اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951202237735632

خانه‌ای از عشق و سفر

کد: 13951202237735632

https://goo.gl/NDasns

، تهران , (اخبار رسمی): هدف کریستوف و سیلوی، راه‌اندازی یک خانه عطرسازی بود که به‌طور اختصاصی به ساخت کولون‌هایی با غلظت بالا، بپردازد.

خانه ای از عشق و سفر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر: رویای پرداخت به ایده هایی تازه و اقدام به خلق آثاری جدید در جهان عطر، با ملاقات بین "کریستوف سِروَسِل" و "سیلوی گانته" در سال 2006، شکل می‌گیرد.

این دو هنرمند خلاق و ماجراجو که از خانواده های ایتالیایی و متولد کشور فرانسه هستند؛ پس از این ملاقات در شهر نیویورک که به پیوند عاشقانه آن ها ختم می شود؛ از ایده های ویژه خود برای ساخت عطرهایی ویژه و پرداخت به شیوه های کلاسیک عطرسازی در قالبی مدرن و بدیع سخن سخن می گویند و کار بر روی ساخت طرح های خود را آغاز می کنند.

کریستوف که یک روانشناس است؛ از دیرباز علاقمند سفر به نقاط مختلف و بکر بوده و زمان زیادی را صرف برقراری پیوند میان فرهنگ ها و آیین های مختلف با جهان عطر و روایح کرده است. سیلوی، هنرمندی موفق در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی است که مهارت بسیاری در تزیین فضاهای داخلی با استفاده از وسایل خاص و قدیمی دارد. اشتراکات بسیاری از جمله عشق به سفر و طبیعت و نیز علاقه به ترکیبات معطر و شیوه های سنتی عطرسازی، نقطه اتصال ایده های این دو هنرمند در سال 2006 است و آن ها پس از گفتگو در مورد دیدگاه های خود، در می یابند که برای ساخت ترکیبات "کولون" جدید و منحصربفرد، توافق کامل دارند.

حرکت در مسیری متفاوت

هدف کریستوف و سیلوی، راه اندازی یک خانه عطرسازی بود که بطور اختصاصی به ساخت کولون هایی با غلظت بالا، بپردازد. این دو طراح، با علاقه بسیار زیاد، تحقیقات گسترده ای در رابطه با ترکیب افسانه ای و با قدمت "ادکلن" انجام داده بودند و هر دو، در پی ساخت کولون هایی ویژه بودند که علاوه بر برخوداری از مشخصه هایی مانند شخصیت ویژه، ظرافت و تازگی، از ماندگاری بالا و فوق العاده ای برخوردار باشند. تلاش های سیلوی و کریستوف، پس از سال ها تحقیق و انجام آزمایشات مختلف، به بار نشسته و آن ها موفق به پایه گذاری خانواده بویایی جدید و منحصربفردی می شوند که یکی از اتفاقات بزرگ و ویژه عطرسازی مدرن است: "کولون ابسولوت".

کولون ابسولوت، ترکیباتی ناب و قدرتمند هستند که بر پایه ترکیبات سنتی و کلاسیک ساخت عطرهای قدیمی شکل گرفته اند و با بکارگیری شیوه ها و تکنیک های مدرن و پیچیده در غلظتی بالا و بصورت "اکستریت" عرضه شده اند. ظرافت های عمیق و پیچیده که با درخششی خیره کننده همراه است؛ نمایشی از داستان ها، خاطرات منحصربفرد و تصویرسازی های خیره کننده کریستوف و سیلوی است. عطرهایی باشکوه و حرکتی خلاقانه که در سال 2010، از خانه "آتلیه کولون" رو نمایی کرد.

مجموعه اوریجینال

آتلیه کولون کار خود را با معرفی پنج عطر در قالب مجموعه ای با عنوان "اوریجینال" آغاز کرد. "تِرفله پو" با فضایی در خشان از نوت های گیاهی شاداب مانند شبدر و نعنا، مرکباتی همچون نارنج و نرولی، مشک و پایه ای از پچولی، خزه بلوطی و هل، "بویس بلوند" با فضایی اعجاب انگیز از تقابل غنای وتیور و چوب های نفیس با درخشش مرکبات، بر بستری دودی و ادویه ای، "گرند نرولی" با در هم تنیدگی های نابی از نشاط مرکبات با قلبی از چوب غان، باریجه، خزه و وانیل، "اولنگ اینفینی" در فضایی آکنده از نشاط و آرامش برگ های چای که با نوت های مرکباتی و پایه ای غنی از وتیور، گایاک و چرم و سر انجام، عطر تحسین شده "اورنج سونگی" با رایحه ای بکر و زیبا از مرکبات که در قلبی گل بو ادغام شده و در پایه ای از صندل و عنبر کامل می شود؛ نخستین عطرهایی هستند که آتلیه کولون در قالب مجموعه اوریجینال ارائه کرد.

مجموعه اوریجینال، در ادامه عطرهای زیبای دیگری به خو دید که هر یک، وجوهی از پرداخت به کولون ابسولوت های مورد نظر کریستف و سیلوی را به نمایش می گذاشتند. "سدرات اِن ویرانت" با رایحه گرم و مفرحی از همراهی مرکباتی مانند یوزو و ترنج با نوت های آروماتیک و سبز همچون نعنا، توت عرعر و ریحان در پایه ای صمغی و چوبی، یکی از عطرهای این مجموعه است که در سال 2013 معرفی شد. در سال 2015، عطر "پامِلو پارادیس" با رایحه برجسته مرکبات در قلبی گل بو و پودری که درخشش خود را در پایه ای فاخر از وتیور و کهربا، به نمایش می گذارد؛ به مجموعه اضافه شد و عطر تحسین شده "برگاموت سولیل" با درخشش خیره کننده از همراهی مرکبات و نوت های آروماتیک در پایه ای از خزه، وتیور و کهربا، بعنوان یک اثر برجسته دیگر، در سال 2016 به مجموعه اوریجینال اضافه شد.

مجموعه مَتِریه

ماجراجویی های این زوج هنرمند، ابعاد بسیار گسترده ای دارد و جسارت در پرداخت به کولون هایی ویژه با فضاسازی های ویژه و بدیع، موجب شکل گیری مجموعه های متنوعی از عطرهای زیبا و تحسین بر انگیز در آتلیه کولون شده که یکی از این مجموعه ها، با عنوان "مَتِریه" در سال 2011 و با عطر "وانیل اینسنسی" متولد شد. نمایشی باشکوه متفاوت از وانیل، در پایه ای از چوب بلوط، خزه و وتیور که چهره عمیق و دودی خود را بر بستری از کهربا، به زیبایی با درخشش و نشاط مرکبات و ادویه ها همراه کرده است. "آمبر نو"، دومین عطر از این مجموعه است که در سال 2012 معرفی شد و نمایشی عمیق، تأمل بر انگیز و در خشان از همراهی آکورد آمبر با طراوت مرکبات و گرمای اغواگر دارچین ارائه می کند. در همین سال، ترکیبی اورینتال و بدیع از رز، عود، صمغ ها و نوت های چوبی با عنوان "رز آنونیم" به این مجموعه اضافه شد و همراهی چند وجهی، مفرح اما عمیق آلو و مرکبات با قلبی از بنفشه و شکوفه پرتقال در "وتیور فتال" که در پایه ای فاخر از عود، وتیور و سدر ادغام می شود؛ سال 2012 را با معرفی سه عطر نفیس از مجموعه "متریه"، برای آتلیه کولون به سالی فراموش نشدنی تبدیل می کند. عطری با شخصیت برجسته یاس که با همراهی رزین ها و گیاهان در پایه ای از بخور، کهربا و کومارین، نمایشی متفاوت از یاس ارائه می دهد؛ عطر "جاسمین آنجلیک" را در سال 2015 به این مجموعه اضافه کرد.

مجموعه اکسکلوسیو

ترکیبی راز آلود و ویژه از چرم و بنفشه که در فضایی مرکباتی، بر پایه هایی از وتیور و مشک شکل گرفته است، در عطر "سوس له تویت د پاریس"، از مجموعه ای ویژه تحت عنوان "کالکشن لز اِکسکلوسیو" در سال 2011 رو نمایی شد. همراهی زیبا و شگفت انگیز اوسمانتوس با زنبق و بنفشه در پایه ای از جیر و پچولی در عطر "رِندِز ووس" محصول 2014 و همراهی زیبا و چند وجهی نابی از نوت های میوه ایی مانند انجیر و انگور با غنای چرم، سدر و مشک آمبرت در عطر "مشک ایمپریال" محصول 2015، دیگر آثار این مجموعه نفیس و خاص هستند.

مجموعه متال

مجموعه "متال"، چهارمین مجموعه از عطرهای ماجراجویانه و پر رمز و راز آتلیه کولون است که در سال 2013 با معرفی دو عطر تحسین بر انگیز، متولد شد. "سیلور آیریس"، عطری از ظرافت، درخشش و تجمل، یکی از این دو عطر است. رایحه ای زیبا با نوت برجسته زنبق که وجوه پر از احساس و لطافت خود را با بنفشه و میموسا برجسته می کند و این فضای پودری منحصربفرد، با درخششی از نوت های مرکباتی و میوه ها، در پایه ای فاخر و عمیق از پچولی، کهربا و ادویه ها ادغام می شود. "گُلد لدر"، دیگر عطر این مجموعه در سال 2013 است. عطری فاخر و متمولانه از آمیزش چرم و رام با لایه هایی قدرتمند از آلو، زعفران و مرکبات در قلبی سبز و گیاهی که در پایه ای تاریک اما اعجاب بر انگیز از عود، گایاک و سدر، به کمال می رسد. ترکیبی اغواگر و شاعرانه از گل پایا و میموسا با پچولی، سدر و چوب صندل در "بلانش ایمورتال" به همراه عطر عمیق و تحسین شده "سانتال کارمین" که با رایحه ای قدرتمند از چوب های صندل، گایاک و سدر شکل گرفته است و بر بستری سبز و دودی با گرمای اغواگر و ناب وانیل و زعفران همراه شده است؛ دو اثری هستند که در سال 2014 به مجموعه متال اضافه شدند. نمایش باشکوهی از همراهی چوب غان و عود با آکورد منحصربفرد جیر در لایه هایی از وانیل، زعفران و ادویه، عطر تحسین شده "عود سفیر" را در سال 2015 به این مجموعه اضافه کرد.

نمایش قدرتمندی از صندل و چوب گایاک که با نوت های گیاهی همراه شده و در قلبی از شمعدانی، رز و فلفل ادغام می شود در عطر "امِراد آگار"، عضو جدید مجموعه متال است که در سال 2016 ارائه شد. همچنین در این سال، عطر ویژه و زیبای دیگری به این مجموعه اضافه شد. "کاملیا اینترپاید"، عطری نفیس و منحصربفرد از همراهی برگ های کاملیا با چرم و کهربا است که به شکل هنرمندانه ای با درخشش مسحور کننده ای از نوت های مرکبات و لطافت رز، همراه شده است.

مجموعه آزور

سال 2015، با معرفی چهار عطر نشاط آور و موفق در قالب مجموعه ای با نام "آزور"، به سالی ویژه برای آتلیه کولون تبدیل شد. چهار عطر زیبا و عمیق، که به روال سابق، تلفیقی از نشاط، ظرافت و اغواگری با غنا و پیچیدگی های تأمل بر انگیز هستند؛ نمایش بیاد ماندنی دیگری از خلاقیت و نبوغ بی انتهای این زوج هنرمند ارائه داد. "فیگیه آردنت" یکی از عطرهای محبوب و ویژه این مجموعه است. ترکیبی زیبا از آکورد انجیر و برگ های اسرار آمیز آن با پایه ای از سدر و زنبق که در فضایی ویژه از مرکبات و ادویه ها جریان دارد. "ماندارین گالاشیال" عطری از نشاط و سرزندگی زنجبیل و تازگی و خنکای مرکبات بر پایه ای از وتیور و خزه است. "سود مگنولیا"، اغواگری ها و رموز مگنولیا را در قلبی از رز و زعفران به نمایش گذاشته و با غوغای نوت های مرکبات، به پایه ای از سدر و مشک پیوند می زند. "سدره اطلس"، دیگر عطر این مجموعه در سال 2015 است. نمایشی متفاوت و دلچسب از سدر که با نوت های میوه ای، ترنج و وتیور به اجرا در آمده است.

در سال 2016، یک عطر شگفت انگیز و ویژه به مجموعه سیترون اضافه شد. عطری بدیع و افسونگر از شیره و چوب درخت افرا که با لایه هایی از سدر، مرکبات و اکالیپتوس، رایحه ای شگرف و منحصربفرد را ارائه می دهد. این عطر ممتاز، یکی از برترین آثار سال 2016 به شمار می رود که بیانگر نبوغ و خلاقیت کریستوف و سیلوی در پرداخت به فضاهای متفاوت و دور از انتظار است.

مجموعه اورینت

"اورینت" عنوان مجموعه ای است که در سال 2016 معرفی شد. این مجموعه شامل پنج عطر ارزشمند است که هر یک، تصویری از یک داستان و یا فضای منحصر بفرد را با رایحه بدیع و غنی خود بازسازی می کند. عطر تحسین شده "فیلتر سیلان" یکی از عطرهای جالب توجه و ممتاز این مجموعه است. عطری با نوت برجسته و بسیار با کیفیت چای که در ترکیب با ادویه ها و طراوت ترنج، رایحه ای از آرامش را بر پایه ای دودی و عمیق از چوب گایاک ارائه می دهد. "پویوِره الکتریک"، عطر نفیسی از انواع مختلف فلفل است که با پایه ای از چوب سدر و صمغ های کندر و بنزویین همراه شده است. "توباکو نویت" عطر پیچیده ای از آمیزش نوت های ادویه ای در قلبی از تنباکو، لادن و کندر است که وجوه دودی و تاریک خود را در پایه ای از پچولی و سدر کامل می کند. در "میموسا ایندیگو"، تقابلی از گرما و پیچیدگی های آکورد سرکش چرم، وانیل و زعفران با لطافت و اغواگری میموسا و یاس شیروانی به نمایش در آمده است و در نهایت "انسنس جین ها"، نمایشی تمام شرقی و طبیعی از همراهی ادویه ها، صمغ های دودی و رز بر بستری پیچیده از پچولی، لیمو و شکوفه های بهاری است تا مجموعه "اورینت"، روایتی فاخر و تحسین بر انگیز از سفرهای کریستوف و سیلوی به آسیا و خاورمیانه را به دوستداران عطر و ماجراجویی، تقدیم کند.

داستان زیبایی که ادامه دارد...

زمان زیادی از معرفی خانه "آتلیه کولون" به جهان عطرسازی نمی گذرد. اما در همین مدت زمان کوتاه، تلاشی توقف ناپذیر، برخاسته از عشق، خلاقیت و اصالت، این خانه را به نامی محبوب در میان دوستداران عطر و دنیای روایح تبدیل کرده است. آتلیه کولون، خانه ای شکل گرفته بر پایه های عشق، هنر، ماجراجویی و سفر است. پایه هایی که با تکیه بر سنت ها و شیوه های اصلی و قدمت دار، بنایی مستحکم و جاودانه را شکل داده اند. آنچه از سوی این خانه تحت عنوان "کولون ابسولوت" به جهان عطر ارائه شد؛ اتفاقی ویژه و جریانساز است که از نبوغ و جسارت طراحان هنرمند و مبتکر خانه سرچشمه گرفته است. نبوغ و خلاقیتی پایان ناپذیر که از عشق و جسارت این زوج هنرمند سرچشمه می گیرد و با سفرها و ماجراجویی های این دو، عمیق، بالغ و گسترده خواهد شد تا آتلیه کولون، داستان زیبایی باشد که همچنان ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس