اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218243004727

حقوق کیفری راه منتشر شد

کتابی برای بخش راه و راهداری

کد: 13951218243004727

https://goo.gl/X4pWc4

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب حقوق کیفری راه شامل مجموعه ای مدون از اطلاعات حقوقی لازم در خصوص قوانین کیفری راه و بررسی جرایم مربوط به راه و حریم و نحوه تردد در جاده ها، راهی بازار نشر شد.

کتاب حقوق کیفری راه منتشر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انتشارات مشق شب، با اشاره به اینکه کتاب حقوق کیفری راه با رویکرد اجرایی و کاربردی تدوین شده، اظهار کرد: هدف از نگارش این کتاب که توسط عباسعلی بنی اسدی فوق لیسانس حقوق جزا و دانشجوی دکتری این رشته به رشته تحریر درآمده، این است که در گام اول بتواند نیاز عوامل و دست اندرکاران اجرایی مرتبط با راه و حریم آن و به ویژه بخش راهداری کشور را برآورده کند.
رضا هوشمند افزود: هدف این کتاب ضمن بحث و بررسی پیرامون ضرورت حمایت کیفری از راهها و حریم های آن، شناسایی و تحلیل بایسته های حقوقی کیفری راه است که بدون توجه و اصلاح و بکارگیری آنها نمی توان به توفیق و اثربخشی نظام حقوق کیفری در حفاظت از راه و حریم آن امیدوار بود.
وی با بیان اینکه بخش اول کتاب به بررسی حمایتهای کیفری قانونگذار پیرامون اقدامات مجرمانه مربوط به جسم راه و حریم آنها پرداخته خاطرنشان کرد: در بخش دوم کتاب نیز ورود و تردد غیرمجاز بر روی جادههای برون شهری و حمایتها و ضمانت اجراهای کیفری پیرامون آن و نیز حدود و چگونگی تکالیف متولیان دولتی امر در تامین تردد ایمن اشخاص و وسایل نقلیه و آثار کیفری مترتب بر آن مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
مدیرمسئول انتشارات مشق شب در ادامه با تاکید بر این نکته که در این کتاب عبارت راه به معنای مصطلح و خاص جاده مورد نظر بوده، یادآور شد: با توجه به محدودیت منابع و از آنجایی که پژوهش حاضر برای نخستین بار در کشور تدوین و تالیف شده، قطعا خالی از نقص و اشتباه نیست و نخواهد بود.
کتاب حقوق کیفری راه در قطع وزیری و 224 صفحه به بهای 260 هزار ریال توسط انتشارات مشق شب وارد بازار کتاب و نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب