اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239565632

مروری بر عطرهای دیفرنت کمپانی

کمپانی رؤیاسازی

کد: 13951209239565632

https://goo.gl/jlJGSI

، تهران , (اخبار رسمی): عطرهای دیفرنت کمپانی(DIFFERENT COMPANY) گستره وسیعی از برندهای مشهور را در برمی گیرد. در بخش دوم سایر محصولات این کمپانی را مرور می کنیم.

کمپانی رؤیاسازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از لوکس بایر، آفرینش های خلاقانه، بدیع و ناب دیفرنت کمپانی، پس از ورود لوک گابریل و همکاری با سلاین النا، گسترده تر می شود و طراحان و هنرمندان این خانه، حد و مرزی برای رؤیاپردازی ها و بروز ایده های بکر خود قائل نمی شوند تا با بکارگیری بهترین عصاره ها و ساخت ترکیباتی شگفت انگیز با استفاده از مواد کمیاب، دریچه های تازه ای به روی عطرسازی هنری بگشایند. سلاین النا در سال های بعد همچنان به ارائه تصاویری تازه و تفاسیری مختص دیفرنت کمپانی از خانواده های بویایی ادامه می دهد. عطر "سابلایم بالکیس"، محصول 2008، اثری نفیس از یک ترکیب گل بو و اغواگر است که لطافت و اغواگری های رز، یاس شیروانی، بنفشه و زنبق دره را در بستری نا متعارف از گیاهان سبز و فضاهای جانوری به جریان می اندازد و در پایه ای از پچولی و نوت های کاکائو و وانیل، کامل می کند. "اورینتال لونژ" محصول 2009، عطری از کهربا و تونکا است که در قلبی از لادن، یاس و ادویه ها ادغام شده و علی رغم ارائه ترکیبی پیچیده و گرم، همچنان روح درخشان و ظریف آثار دیفرنت کمپانی را در خود دارد. عطر تحسین شده و بی مانند "دو باشماکوف"، ادای دِین فاخر و ویژه ای به بنیانگذار خانه، تیه ری دو باشماکوف، است که در سال 2010 ارائه شد. عصاره ای ناب از آرامش و تازگی با بهره گیری از گیاه شیسو، انجیر و ترنج که با لمسی قدرتمند از دانه های گیشنیز، بر پایه ای از سدر و کهربا کامل می شود. این عطر اعجاب انگیز، ادای دین به طراح و بنیانگذار خانه است که با برجسته کردن الگوها و فضاسازی هایی که مختص ژان کلود النا هستند؛ به این هنرمند ارزنده که یکی از بنیانگذاران خانه است، نیز ادای احترام می کند. این عطرهای نفیس که با صرف زمانی طولانی ساخته شده اند؛ همگی در قالب مجموعه "ژوسته شیک" عرضه شدند. سال 2011، عطر "پیور اِو" به مجموعه ژوستو شیک اضافه می شود. نمایشی از بادام و نوت های میوه ای در قلبی از رز و میموسا که در پایه ای از وجوه پودری مشک کامل می شود، عطر محبوب و ویژه دیگری به کارنامه سلاین النا اضافه کرد.

 "کریسیتی نِیژِل" یکی دیگر از عطرسازان برجسته ای است که با اثری متفاوت و پیچیده، نام خود را در فهرست هنرمندان دیفرنت کمپانی به ثبت رسانده است. ماحصل تلاش ها و فضاسازی های مختلف و طراحی ایده های گوناگون، در سال 2014 و در قالب عطری با عنوان "آن نویت مگنتیک" ارائه شد. "آن نویت مگنتیک"، عطری ستودنی است که ترکیب جسورانه ای از بازسازی رایحه میوه های جنگلی و آلو را ارائه می کند؛ اما از قلمرو عطرهای میوه ای متداول فراتر رفته و با آمیختن این فضای میوه ای در قلبی از مریم، رز و یاس، با آمیزش در حجم بالایی از بنزویین، پچولی و مشک در پایه، به وادی عطرهای اورینتال پای می گذارد تا همگان لب به ستایش نبوغ و ایده پردازی های شجاعانه دیفرنت کمپانی بگشایند.

"الکساندرا مونت"، دیگر عطرساز جوان و گزیده کاری است که ساخت یکی از آثار ویژه دیفرنت کمپانی به او سپرده شده است. عطری برای نکوداشت پانزدهمین سالگرد تأسیس خانه با عنوان "له 15"، محصول 2015. له 15، عطری از غنا، شکوه و افتخار است که در قالب ترکیبی از نوت های صمغی و بخور با همراهی سدر و وتیور ارائه شده و با درخشش و آرامش نابی که از همراهی مرکبات و گل ها حاصل شده است؛ در می آمیزد تا به سان جواهری فاخر، در پانزدهمین سال از فعالیت خانه ای با رویکردی هنری و والا در عطرسازی، به نمایش در آید. علاوه بر "له 15"، مونت، اثر ارزنده دیگری در قالب مجموعه ژوستو شیک خلق کرده است. تفسیری خارق العاده و بدیع از عطرهای چرمی و جانوری در عطر "آدجاتِی" در سال 2016، روی دیگری از آفرینش ها و توانمندی های دیفرنت کمپانی را به نمایش گذاشت. عطر عمیقی از کستوریم و مشک که وجوه جانوری و سرکش خود را با پلی از آکورد ناب مریم، به قلبی نرم و اغواگر از ایلنگ و گل آفتاب پرست پیوند می زند تا در پایه ای از صندل و کومارین، فرود آید.

حرکت در مسیر نو آوری و در کنار آن، آفرینش آثار فاخر، علاوه بر نبوغ و خلاقیت هنرمندان جوان و مبتکر، نیازمند بهره گرفتن از تجارب هنرمندان ویژه و خوشنامی است که منبع بی پایان نبوغ و استعداد هستند. این عاملی است که طراحان خانه را بر آن می دارد تا کار بر روی مجموعه ای ویژه را در همکاری با "برتراند داشافو" آغاز کنند. مجموعه ای نفیس و بی مانند از تلفیق فضاهای مختلف تحت عنوان "کالکشن اِکسِسیو" که در سال 2011 با عطر "عود شاماش" متولد شد.  "عود شاماش" عطر شگفت انگیزی است که ترکیبات اورینتال و شرقی را با همراهی رز، عود، زعفران، ادویه ها و پچولی به نمایش گذاشته و با همراهی کهربا، در قابی فاخر و مدرن از رام، چرم و نوت های گیاهی ارائه می دهد. "عود فور لاو"، عطر دیگری از عود است که به اعتقاد داشافو، از عشقی جاودانه سخن می گوید. عطری برجسته از وجوه جانوری و چرکین عود که با کستوریم، زیره و میخک خشک بر آن تأکید شده و بر پایه ای از نوشیدنی ها، صمغ ها، کهربا و نوت های گل بو، رایحه ای مسحور کننده و جاودانه را خلق می کند.

دیفرنت کمپانی، دیگر برگ زرین و جاودانه از فعالیت های خود را با همراهی این هنرمند ارزنده جهان عطر، در سال 2012 با عطر "آرروا نوماد" ورق می زند. ترکیبی درخشان، بکر و خیال انگیز از همراهی میوه های کمیاب استوایی با نوت های دریایی که در فضایی ایندولیک و اسرار آمیز با همراهی رام، ایلنگ و ادویه ها جریان یافته است. دیگر همکاری ویژه و بیاد ماندنی دیفرنت کمپانی و داشافو، در سال 2015 به مجموعه "اکسسیو" اضافه شد. نمایشی مدرن و بسیار متفاوت از آکورد چرم که با لطافت پودری و اغواگر زنبق و بنفشه، در قلبی درخشنده و نفیس از اوسمانتوس و میموسا به نمایش در آمده است در عطر تحسین شده "آی میس وایولت"؛ نام دیفرنت کمپانی و داشافو را بیش از پیش در جهان عطر بر سر زبان ها انداخت.

حرکت در مسیر ریشه ها و اصول بنیادین و فاخر عطرسازی هنری، پایه های خلق مجموعه ای جدید در سال 2012 را شکل می دهند. مجموعه ای که در همکاری با یکی دیگر از هنرمندان خوش ذوق و خلاق جهان عطر متولد شد. "امیلی کوپِرمن"، خالق عطرهای های بکر و نفیس دیفرنت کمپانی در مجموعه ای از کولون های زیبا و تحسین بر انگیز است که در سال 2012 با چهار اثر در قالب مجموعه "لِسپریت د کولون" معرفی می شوند. عطری از نوت های سبز، گل های تازه، مرکبات درخشان و میوه ها در قالب رایحه منسجم و شگفت انگیز "توکیو بلوم"، رایحه نارنج، پرتقال و نرولی که با پایه ای پچولی و وتیور همراه شده اند در "لیمون دو کوردوزا"، رایحه شاداب و تازه پرتقال با همراهی فضای پودری و مطبوع حاصل از زنبق و هویج در پایه ای از چرم در "سیه نه د اورِینج" و عطر تحسین شده "آفتر میدنایت" با تقابلی اعجاب انگیز از طراوت مرکبات، شکوفه پرتقال و گل ها با تاریکی و غنای صمغ ها و چوب های مرغوب؛ چهار عطری هستند که در سال 2012 مجموعه "لِسپریت دو کولون" را به آثار دیفرنت کمپانی اضافه کردند.

لمس باشکوهی از نشاط لیمو و گریپ فروت که در بستری خاکی و غنی از جیر و ادویه در پایه ای از وتیور و صندل فرود می آید در "ساوث بِی"، تصویری از کاشان و باغ های رز در فصل بهار که با حس نابی از میوه ها و ادویه همراه شده در "کاشان رز" و عطر ستودنی و ناب "وایت زاگورا" که عصاره ای از آرامش و انرژی را در هم نوایی متین و متوازنی از همراهی اوسمانتوس با میوه و شکوفه مرکبات، شکوفه های بهاری و مریم ارائه می کند و در پایه ای مطبوع از کهربا به کمال می رساند؛ سه اثر ارزنده و زیبایی هستند که توسط کوپرمن خلق شده و در سال 2013 به مجموعه "لسپریت دو کولون" اضافه شدند. بدین ترتیب سومین مجموعه از آثار این خانه شایسته احترام، با ارائه عطرهایی درخشان و شاعرانه، در اختیار دوستداران عطرهای لوکس و هنری قرار گرفت تا دیفرنت کمپانی، به یکی از خانه های ویژه و عالی مرتبه عطرسازی معاصر تبدیل شود که با تلفیقی از اصول سنتی عطرسازی و نبوغ هنرمندانی گزیده کار و خلاق، ارائه گر آثاری باشد که با ترکیب خانواده ها و گروه های بویایی، قلمروها و مرزبندی های جهان عطر را دستخوش تغییر کرده است.

خانه دیفرنت کمپانی بر پایه هایی از جسارت، آفرینش های خلاقانه و اصالت بنا شده است و از نخستین عطرهای خود تا به آخرین آثار و مجموعه ها، همواره یک قانون ویژه را دنبال کرده است: عطرهای فاخر و منحصربفرد خلق کن!

از زمین تا به آسمان، از خاک و باران و گیاه، جنگل ها و دریاها، کوهستان ها و دشت ها و از ناب ترین و بکرترین داشته های زمین، داستان هایی متولد می شوند که با پرداختی منحصربفرد، ظریف و خیال انگیز، به زبان رایحه ترجمه شده اند. دیفرنت کمپانی، به دنبال خلق شگفتی ها و ساختارشکنی هاست. اما نه با اصولی نامتعارف و نامفهوم. دیفرنت کمپانی، مرزها را جابجا می کند، نگاه ها را تغییر می دهد و شگفتی آفرینی خود را کامل می کند؛ اما با حرکت بر مسیری پر از افتخار، زیبایی و ظرافت، راهی که قلب ها را فتح می کند و ذهن ها را به چالش می کشد. طراحان و هنرمندان این خانه، هراسی از بلندپروازی ندارند و محدودیتی برای مکاشفات و تصویرسازی های خود قائل نمی شوند. دیفرنت کمپانی، یک جواهر در عطرسازی معاصر است، سرزمینی سراسر اعجاز، شگفتی و زیبایی. اینجا خانه ای برای پرداخت فاخر و گرانبها به شگفتی ها و معجزات است، سرزمین عشق ها و رؤیاها، داستان ها و افسانه ها. اینجا، دیفرنت کمپانی، کارخانه رؤیاسازی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس