اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218243024727

از سوی مشق شب

راهنمای جامع و ساده سرمایه گذاری به بازار آمد

کد: 13951218243024727

https://goo.gl/jvii7l

، تهران , (اخبار رسمی): با مطالعه کتاب "راهنمای جامع و ساده سرمایه گذاری" ضمن آشنایی بهتر با شرایط بازار سرمایه آسوده خاطر به بازاربورس قدم بگذارید.

کتاب راهنمای جامع و ساده سرمایه گذاری به بازار آمد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انتشارات مشق شب، بخش عمده‌ای ازمردم ایران و شاید بیش از80 درصد براین باورند بورس بازاری پرریسک است که فعالیت در آن پیچیده و سخت بوده و فقط شرکت‌ها و افراد خاص و حرفه‌ای، تحصیلکرده، دارندگان رانت اطلاعاتی، سرمایه‌دار و دارای آشنا می‌توانند در آن موفق باشند. بنابراین نباید وارد چنین بازاری شد و به جای آن بهتر است سایر بازارها مانند بازارهای طلا، سکه، ارز و مسکن برای سرمایه‌گذاری انتخاب شوند.

موسسه انتشارات مشق شب کتابی را با عنوان "راهنمای جامع و ساده سرمایه گذاری"به قلم علی رضایی زاده منتشر کرده که به تشریح روان و ساده سرمایه گذاری می پردازد بدین ترتیب که: با نگاهی واقع‌بینانه می‌توان گفت در برابر تلقی درست از وجود ریسک و پیچیده بودن بازار سهام، این بازار فقط برای عده‌ای خاص نبوده و همه افراد با هر میزان سواد و با کمترین سرمایه مثلاً با 100 هزار تومان می‌توانند به آن ورود کرده و از منافع پیدا و پنهان آن بهره‌مند شوند. اما این مهم با رعایت اصولی مانند قبولی ریسک و نوسان‌دار بودن بازار سهام به عنوان یک ذات همیشگی، کسب اطلاعات پایه و انجام حداقل بررسی‌ها، شناخت از خود و نیازها و انتظارهای سرمایه‌گذاری در بازار سهام و داشتن اعتمادبه‌نفس و پرهیز از حرص و آز قابل دسترس است.

رضا هوشمند مدیر مسئول انتشارات مشق شب گفت: از آنجا که تحول در اقتصاد و بازار به دلایل و عوامل مختلفی وابسته است، مشارکت در هر بخش نیازمند دانش و اطلاعاتی است که گاه به صورت عملی و مبتنی بر قواعد و دستورالعمل‌هاست و گاهی براساس شواهد و حدس و گمان‌ها دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: صرف نظر از اندیشه‌ای که در سالیان دورتر بین مردم ما حاکم بود، که تنها راه سرمایه‌گذاری را افتتاح حساب پس‌انداز در یکی از بانک‌ها می‌دانستند، امروزه گسترش حوزه اطلاعات افراد در کنار مجاری مختلف سرمایه‌گذاری و مشارکت اقتصادی، آن را از یک قالب سنتی و بسته خارج کرده است.

هوشمند تأکید کرد: بورس و سرمایه‌گذاری در آن از طرقی است که در صورت داشتن دانش کار و آشنایی با ادبیات ورود و ماندگاری در آن، فرصت مناسب، مطمئن و سودآوری برای سرمایه‌گذاری است و این مهم با آشنایی با مفاهیم و تعاریف بورس محقق می شود.

مدیر مسئول انتشارات مشق شب بیان کرد: کتاب "راهنمای جامع و ساده سرمایه‌گذاری در بورس‌های ایران با تأکید بر سهامداران حقیقی" نوشته نویسنده قلم‌آشنای حوزه بورس، پاسخی به پرسش‌های کلیدی سهامداران حقیقی در مقاطع مختلف پیش از ورود به بازار بورس، انتخاب شرکت و میزان سهام برای خرید، چگونگی تعامل با کارگزاران و نهایتاً بیان راز و رمز ماندگاری و سودبری از بازار بورس است.

وی افزود:کتاب "راهنمای جامع و ساده سرمایه‌گذاری در بورس‌های ایران با تأکید بر سهامداران حقیقی" در هشت فصل با بیان تعاریف و به زبانی ساده آغاز شده است و با بیان مهم‌ترین ارکان قانونی بازار سرمایه ایران، به فصول و شقوق دیگر می‌پردازد و در مطالعه مطالب آن، در عین حال که به یک هماهنگی در بیان مطالب می‌رسیم، سادگی و روانی بیان مطالب از سردرگمی و گستت دریافت‌های خواننده جلوگیری می‌کند.

هوشمند مطالعه و بهره‌برداری از کتاب یاد شده را به اساتید فن، دانشجویان، کارگزاران و سهامداران بازار سرمایه ایران پیشنهاد، و اظهار امیدواری کرد: انتشار و بهره‌برداری از آثاری چنین، موجبات ارتقای سطح دانش و گستردگی حوزه دید در سهامداران حقیقی و حقوقی شود و در آینده، با بازار پررونق سرمایه به اقتصاد و صنعت ایران عزیز یاری‌رسان باشد.

کتاب "راهنمای جامع و ساده سرمایه گذاری" در قطع وزیری با .... صفحه متن و با قیمت .... راهی بازار شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری و تماس تلفنی با دفتر مرکزی نشر و پخش کتاب واقع در میدان انقلاب ابتدای خیابان قدس پلاک سه واحد 11 ؛ تلفن 66962516 نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب