اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951208239165632

«تیه ری دو باشماکوف» طراح ویژه دنیای عطر

کمپانی رویاسازی

کد: 13951208239165632

https://goo.gl/0SSxJU

، تهران , (اخبار رسمی): باشماکوف فعالیت خود را با تمرکز بر طراحی بطری‌های ویژه و بسیار موفق شروع کرده و برندهای مطرحی همچون «گرلن»، «دیور»، «بولگاری» و «بربری»، تعدادی از عطرهای موفق و محبوب خود را در بطری های طراحی شده توسط باشماکوف به بازار عرضه کرده‌اند.

کمپانی رؤیاسازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی لوکس بایر، Thierry de Bachmakov (تیه ری دو باشماکوف)، طراح نامدار و موفق بطری های عطر، از دنیای صنعت و مهندسی، وارد عطرسازی شد و برخلاف بسیاری از طراحان و بنیانگذاران خانه های هنری و نیش که کار خود را با طراحی و ساخت رایحه آغاز می کنند، باشماکوف فعالیت خود در این عرصه را با تمرکز بر طراحی بطری های ویژه و بسیار موفق شروع کرد. برندهای مطرحی همچون "گرلن"، "دیور"، "بولگاری" و "بربری"، تعدادی از عطرهای موفق و محبوب خود را در بطری های طراحی شده توسط باشماکوف به بازار عرضه کرده اند.

تیه ری علاوه بر طراحی بطری های عطر، همکاری های ویژه و خاصی با خانه مطرح "لالیک" در زمینه طراحی کریستال و جواهرات داشته است. همچنین او با برند لاکچری و خاص "آسپرِی" همکاری هایی در ساختت اکسسوار چرمی و ساعت در کارنامه خود به ثبت رساند. این طرح مطرح، ایده ها و چارچوب های مد نظر خود را بسیار فراتر از چارچوب مارکت و محدودیت های تجاری می دید. باشماکوف، عطر را پاسداشت تاریخ و سنت ها می داند و از اینرو اعتقاد دارد که روایحی تشکیل شده از مواد مرغوب و بدون توجه به هزینه ها، باید در بطری هایی خوش ساخت و نفیس و درب هایی فاخر و چشم نواز ارائه شوند. به اعتقاد تیه ری، بطری و درب گرانقیمت، دو رکن اصلی در معرفی یک عطر هستند و رایحه عمیق، روایتگر داستانی بدیع از احساسات ناب است. از اینرو در ساخت یک عطر، نباید به مباحث مالی و موفقیت در زمینه فروش و تجارت، توجهی داشت.

Different Company

تفکر خاص و نگاه ویژه باشماکوف، او را به سوی همکاری با یکی از افسانه های جهان عطر هدایت می کند. "ژان کلود النا"، عطرساز برجسته و بزرگ دوران ما، پس از آشنایی با باشماکوف، کار بر روی ساخت عطرهای ویژه و فاخر مورد نظر این طراح را آغاز می کند. باشماکوف نیز نبوغ و استعداد بی مانند خود را در ساخت بطری هایی ساده اما چشم نواز و درب هایی شکیل و بسیار متفاوت به کار می گیرد تا جهان عطر در سال 2000 شاهد معرفی مجموعه ای گرانقیمت از تلفیق عطرسازی و طراحی با نام "دیفرنت کمپانی" باشد.

النا و باشماکوف، با هدف اعتلای عطرسازی هنری و پرداخت به شیوه های ویژه و تاریخی، که با تکیه بر خلاقیت و آفرینش شکل گرفته اند؛ کار بر روی این پروژه را آغاز کرده و در سال 2000، با معرفی سه عطر ممتاز و منحصربفرد، از پروژه متفاوت و ایده های خلاقانه خود رونمایی کردند. این سه عطر، با محوریت سه روغن گرانبها و کمیاب خلق شدند و نمایشی متفاوت و باشکوه از نبوغ و مهارت النا در پرداخت به فضاهای بکر و پیچیده را به رخ می کشیدند. "رز پویوِری"، عطر قدرتمندی از رز با رایحه ای درخشان، ظریف و شاداب است که با فضایی حیوانی و عمیق از سیوِت و ادویه های سرکش و خاکی، همراه شده است. "بویس دو آیریس"، عطر قدرتمند و منحصربفردی است که با استفاده از حجم بالای زنبق پالیدا ساخته شده است. رایحه ای ناب و گرانقیمت که با سدر، وتیور و چرم، عمیق و غنی شده و با لطافت و درخشش نوت های گل بو، پالوده و اغواگر به نمایش در می آید. "اوسمانتوس"، عطری از عصاره کمیاب و گرانبهای اوسمانتوس است که در فضایی سبز و درخشان از نوت های گیاهی و مرکبات جریان یافته و در قلبی از رز، یاس و شمعدانی ادغام می شود. این سه عطر که پیشگامان خانه دیفرنت کمپانی هستند و همچنان بکر، بدیع و بی مانند هستند؛ در قالب مجموعه ای با نام "ژوستو شیک" ارائه شدند. مجموعه ای که اغلب آثار این خانه در سال های بعد، در قالب آن عرضه شده اند.

Different Company عطر

النا و باشماکوف، در سال 2003 عطر جدید خانه را معرفی می کنند: "برگاموت". رایحه ای طبیعی و آرامش بخش از روغن ترنج که با نوت های ادویه ای، گیاهان تازه و شکوفه مرکبات شکل گرفته است. پس از معرفی این اثر تحسین بر انگیز، النا در سال 2003 همکاری با خانه "هرمس" را آغاز کرده و از پروژه دیفرنت کمپانی جدا می شود. اگرچه این هنرمند بزرگ از خانه ویژه ای که خود یکی از ارکان اصلی آن بود، جدا می شود؛ اما امضای قدرتمند و روح ویژه ای که در آثار این خانه دمیده شده است؛ به لطف تلاش ها و هنرمندی ژان کلود النا حاصل شده است. النا، شخصیت برجسته و منحصربفردی به آثار خود در این خانه بخشیده است که در نهایت سادگی و درخشش و در عین حال، در اوج غنا، قدرت و گیرایی قرار دارند. حرکت در این چارچوب و بروز خلاقیت ها و جسارت های هنرمندان عطرساز بدون اِعمال هیچ گونه محدودیتی، مشخصه خانه دیفرنت کمپانی است که بی تردید، مرهون نبوغ در طراحی و نگاه هنری و عمیق ژان کلود النا و البته تیه ری دو باشماکوف به عطرسازی است.

فصل جدید حیات و فعالیت دیفرنت کمپانی، با ورود هنرمندی ویژه، از راه می رسد. "لوک گابریل" که دانش آموخته حقوق از دانشگاه سوربن است و سابقه همکاری با بانک ها و مؤسسات معتبر را دارد؛ عطرسازی و اصول ویژه و منحصربفرد آن را در کودکی از مادر خود که مدیر یک تولیدی کوچک روغن های عطرسازی و فروشگاه عطر بود، آموخته است. عشق به این هنر و مهارت ویژه در کار با ترکیبات مختلف و فضاسازی های شگفت انگیز، در کنار آشنایی با شیوه های بازاریابی و شناخت از شرایط اقتصادی، موجب شد تا باشماکوف این طراح خاص و زبده را به همکاری دعوت کرده و گابریل در سال 2004 به دیفرنت کمپانی بپیوندد.

Different Company ادکلن

حضور لوک گابریل بعنوان یکی از طراحان و مدیران اصلی، زمینه ساز توسعه و پیشرفت چشمگیر دیفرنت کمپانی در ابعاد مختلف شد. امروزه این خانه در بیش از چهل کشور، محصولات خود را ارائه می کند. تنوع محصولات جانبی این خانه بسیار بالاست و مهم تر از همه، همکاری با هنرمندان عطرساز برجسته، جسور و خلاق که باعث اضافه شدن دو مجموعه نفیس و نیز افزایش آثار فاخر مجموعه "ژوستو شیک" شده است؛ همگی نتایج مهمی هستند که پس از اضافه شدن گابریل به پروژه دیفرنت کمپانی حاصل شده اند.

پس از ورود گابریل، کار بر روی آثار ویژه و فاخر سرعت پیدا کرد و او، مسئولیت ساخت عطرهای ویژه مجموعه "ژوستو شیک" را به یکی از برجسته ترین عطرسازان جوان سپرد. فرزند ژان کلود النا، "سلاین النا"، یکی از عطرسازان خِبره و خلاق مدرسه معتبر "ایسیپکا" است که پس از ورود به این پروژه، نه تنها بخوبی در مسیر پدر قدم برداشت؛ بلکه آثاری خلق کرد که در مورد برخی از آنان می توان این ادعا را مطرح کرد که بسیار فراتر از چهار عطر النای پدر در این مجموعه و نیز عطرهای ارائه شده در گروه بویایی خود، قرار دارند.

"جاسمین دو نویت" در سال 2005 و پس از تغییرات صورت گرفته؛ به مجموعه ژوستو شیک اضافه شد. عطری گرم، عمیق و اغواگر که نمایشی متفاوت و اثرگذار از یاس ارائه می کند. رایحه ای متفاوت و مطبوع از یاس که پس از عبور از آغاز سرکش و گوشه داری از چرم و وجه ایندولیک این گل، با گرمای دلنشین و ملایم دارچین و هل همراه شده است و در پایه ای فاخر از کهربا، پچولی و بادیان، به کمال می رسد.

دیفرنت کامپنی

سلاین النا و دیفرنت کمپانی، در سال 2006 با معرفی چهار عطر در قالب مجموعه "ژوستو شیک"، جهان عطر را از آثاری درخشان، منحصربفرد و ستودنی به وجد می آورند. "آن پَغفُم دیوغی اِت فِلو" یکی از این عطرهاست ترکیبی از درخشش، نشاط و اغواگری که با همراهی مریم، شکوفه لیمو و گل های بهاری در فضایی آکنده از نشاط مرکبات و مشک شکل گرفته است. "سِنس اِت بویس" با ترکیب شگفت انگیزی از ادویه ها و بخور در تقابل با تازگی ترنج و لطافت بنفشه که در پایه ای از سدر، پچولی و صندل کامل می شود؛ از فصل تازه ترکیبات چوبی و مرکباتی می گوید: تلفیق نابی از درخشش و تاریکی. "شِغم اِت فِی"، غوغایی از آمیزش نوت های سبز و گیاهی با قلبی از یاس و مرکبات است، که درخشش خاطره انگیز و ناب خود را به پایه ای وتیور و پچولی پیوند می زند و در نهایت، "سل دو وتیور"، عطری ستودنی و تحسین بر انگیز است که نمایشی لبریز از ظرافت و پیچیدگی از وتیور ارائه می دهد. ترکیبی از وجوه گیاهی و چوبی وتیور با نمک های دریایی، شمعدانی با رایحه ای فلزی و تازگی مرکبات، "سل دو وتیور" را به یکی از عطرهای بی همتا و ستایش شده سالیان اخیر تبدیل می کند.

ادامه دارد...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی