اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203237955518

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد

رشد سرمایه‌گذاری خارجی در تهران

کد: 13951203237955518

https://goo.gl/w3hu2V

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در ۱۱ ماه منتهی به بهمن امسال مجوز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان تهران صادر شد.

رشد سرمایه‌گذاری خارجی در تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از خانه صنعت، معدن و تجارت، این در حالی است که سال ۹۴ این میزان ۲۱۳۳ میلیون دلار بود.

محمدرضا قاهری ‌بدر روز گذشته در حاشیه مراسم گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار کرد: در ۱۱ ماه منتهی به بهمن امسال ۲۳۰ میلیون دلار از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی، عملیاتی شده است و کل این سرمایه‌گذاری در سه سال عملیاتی خواهد شد.

او ادامه داد: یکی از مجوزهای سرمایه‌گذاری، مربوط به یک هلدینگ آلمانی است که قصد دارد در استان تهران سه کارخانه تولید برق بسازد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: پس از اجرای برجام فرصت تعامل با کشورهای مختلف برای جذب سرمایه فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، ۵۷ فرصت و هشت صنعت دارای مزیت اقتصادی در استان تهران شناسایی و به علاقه‌مندان اعلام شده است.

قاهری بدر ادامه داد: زمینه‌های تامین مالی در بخش سلامت، ارتباطات و فناوری اطلاعات (آی.سی.تی)،‌ بازار سرمایه، مدیریت پسماند، صنایع غذایی و خودرو از زمینه‌های پیشنهاد شده در استان تهران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه صنعت و معدن و تجارت

در اجرای تبصره 41 قانون برنامه دوم توسعه و تصویب نامه شماره 16680/12/1 مورخ 77/10/12 شورای عالی اداری و به منظور زمینه سازی، تقویت و موثرسازی انجمن ها و فعالیت تشکل های تخصصی استان و کمک به تحقق اهداف مشترک آنها و وزارتخانه های ذیربط بخصوص وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سایر موسسات ، خانه صنعت معدن و تجارت استان تهران در تاریخ 1381/4/3 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار