اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207238867017

«شتاب هاست» برگزیده مردمی جشنواره وب و موبایل 

کد: 13951207238867017

https://goo.gl/qOnRDS

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت شرکت شتاب هاست، جایزه برگزیده مردمی جشنواره وب و موبایل را از آن خود کرد.

برگزیده مردمی جشنواره وب ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «شتاب هاست»، جشنواره وب و موبایل در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب عنوان برگزیده مردمی جشنواره وب و موبایل، با آرای مردمی شد.

مجید امانی مدیرعامل شتاب هاست ضمن اعلام این خبر گفت: نهمین جشنواره وب‌وموبایل ایران که توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی برگزار شد و منتخبین بخش موبایل و وب ایران اعلام و برندگان بخش‌های مختلف در اختتامیه این جشنواره جوایز خود را دریافت کردند. 

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره و افزود: پشتیبانی شبانه‌روزی مشتریان و کیفیت بالای سرویس‌های ارائه شده از دلایل محبوبیت های مردمی شتاب هاست بود.

امانی ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خرسندیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: در نظر داریم برخی امکانات رایگان برای وب مستران حرفه‌ای و مبتدی در اختیار کاربران قرار دهید.

گفتنی است این جشنواره  28 بهمن ماه با حضور بالای 4000 وب سایت و مجموعه فعال در عرصه وب و موبایل به میزبانی تهران برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتاب هاست

شتاب هاست فعالیت خود را از سال 90 شروع کرده که با اتکا به رضایت مشتریان توانست جایگاه خوبی در بین رقبای خود بدست آورد . شعار ما کیفیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته است که رمز موفقیت شتاب هاست می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]