اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216242346892

کاربانو، درخدمت بانوان ایران زمین

بانوان کارآفرین صفحه‌ اختصاصی برای معرفی می‌گیرند

کد: 13951216242346892

https://goo.gl/LueCKm

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین سایت جامع اطلاعات، نمایشگاه و فروشگاه زنان کارآفرین و صاحب کسب و کار ایران زمین، با هدف معرفی بانوان فعال درحوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … راه‌اندازی شد.

کاربانو، در خدمت بانوان ایران زمین

با توجه به این که هیچگاه فعالیت‌های بانوان ایرانی در یک مجموعه معرفی نشده و به صورت موردی به مردم ارایه شده، ضرورت وجود سایتی چون کاربانو کاملا احساس می‌شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سایت کاربانو، با توجه به این که هیچگاه فعالیت‌های بانوان ایرانی در یک مجموعه معرفی نشده و به صورت موردی به مردم ارایه شده، ضرورت وجود سایتی در این حوزه  احساس می‌شد؛ از همین رو این مجموعه نخستین سایت جامع اطلاعات، نمایشگاه و فروشگاه بانوان کارآفرین و صاحب کسب و کار ایران زمین، قصد ارائه خدمات به بانوان را دارد.

در این سایت، افزون بر ارایه‌ خواندنی ها و اخبار کارآفرینی، یک صفحه‌ اختصاصی برای هر یک از بانوان کارآفرین در نظر گرفته شده، که در آن زندگی‌نامه و کسب و کار و خدمات و محصولات وعکس‌های مورد نظر آنها درج می‌شود.

همچنین بخش نمایشگاه مجازی، برای معرفی کسب و کارهای بانوان در نظر گرفته شده، که با توجه به نوع کار خود می‌توانند با هزینه‌ای مناسب کسب و کار و محصولات خود را به نمایش بگذارند.
در بخش فروشگاه مجازی، بانوانی که تولید کننده‌ی محصولات مختلف هستند، ولی به دلیل نداشتن امکاناتی چون فروشگاه و سایت و … این محصولات را به فروش برسانند، می‌توانند با همکاری کاربانو دست سازه‌ها و محصولات خود را بفروشند.

گفتنی است صاحب امتیاز این سایت، کانون تبلیغاتی شباویز شایگان، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که 10 سال سابقه‌ فعالیت دارد .

این مجموعه به مدیر مسوولی مرضیه ایزدیان، عضو انجمن زنان کارآفرین و استاد دانشگاه‌های تهران در حوزه  ارتباطات و روابط عمومی بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاربانو

کانون تبلیغاتی شباویز شایگان با مجوز رسمی از وزارت ارشاد، از سال 83 تاکنون در بخش های مختلف تبلیغات، نمایشگاه، طراحی و چاپ و ... فعالیت های چشمگیری داشته است. از سال 94 نیز با تمرکز بر روی سایت کاربانو، فعالیت اصلی خود را در این زمینه ادامه می دهد. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک و ثبت شده در ساماندهی بوده و کانال تلگرام کاربانو نیز مجوز رسمی از وزارت ارشاد دریافت کرده است. اینستاگرام: karbanoo - @karbanooshop@ کانال تلگرام: telegram.me/karbanoo

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]