اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960712263003540

گزارش همایش تخصصی توانمندسازی مدیران

بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه زیبایی

کد: 13960712263003540

https://goo.gl/e7gJcU

، تهران , (اخبار رسمی): همایش توانمندسازی مدیران ۲ (با همت مجموعه قانون گستر) این بار، در سال ۹۶ با شکوه تر از سال گذشته و با استقبال بی نظیر متخصصان این حوزه در ۱۲ شهریور ماه و در برج میلاد با حضور 1200 نفر از مدیران و فعالان حوزه زیبایی برگزار گردید.

بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه زیبایی
بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه زیبایی

این رویداد که به همت مجموعه قانون گستر و وحید حاجی زاده به عنوان دبیرکل همایش در برج میلاد برگزار شد جزء متفاوت ترین رویدادهای تخصصی درچند سال اخیر بود وبا میزان رضایت بیش از ۹۰% مخاطبان همراه بود .

همایش توانمندسازی مدیران ۲ این بار در سال ۹۶ با شکوه‌‌تر از سال گذشته و با استقبال بی نظیر متخصصان این حوزه در ۱۲ شهریور ماه برگزار شد. حضور اساتید برجسته موفقیت و کسب و کار نظیر دکتر احمد حلت، استاد وحید حاجی زاده، استاد مهدی میررفیع، دکتر کامران صحت و مهندس عماد گوگانی رویداد متفاوتی را برای همه‌ی حاضرین رقم زد. افتخار این را داشتیم که این رویداد بزرگ را در تقویم همایشهای کشور به عنوان اولین و بزرگترین رویداد مدیریتی که در بخش اختصاصی زیبایی برگزار گردید ثبت نماییم.

این رویداد که در یک روز کامل از ساعت ۹ الی ۱۹ به همت پایگاه توانمدسازی مدیران و وحید حاجی زاده به عنوان دبیرکل همایش در برج میلاد برگزار شد؛ جزء متفاوت ترین رویدادهای تخصصی در چند سال اخیر بود که با میزان رضایت بیش از ۹۰% مخاطبان همراه بود و به گفته اکثر مدیران حاضر در این رویداد بزرگ، برای اولین بار است که گردهمایی با این شکوه و عزت که در خور جایگاه فعالان حوزه زیبایی کشور باشد برگزار گردیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه قانون گستر

بدینوسیله به استحضار شما می رساند موسسه قانون گستر در راستای تحقق بخشیدن به اصل حمایت از کارفرمایان با تلفیق توانمندی ها و بهره مندی از تخصص و تجارب وکلای باسابقه دادگستری کشور، کارشناسان ارشد و مدیران اسبق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور کلیه خدمات حقوقی مورد نیاز شما را در قالب یک مجموعه به شرح ذیل ارائه می نماید:

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]