اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238383540

همایش مدیریت نوین سالن‌های زیبایی کشور برگزار شد

کد: 13951204238383540

https://goo.gl/yUq4uQ

، تهران , (اخبار رسمی): همایش بزرگ مدیریت نوین سالن‌های زیبایی در تاریخ 26 بهمن 95، با همت مجموعه قانون گستر در برج میلاد و با حضور 250 نفر از افراد شاخص و آرایشگران برتراز سراسر کشور برگزار شد.

همایش مدیریت نوین سالنهای زیبایی کشور برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از موسسه قانون گستر، همایش بزرگ مدیریت نوین سالن‌های زیبایی کشور با حضور حداکثری مدیران برتر حوزه زیبایی و آرایشگران شاخص از سراسر کشور و با همت مجموعه قانون گستر در تاریخ 26 بهمن ماه 95 در برج میلاد برگزار شد.

در این همایش تخصصی که جهت ارتقا سطح دانش و تخصص فعالان حوزه زیبایی برگزار شد اساتید بزرگی چون احمد حلت، وحید حاجی‌زاده، مهدی میررفیع، عماد گوگانی و مهدی صنم‌پور به سخنرانی پرداختند.

ارائه راهکارهای اساسی در توسعه کسب‌وکار، اجرای صحیح و به موقع قوانین و مقررات کسب‌وکار، متقاعدسازی مشتریان، رازهای موفقیت و تاثیرات حیاتی تبلیغات در فضای مجازی از عمده مباحث ارائه شده این رویداد تخصصی بود.

در پایان وحید حاجی‌زاده نویسنده کتاب «قانون کار و مدرس رسمی حقوق کار» به ارائه مطالب مفیدی در خصوص چگونگی مدیریت روابط کار ، نحوه تنظیم قرارداد کار و چگونگی پیشگیری از جرایم و مجازاتهای تامنین اجتماعی پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه قانون گستر

بدینوسیله به استحضار شما می رساند موسسه قانون گستر در راستای تحقق بخشیدن به اصل حمایت از کارفرمایان با تلفیق توانمندی ها و بهره مندی از تخصص و تجارب وکلای باسابقه دادگستری کشور، کارشناسان ارشد و مدیران اسبق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور کلیه خدمات حقوقی مورد نیاز شما را در قالب یک مجموعه به شرح ذیل ارائه می نماید:

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]