اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394070948033540

سمینار دانش حقوقی مدیران با حضور170 نفر از مدیران ارشد و صاحبان برند برگزار شد

کد: 1394070948033540

https://goo.gl/h8Udd1

، تهران , (اخبار رسمی): در این سمینار که با حضور برخی از مدیران فنی و حرفه‌ای برگزار شد، مطالبی با محوریت حضور پیشگیرانه کارشناسان حقوقی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، با دیدگاه ارتقاء سیستم منابع انسانی مد نظر قرار گرفت که پیرو آن برخی مدرسین این حوزه به ارائه‌ مطالب خود پرداختند.

سمینار دانش حقوقی مدیران با حضور170 نفر از مدیران ارشد و صاحبان برند برگزار شد

مهم‌ترین جنبه این سمینار نیز رونمایی از کتاب قانون کار در نظم حقوقی کنونی، نوشته‌ وحید حاجی زاده بود که توسط مختار حداد، مدیریت روابط عمومی روزنامه ایران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی قانون گستر، سمینار دانش حقوقی مدیران با حضور برخی از مدیران فنی و حرفه‌ای و همچنین موسسه کار و تأمین اجتماعی و با حضور فعال و برنامه‌ریزی گروه قانون گستر برگزار شد. در این سمینار، مطالبی با محوریت حضور پیشگیرانه کارشناسان حقوقی در سازمان‌ها و شرکت‌ها با دیدگاه ارتقای سیستم منابع انسانی مطرح شد که پیرو آن، تمامی مدرسین و سخنران‌ها مطالب خود را ارائه کردند.

مراسم، با سخنرانی ناصر زحمتکش، یکی از کارآفرینان و صاحبین برند آغاز شد که صحبت‌هایی را با اتکا بر سال‌ها تجربه‌ی مرتبط با منابع انسانی و بر مبنای تجربه نوین پیش‌گیری از مشکلات حقوقی ارائه کرد.
اولین مدرس این سمینار، حسین قبادی، کارشناس ارشد وزارت کار، مدرس دانشگاه و مؤلف کتاب آیین دادرسی کار با ذکر پیچیدگی و همچنین ناراحت کننده بودن مسیر حقوقی دعاوی بین کارفرما و کارگر چنین گفت: «شاید سهل و آسانترین کار در این فرآیند، عقد قرارداد و مشخص کردن رابطه کارگری یا مشارکتی بوده که این مسئله می‌تواند توسط کارشناسان با تجربه در این امر با توجه به بخشنامه‌ها و قوانین روز، انجام پذیرفته و با شفافیت ایجاد شده، تا سرحد امکان از درگیری‌های حقوقی و قانونی بعدی که عموماً پرهزینه هم هستند جلوگیری نماید.»
در همین جلسه، مدیرکل اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران که میهمان ویژه سمینار و حامی رونمایی کتاب جدید قانون کار است نیز گفت: «حضور مؤسساتی همچون قانون گستر که پیوسته در جهت نیل به ارتقا دانش مدیران در تمامی ابعاد قدم برمی‌دارند، می‌تواند همانند گذشته، در روند رو به رشد شرکت‌ها موثر بوده و هزینه‌های سربار ایشان را نیز، به مقدار بسیار زیادی کاهش دهد.»

بهزاد مرادی، مدرس دیگر سمینار و مدیر آموزشی مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، با ارائه یک پاورپوینت در عرصه قانون کار، به بررسی روند استخدام تا خروج نیروهای انسانی در یک سازمان پرداخته و نکات مهمی را در خصوص اولویت‌های مشمولین قانون کار متذکر شد.

مهم‌ترین جنبه این سمینار نیز رونمایی از کتاب قانون کار در نظم حقوقی کنونی، نوشته‌ وحید حاجی زاده بود که توسط مختار حداد، مدیریت روابط عمومی روزنامه ایران رونمایی شد. این کتاب اگرچه از نظر حجمی دارای محتوای زیادی است، اما گفته می‌شود که یکی از ساده ترین و گویاترین کتاب‌های موجود در این زمینه تا کنون به شمار می‌رود.
همچنین در این سمینار، وحید حاجی زاده نویسنده کتاب، مطالبی را درباره ده اشتباه بزرگ مدیران بیان کرد که اغلب، به جلوگیری از روی دادن مشکلات حقوقی برای شرکت‌ها اختصاص داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه قانون گستر

بدینوسیله به استحضار شما می رساند موسسه قانون گستر در راستای تحقق بخشیدن به اصل حمایت از کارفرمایان با تلفیق توانمندی ها و بهره مندی از تخصص و تجارب وکلای باسابقه دادگستری کشور، کارشناسان ارشد و مدیران اسبق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور کلیه خدمات حقوقی مورد نیاز شما را در قالب یک مجموعه به شرح ذیل ارائه می نماید:

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://ghanongostar.com/
وب سایت قانون گستر
رویدادمرتبط:

| سمینار آموزشی دانش حقوقی مدیران