیار تازه هستند.

تفلیس؛پاریس کوچولو

چیزی که در شهر تفلیس، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، خیابان ها و کوچه های دوست داشتنی این شهر می باشند. به همین دلیل به شهر تفلیس،پاریس اوراسیا می‌گویند. کوچه های باریک تفلیس که باعث می شود پاریس و ونیز را فراموش کنید.

وقتی برای اولین بار در خیابان های تفلیس قدم می زنید، احساس متفاوتی را تجربه می کنید. خیابان های باریک و دنج در سرتاسر شبکه شهری دیده می شوند و هر عابری را شیفته خود می کند، به همین دلیل تفلیس به پاریس اوراسیا معروف است. از جذابیت های این شهر می توان به بازار محلی تفلیس، خیابان مرجانیشویلی، تاتر مرجانیشویلی، کلیسای سامبا،  کاخ ریاست جمهوری گرجستان، رودخانه کورا و کلیسای متخی،  میدان شطرنج تفلیس و .. اشاره کرد.
 

باتومی و ساحلی متفاوت 

همچنین در شهر باتومی و ساحل دریای سیاه حال و هوای خاصی را تجربه خواهید کرد . فاصله دریا و کوه در این ساحل بسیار کم است. شما می توانید به اسکی بروید و دو ساعت بعد در ساحل استراحت کنید. اقلیم باتومی جنب حاره است و آب و هوای بسیار خوبی حتی در فصل زمستان دارد. شهر باتومی بناهای تاریخی زیبایی نیز دارد.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از مسیر تلگرام با  شماره تلفن00995592809109 یا ایمیل [email protected] در تماس باشند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توریستی گراویتی

شرکت توریستی گراویتی فعالیت خود را در سال 2012 در صنعت گردشگری آغاز کرده است و توانسته است با کسب رضایتمندی از سوی تور اپراتورها و در نهایت مشتریان آنها در زمینه خدمات ارائه شده، نام خود را به عنوان یکی از مطرح ترین کارگزاران خدمات توریستی در گرجستان به ثبت برساند. آنچه که شرکت گراویتی را به یک شرکت موفق تبدیل نموده است ارائه بهترین پکیجهای مسافرتی به مشتریان مطابق با سلایق و نیازهای ایشان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی