اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288227017

در بررسی عملکرد فعالان حوزه وب و آی تی کشور مطرح شد:

در سال 96 چقدر شتاب گرفتید؟

کد: 13961226288227017

https://goo.gl/VgGbb2

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه کسانی که به دنبال راه اندازی وب سایت هستند با چندین مشکل مواجه هستند، یکی از این مشکلات انتخاب نام دامنه مناسب برای سایت و مشکل دوم انتخاب هاست (فضای میزبانی) مناسب برای سایت است، شرکت های مختلفی در ارائه این خدمات فعال هستند ولی انتخاب یک شرکت مناسب و حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

در سال 96 چقدر شتاب گرفتید؟
مجید امانی مدیر شتاب هاست
در سال 96 چقدر شتاب گرفتید؟
نشست سالانه مجمع عالی مدیران کشور
در سال 96 چقدر شتاب گرفتید؟
شتاب هاست حامی همایش آینده کسب و کارهای نوپا در ایران

در سرویس پیشنهاد دامنه شتاب هاست کاربرانی که در انتخاب اسم دامنه برای کسب و کار خود با مشکل مواجه هستند می توانند نام دامنه مناسب برای سایت خود انتخاب نمایند

مجید امانی مدیر «شتاب هاست» در روزهای پایانی سال 1396 گزارشی از فعالیت این مجموعه در سال 96 ارائه داد.

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی شتاب هاست، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه توانسته سرویس‌ها و خدمات جدید را هرساله به مشتریان خود ارائه دهد.

بر اساس این گزارش همچنین حمایت از رویدادهای مختلف در سال 96 از اهم دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود. حمایت از همایش‌های مختلف حوزه آی تی و وب، نشست سالانه مجمع عالی مدیران کشور و رویدادهای استارت آپ ویکند مختلف در طول سال از جمه این حمایت‌ها است.
مجید امانی مدیر شتاب هاست، با تائید این مطلب درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل این رشد مشتری مداری و ارتقای کیفیت سرویس‌ها در کنار عدم افزایش قیمت بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.

ایشان در مورد سرویس‌های جدید اضافه‌شده به شتاب هاست نیز این توضیحات را گفتند: سرویس اول در حوزه دامنه بود که با توجه به اینکه سال گذشته شتاب هاست سامانه حرفه‌ای جستجوی دامنه (whois) را به سایت اضافه کرده بود، امسال در همین سامانه سرویس جدیدی با نام پیشنهاد دامنه افزود که در این سرویس کاربرانی که در انتخاب اسم دامنه برای سایت خود با مشکل مواجه هستند می‌توانند نام دامنه مناسب برای سایت خود انتخاب نمایند.

سرویس دیگری که روی آن کار شد، ارتقای سرویس آنالیز سایت بود که از سال 95 این سرویس در شتاب هاست ارائه می‌شود که امسال نیز این سرویس تکمیل‌تر و کامل‌تر شد. در این سرویس کاربرانی که سایت خود را تکمیل کرده‌اند می‌توانند سایت خود را ازنظر سئو و سایر مشکلات فنی آنالیز کرده و مشکلات سایت خود را رفع نمایند.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری‌های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: شتاب هاست همه تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین سرویس‌ها و متفاوت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. در همین راستا شتاب هاست در سال 96 موفق به دریافت دوک کیفیت اروپا شد تا سند محکمی باشد بر ارائه کیفیت و خدمات بهتر شتاب هاست.

وی در مورد مشکلات و سختی‌های این صنعت در کشور نیز گفت: در سال 96 یکی از بزرگ‌ترین شوک‌هایی که به این صنعت وارد شد، تحریم ایران توسط یکی از بزرگ‌ترین رجیسترار های دامنه (ریسلو) بود که این تحریم مشکلات زیادی را برای شرکت‌های ارائه‌دهنده دامنه به وجود آورد. ولی مجموعه ما از همان ساعات اولیه این تحریم اطلاع‌رسانی به مشتریان را به‌خوبی انجام داد و در سریع‌ترین زمان طی چند روز با یکی از بهترین رجیسترار دامنه در جهان قرارداد امضا کرده و همکاری خود را شروع کرد. البته لازم به ذکر است که شتاب هاست با توجه به دفاتری که خارج از کشور دارد امنیت دامنه‌های کاربران را حتی در زمان تحریم، تضمین می‌کند. این در حالی بود که بعضی از شرکت‌های همکار از این آب گل‌آلود ماهی گرفته و اقدام به شایعه‌پراکنی‌های مختلف در این راستا می‌کردند.

وی درزمینهٔ برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده افزود: در سال 97 یکی از اهداف شرکت حمایت هرچه بیشتر از استارت آپ ها خواهد بود و برنامه‌های خلاقانه و جدیدی را در این راستا خواهیم داشت.
مجید امانی، درباره روندهای صنعت سرور و هاستینگ در سال 97 نیز گفت: زمانی در کشور موج استفاده از هاستینگ‌های رایگان بسیار بالا بود که این هاست ها علاوه بر کیفیت پایین از امنیت پایینی نیز برخوردار بودند ولی این فرهنگ‌سازی در کشور رو به افزایش هست که از سرویس‌های معتبر و پنل های هاست معتبر استفاده شود و در کنار این موضوع سرویس‌های ابری به‌خوبی در ایران در حال رشد است که امری خوشایند در حوزه آی تی کشور محسوب می‌شود.

گفتنی است شرکت شتاب هاست ارائه‌دهنده خدمات هاست، سرور و دامنه است که از سال 1390 با برند شتاب هاست فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه هاست های باکیفیت در کنار قیمت مناسب به مشتریان آغاز کرد. در این حوزه، اولین محصول خود با نام هاست اقتصادی را ارائه کرد که با توجه جامعه هدف روبرو شد.

همچنین شایان‌ذکر است، کسانی که نیاز به خرید هاست دارند، سرویس‌های متنوع شتاب هاست را نیز می‌توانند موردبررسی قرار دهند.

گفتنی است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.shetabhost.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتاب هاست

شتاب هاست فعالیت خود را از سال 90 شروع کرده که با اتکا به رضایت مشتریان توانست جایگاه خوبی در بین رقبای خود بدست آورد . شعار ما کیفیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته است که رمز موفقیت شتاب هاست می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]