اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238637036

علی اکبر کلباسی مدیر سایت نشرنت:

نشرنت و هدف اطلاع‌رسانی برای کودکان، نوجوانان و جوانان در حوزه کتاب

کد: 13951204238637036

https://goo.gl/US9aWS

، تهران , (اخبار رسمی): نشر نت با چهار رویکرد توانسته است نیاز مخاطبان خود را تامین کند، اول جستجو بر اساس نام کتاب، دوم جستجو بر اساس ناشر، سوم یافتن کتاب بر اساس موضوع (رده بندی دیویی)، چهارم جستجو بر اساس پیام مفهومی و محتوایی کتاب و در آخر یافتن کتاب بر اساس سن مخاطب.

لوگو

در نشرنت کتاب‌های سال‌های 93-94-95-96 و ویترین به‌روز کتاب‌های ناشران معتبر، در معرض دید و خرید مخاطبان در سراسر کشور و حتی همسایگان فارسی زبان قرار داده شده است.

به گزارش روابط عمومی سایت نشرنت، مدیریت این سایت در مصاحبه‌ای، ضمن بررسی تاریحچه و مشخصات نشرنت، به ویژگی‌های خاص این سایت و عوامل موفقیت آن پرداخته است.

ضمن معرفی خود، در مورد سایت نشرنت توضیح دهید.

علی اکبر کلباسی هستم، مدیر سایت نشرنت. نشرنت یک سایت فروشگاهی در زمینه محصولات فرهنگی است که اختصاصاٌ کودک، نوجوان، جوان و خانواده‌های آنان را مخاطبان خود می‌داند.

چرا دسته‌بندی مخاطبان در این محدوده هستند؟

دلیل عمده آن حلقه مفقوده سازمان اطلاع‌رسانی و عرضه و پخش کتابهای کودکان و نوجوانان است که متاسفانه باعث رکود گردش کالا در میان مخاطبان شده است که از طریق این سایت این مسیر جهت اطلاع رسانی و خزید کتاب هموارتر شده است.

ویژگی‌های خاص این سایت چیست؟

نشر نت با چهار رویکرد توانسته است نیاز مخاصبان خود را تامین کند، اول جستجو بر اساس نام کتاب، دوم جستجو بر اساس نام ناشر، سوم یافتن کتاب بر اساس موضوع (رده بندی دیویی)، چهارمجستجو بر اساس پیام مفهومی و محتوایی کتاب و در آخر یافتن کتاب بر اساس سن مخاطب که بسیاری از مخاطبان را از حیرانی در انتخاب کتاب نجات داده است.

چه مقدار محصول در سایت نشرنت قرار دارد؟

تا کنون 3000 محصول روی سایت قرار گرفته است که با همکاری و استقبال ناشران محترم رو به افزایش است.

بازدید کننده سایت شما روزانه چقدر است؟

سایت از زمان راه‌اندازی تا کنون بیش از دویست هزار نفر بازدید کننده داشته است میانگین روزانه هزار نفر بازدید از صفحات سایت صورت می‌گیرد و به تناسب هم خرید محصولات در سایت وجود دارد.

آیا امکان خرید آتلاین از سایت شما وجود دارد؟

بله و امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت موجود است.

به عنوان آخرین سوال  چه خصوصیت بارز دیگری در نشرنت وجود دارد؟

نکته بارز آن، به روز بودن سایت از جهت محصولات است، در واقع محصولاتی که طی 4 سال اخیر تولید شده در سایت بارگذاری شده‌اند و کتاب‌های سال‌های 93-94-95-96 و ویترین به‌روز کتاب‌های ناشران معتبر، در معرض دید و خرید مخاطبان در سراسر کشور و حتی همسایگان فارسی زبان قرار داده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نشرنت

نشر نت حاصل 25 سال تجربه در چاپ و نشر و پخش، امروز به مدد تکنولوژی نوین زمینه را برای انتخاب آنچه شما خواستید فراهم کرده است نشر نت این امکان را به فرزندان شما می دهد که قبل از انتخاب کتاب، از میان موضوعات مورد نیاز خود آنچه را تشخیص می دهد انتخاب نماید. نشر نت این امکان را به فرزندان شما می دهد که قبل از انتخاب کتاب، از میان کتابهای منتشر شده، کتابهای در خور سن خود را انتخاب نماید. نشر نت این امکان را به فرزندان شما می دهد که قبل از انتخاب کتاب، از میان کتابهای منتشر شده با توجه به پیام و مفهوم کتاب و موضوع و سن خود بهترین ها را تشخیص دهد. نشر نت برای خانواده های محترم ، بانک کتاب خانواده، هنر برای خانواده و کتاب رمان را در سایت معرفی می نماید. نشر نت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]