اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960912270183540

بزرگترین رویداد تخصصی بازاریابی، تبلیغات و توسعه کسب و کار

دومین کنگره ملی دولت های کارآفرین، مدیران کارآفرین برگزار می‌شود

کد: 13960912270183540

https://goo.gl/NkCrXd

، تهران , (اخبار رسمی): در چند سال گذشته شاهد این بوده‌ایم که اکثر بنگاه‌های اقتصادی و کسب و کارهای فعال به دلیل عدم آموزش‌های نوین درخصوص جذب‌، تبلیغات و وفادارسازی مشتریان و نیز اجرای صحیح امور حقوقی کسب و کار درون سازمان خود‌، در میدان رقابت با رقبای خارجی فرصت را از دست داده‌اند و بعضاً در تجارت خود شکست خورده‌اند.

دومین کنگره ملی دولت های کارآفرین ، مدیران کارآفرین
نخبگان و سخنرانان برجسته کشور در کنار هم و در سالن اجلاس سران

با دعوت از دکتر احمد روستا، دکتر احمد حلت، دکتر محمد بلوریان تهرانی، دکتر کامران صحت و مهندس عماد گوگانی یک پنل شگفت انگیز را برای مخاطبین و مدیران حاضر در این رویداد آماده شده است

به گزارش دبیرخانه کنگره ملی (دولت‌های کارآفرین-مدیران کارآفرین)، این رویداد توسط مجموعه قانون گستر (پایگاه توانمند ساری مدیران) در تاریخ 28 دی ماه 1396 و در محل همایش‌های بین المللی اجلاس سران با حضور مقامات عالی رتبه از دولت و ممجلس برگزار می‌شود.

دبیرکل این کنگره آقای وحید حاجی زاده درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: در چند سال گذشته شاهد این بوده‌ایم که اکثر بنگاه‌های اقتصادی و کسب و کارهای فعال به دلیل عدم آموزش‌های نوین درخصوص جذب‌، تبلیغات و وفادارسازی مشتریان و نیز اجرای صحیح امور حقوقی کسب و کار درون سازمان خود‌، در میدان رقابت با رقبای خارجی فرصت را از دست داده‌اند و بعضاً در  تجارت خود شکست خورده‌اند.

حاجی زاده افزود: یکی از نکات مهمی که مدیران و فعالان اقتصادی ما باید در حوزه‌ی کسب و کار خود درباره‌ی آن آموزش ببینند، این است که همواره در فراگیری علوم و فنون مدیریت کسب وکار تلاش کنند و نسبت به مهارت آموزی دانش در این حوزه پیش قدم باشند تا بتوانند توسعه‌ی مطلوب و درخور مدیران ایران را به دست آورند. ما در این همایش تلاش داریم تا از طریق بزرگان و نخبگان موفقیت و کسب و کار به علاقه‌مندان آموزش دهیم که مسیر گذر از این راه پر پیچ و خم کجا است.

حاجی زاده در خصوص سخنران و استاتید این همایش اعلام داشتند که: سعی بر این داشتیم نفرات اول کشور و سخنرانان برجسته‌ی حوزه‌های مختلف را در این روز به خصوص گرد هم آوریم تا انتقال دانش به خوبی و با کیفیت بالا انجام شود.

از همین رو با دعوت از دکتر احمد روستا (پدر علم بازاریابی ایران)، دکتر احمد حلت (مرد موفقیت ایران و جهان)، دکتر محمد بلوریان تهرانی (سخنران برجسته و محبوب حوزه مشتری مداری)، دکتر کامران صحت (دکترای بازاریابی و تبلیغات) و مهندس عماد گوگانی (نابغه دیجیتال مارکتینگ) یک پنل شگفت انگیز را برای مخاطبین و مدیران حاضر در این رویداد آماده کرده‌ایم.

سرفصل‌های این رویداد به شرح زیر است:

  • تهدیدات و فرصت‌های محیطی کسب و کار
  • مدیریت و توسعه مهارت‌های کسب و کار
  • تکنیک‌های بازاریابی و فروش موفق
  • نکات کاربردی جذب و وفادری مشتریان
  • بررسی چالش‌های پیش روی مدیران در حوزه‌ی روابط کار
  • استانداردهای برندسازی در کسب و کارهای ایرانی
  • رازهای مدیران موفق از زبان مرد اول موفقیت ایران و جهان

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت تغییر در کسب و کار و رسیدن به موفقیت بیشتر در این رویداد شرکت کنند. جهت کسب اطلاعات می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

77515152 021      

77514176  021

77514177  021 

775141781 021

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه قانون گستر

بدینوسیله به استحضار شما می رساند موسسه قانون گستر در راستای تحقق بخشیدن به اصل حمایت از کارفرمایان با تلفیق توانمندی ها و بهره مندی از تخصص و تجارب وکلای باسابقه دادگستری کشور، کارشناسان ارشد و مدیران اسبق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور کلیه خدمات حقوقی مورد نیاز شما را در قالب یک مجموعه به شرح ذیل ارائه می نماید:

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]