اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237105499

از سوی سازمان تأمین اجتماعی

شرایط بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان ابلاغ شد

کد: 13951201237105499

https://goo.gl/mJgAoi

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان تأمین اجتماعی در راستای اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای، بخشنامه حاوی اصلاح آیین‌نامه و شرایط کارفرمایان مشمول این قانون را به اعضای اتاق ایران ابلاغ کرد.

شرایط بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان ابلاغ شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق بازرگانی ایران، سازمان تأمین اجتماعی بخشنامه اصلاحیه آیین‌نامه قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب که در 15 دی ماه امسال در هیئت دولت تصویب و به این سازمان ابلاغ شده بود را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده با توجه به مصوبه هیئت دولت در 15 دی ماه امسال در خصوص اصلاح آیین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و همچنین اصلاح ماده 104 قانون مالیات‌های مستقیم و رفع مشکلات کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی و وحدت رویه در اجرای مفاد آیین‌نامه‌های بخشودگی جرایم بیمه‌ای که به مدت 3 ماه از تاریخ صدور بخشنامه مصوبه هیئت وزیران به این سازمان (19 دی ماه)، شرایط کارفرمایان مشمول این قانون ابلاغ می‌شود.

بر اساس این بخشنامه، کارفرمایان خوش‌حسابی که مشمول شرایط مندرج در آیین‌نامه مصوب هیئت دولت می‌شوند، ظرف سه ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب سازمان تأمین اجتماعی برای تعیین تکلیف بدهی‌های معوق خود اقدام کنند.

همچنین این شرایط جدید و اصلاحیه آیین‌نامه اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب، مشمول اعضای اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف تهران و کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی نیز می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه