اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218242994727

انتشار کتاب «پشت دیوار بلند طلاق»

کد: 13951218242994727

https://goo.gl/YuZhhd

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب پشت دیوار بلند طلاق برگرفته از تجارب واقعی زنان بعد از طلاق، مورد استفاده محققان، دانشجویان حوزه سلامت و عموم مردم توسط انتشارات مشق شب، چاپ و راهی بازار نشر شد.

کتاب پشت دیوار بلند طلاق منتشر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انتشارات مشق شب، این کتاب که با مقدمه‌ای از عبدالله گیویان رئیس مرکز پژوهش و اسناد و سرپرست مرکز افکار سنجی دفتر رئیس‌جمهوری و توسط سارا زارعی استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، عفت ‌السادات مرقاتی خویی استادیار و عضو هیات علمی علوم پزشکی تهران، محمدحسن تقدیسی استاد و عضو هیات علمی علوم پزشکی ایران، داود شجاعی‌زاده استاد و عضو هیات علمی علوم پزشی تهران و مهناز صلحی دانشیار و عضو هیات علمی علوم پزشکی ایران به رشته تحریر درآمده، شامل پنج فصل است.
بخش اول این کتاب به معنای طلاق از واقعیت تا حقیقت، بخش دوم به زندگی خاموش: تبیین تئوریک طلاق عاطفی، بخش سوم به پشت دیوار طلاق: تبیین پیامدهای طلاق، بخش چهارم به طلاق پایانی برای آغاز: تبیین طلاق از نگاه راوی و بخش پنجم نیز به قصه سیما: تجربه زیست‌شده طلاق پرداخته است.
بر این اساس، با توجه به این‌که طلاق یک تهدید درک شده برای سلامت زنان است، هرگونه برنامه‌ریزی در راستای ارتقای سلامت زنان مبتنی بر بستر فرهنگی جامعه، ضروری به‌نظر می‌رسد. بنابراین نقش آموزش‌دهندگان سلامت در جهت آگاه‌سازی، ایجاد نگرش مطلوب و رفتار سلامت‌محور در مدیریت طلاق اساسی است و در این کتاب به این مقوله توجه شده است.
کتاب پشت دیوار بلند طلاق با قیمت 140 هزار ریال توسط انتشارات مشق شب در دسترس عموم قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب