اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961220287277036

فراخوان از نویسندگان و ناشران

ساخت فیلم، با قصه‌های ایرانی

کد: 13961220287277036

https://goo.gl/MbCMu1

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سینمایی هنر آشیان، براساس قصه‌ها، داستان‌ها و رمان‌هایی که توسط نویسندگان ایرانی به نگارش درآمده و توسط ناشران پا به عرصه چاپ و نشر گذاشته است، فیلم‌نامه تهیه و در صورت تصویب، این روایت‌ها را به صحنه هنر هفتم (سینما) و جعبه جادویی (تلویزیون) می‌آورد.

ساخت فیلم، با قصه های ایرانی
ساخت فیلم، با قصه‌های ایرانی

شرکت سینمایی هنر آشتیان، در نظر دارد بر اساس قصه‌ها، داستان‌ها و رمان‌هایی که توسط نویسندگان ایرانی به نگارش درآمده و توسط ناشران پا به عرصه چاپ و نشر گذاشته است، فیلم‌نامه تهیه و در صورت تصویب، این روایت‌ها را به صحنه هنر هفتم یعنی سینما و جعبه جادویی یعنی تلویزیون بیاورد.

نویسندگان و ناشران در صورت تمایل با رعایت موارد زیر می‌توانند اعلام همکاری کنند:

  • کتاب‌های داستانی در حوزه کودک، نوجوان، جوان و بزرگ‌سالان با توجه به شرایط پیرامونی یعنی ایران (بومی) باشد.
  • ارائه یک جلد کتاب موردنظر که براساس خلق داستان‌های بومی شکل‌گرفته است (آثار ترجمه یا اقتباس از آثار خارجی پذیرفته نیست).
  • ارائه خلاصه داستان با ذکر تعداد پرسوناژ (شخصیت‌های اصلی و فرعی و مثبت و منفی)، تعداد لوکشین‌ها (مکان‌های وقوع قصه)، چالش‌ها و کشمکش‌های (اصلی و فرعی)، و نتیجه و پیام داستان حداکثر در 20 صفحه A4 تایپ‌شده باشد
  • آثار پذیرفته‌شده برای تهیه فیلم‌نامه مستند به منبع، نام نویسنده و کتاب ناشر خواهد بود.
  • علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک http://nashrnet.com/news اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نشرنت

نشر نت حاصل 25 سال تجربه در چاپ و نشر و پخش، امروز به مدد تکنولوژی نوین زمینه را برای انتخاب آنچه شما خواستید فراهم کرده است نشر نت این امکان را به فرزندان شما می دهد که قبل از انتخاب کتاب، از میان موضوعات مورد نیاز خود آنچه را تشخیص می دهد انتخاب نماید. نشر نت این امکان را به فرزندان شما می دهد که قبل از انتخاب کتاب، از میان کتابهای منتشر شده، کتابهای در خور سن خود را انتخاب نماید. نشر نت این امکان را به فرزندان شما می دهد که قبل از انتخاب کتاب، از میان کتابهای منتشر شده با توجه به پیام و مفهوم کتاب و موضوع و سن خود بهترین ها را تشخیص دهد. نشر نت برای خانواده های محترم ، بانک کتاب خانواده، هنر برای خانواده و کتاب رمان را در سایت معرفی می نماید. نشر نت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سینما و تئاتر