اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236875726

آژانس مسافرتی گراویتی ارائه می‌دهد

نوروز، بی واسطه به گرجستان بروید

کد: 13951130236875726

https://goo.gl/xIcnvM

، (اخبار رسمی): خدمات ارزان و متفاوت برای ایام تعطیلات نوروزی 96 در مسیر تفلیس و باتومی ارائه شد.

نوروز، بی واسطه به گرجستان بروید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت توریستی گراویتی، با توجه به فرا رسیدن ایام نوروزی و افزایش تقاضای سفر ، پکیج‌های مسافرتی جدید سفر به گرجستان برای نوروز96 ارائه شد.
فرزاد زین العابدین، مدیر عامل گراویتی که یک شرکت گرجستانی با مدیریت ایرانی است در این خصوص اعلام کرد که برای رفاه حال مسافران ایرانی، فروش مستقیم این تورها آغاز شده است.
وی تاکید کرد: در همین خصوص نرخ های جدید و امکانات جدیدی در تورهای این شرکت برای سفر به تفلیس در نظر گرفته شده تا مسافران ایرانی ارزان تر به این کشور سفر داشته باشند.
او افزود: هم اکنون طی قراردادهایی که با شرکت های ایرانی منعقد شده است، مسافران ایرانی می توانند در تهران هم از خدمات ما بهره ببرند.
او ادامه داد: آن چیزی که شرکت گراویتی را به یک شرکت موفق تبدیل کرده ارائه بهترین پکیج‌های مسافرتی به مشتریان مطابق با سلایق و نیازهای آنها بوده و در ادامه این مسیر، گام های جدیدی در حال برداشته شدن است.
وی همچنین به مسافران ایرانی که قصد دارند خود انتخاب کننده محل اقامتشان باشند این نوید را داد که رزرواسیون و گارانتی هتل در کلیه شهرهای گرجستان هم با خدمات این مجموعه ممکن شده است.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از مسیر تلگرام با شماره تلفن00995592809109  یا ایمیل [email protected] در تماس باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توریستی گراویتی

شرکت توریستی گراویتی فعالیت خود را در سال 2012 در صنعت گردشگری آغاز کرده است و توانسته است با کسب رضایتمندی از سوی تور اپراتورها و در نهایت مشتریان آنها در زمینه خدمات ارائه شده، نام خود را به عنوان یکی از مطرح ترین کارگزاران خدمات توریستی در گرجستان به ثبت برساند. آنچه که شرکت گراویتی را به یک شرکت موفق تبدیل نموده است ارائه بهترین پکیجهای مسافرتی به مشتریان مطابق با سلایق و نیازهای ایشان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]