اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243816892

سایت کاربانو برگزار می‌کند

نخستین مسابقه‌ عکاسی از بانوان کارآفرین

کد: 13951221243816892

https://goo.gl/NkTKic

، تهران , (اخبار رسمی): سایت کاربانو، به مناسبت روز جهانی زن و با هدف شناساندن بانوان کارآفرین و صاحب کسب و کار در جای‌جای ایران زمین، نخستین مسابقه‌ عکاسی کاربانو را برگزار می‌کند.

نخستین مسابقه‌ی عکاسی از بانوان کارآفرین

در این مسابقه عکس هایی شرکت داده می‌شود، که از بانوان تلاشگر در حوزه‌های مختلف، در حال انجام کسب و کار و یا در محل کسب و کارشان گرفته شده و چهره‌ی بانوان کاملا دیده شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کاربانو، با توجه به این که کاربانو به عنوان نخستین سایت جامع بانوان کارآفرین و صاحب کسب و کار ایران زمین، در پی آشنا کردن همگان با تلاش‌ها، توانمندی‌ها و محصولات و خدمات تمامی بانوانی است که اغلب وسیله یا رسانه‌ای برای معرفی خود در اختیار ندارند، این مسابقه‌ عکاسی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

در این مسابقه عکس هایی شرکت داده می‌شود، که از بانوان تلاشگر در حوزه‌های مختلف، در حال انجام کسب و کار یا در محل کسب و کارشان گرفته شده و چهره‌ی بانوان کاملا دیده شود.

به منظور قدردانی از تلاش کسانی که با عکس‌های خود، در رسیدن به این اهداف به دست‌اندرکاران سایت کاربانو یاری می‌رسانند، جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، به نفر نخست نیم سکه بهار آزادی، نفر دوم یک ربع بهار آزادی و از نفر سوم تا پنجم یک هدیه‌ی نفیس از دست‌سازه‌های بانوان ایرانی  و نیز یکی از خدمات کلینیک زیبایی راز به رایگان هدیه می‌شود.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار، از 18 اسفند تا 18 اردیبهشت خواهد بود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کاربانو، به نشانی www.karbanoo.com  و یا تلگرام ادمین به شماره 09396776114 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاربانو

کانون تبلیغاتی شباویز شایگان با مجوز رسمی از وزارت ارشاد، از سال 83 تاکنون در بخش های مختلف تبلیغات، نمایشگاه، طراحی و چاپ و ... فعالیت های چشمگیری داشته است. از سال 94 نیز با تمرکز بر روی سایت کاربانو، فعالیت اصلی خود را در این زمینه ادامه می دهد. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک و ثبت شده در ساماندهی بوده و کانال تلگرام کاربانو نیز مجوز رسمی از وزارت ارشاد دریافت کرده است. اینستاگرام: karbanoo - @karbanooshop@ کانال تلگرام: telegram.me/karbanoo

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

هنرهای تجسمی | مسابقه و فراخوان