اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218243034727

درآمدی بر پارادایم‌ها و ابزارهای سنجش کیفیت جنسی

کد: 13951218243034727

https://goo.gl/BYCWRI

، تهران , (اخبار رسمی): مکتوب سنجش کیفیت زندگی جنسی با نگاهی بر مقوله مهم زندگی به زوجین می آموزد که رضایت بخشی در گرو آموزش مناسب است.

درآمدی بر پارادایم‌ها و ابزارهای سنجش کیفیت جنسی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انتشارات مشق شب، رضا هوشمند مدیرمسئول این انتشارات گفت: استفاده از ابزار آگاهی و دانش، چراغی فراراه رشد، توسعه و رسیدن به خاستگاه متعالی انسانی، مذهبی و اجتماعی است. اگر جامعه را مجموعه‌هایی از افراد بدانیم که با نظامات، سنن، آداب و قوانین خاص به یکدیگر پیوند خورده و زندگی جمعی را شکل داده‌اند؛ سازوکار برخورداری از موهبت جامعه‌ای سالم، پیشرو و سازگار با خاستگاه انسان متعالی را مدیون دانش، آگاهی و برخورداری از علم روز و بکار‌گیری مفید آن توسط متخصصان و پژوهندگان هستیم.

وی افزود: دانش و معرفتی که از آن نام یاد کردیم، عامل تولید و ساماندهیِ یافته‌هایی پیرامون جهان هستی است. در واقع دانش، حقیقتی را که پیش روی ماست مفهومی می‌سازد و به بیانی، تحقق آن معرفت را میسر می‌سازد.  بر این سیاق، " درآمدی بر پارادایم‌ها و ابزارهای سنجش کیفیت زندگی جنسی" ابزاری است که با تکیه بر دانش و معرفت نویسندگان و پژوهندگان خوش‌فکر و صاحب‌نام این کتاب، سرکار خانم‌ها دکتر راضیه معصومی، دکتر می‌نور لمیعیان و جناب آقایان دکتر علی منتظری و دکتر ابراهیم حاجی‌زاده، می‌کوشد نقشه راهی باشد در مسیر تعالی و رشد خانواده و تحکیم روابط همسران و همچنین تصحیح روابطی که به جهت عدم آگاهی افراد، دچار اختلال شده است.

هوشمند تأکید کرد: اینگونه است که با اهتمام و پرداختن به آن، از جامعه‌ای کوچکتر به نام خانواده‌ به سمت جامعه بزرگِ انسانی با افرادی دارای سلامت رفتاری، ارتباطی و اخلاقی خواهیم رسید.

هیئت مولفان این کتاب افزودند: کیفیت زندگی جنسی مطلوب ضامن خانواده سالم بوده و خانواده سالم نیز ضمانتی برای داشتن جامعه‌ای سالم است؛ از اینرو، پرداختن به مفهوم و عوامل موثر بر کیفیت زندگی جنسی و نیز چگونگی ارزیابی آن به عنوان یکی از شاخص های مهم در تامین سلامت خانواده و جامعه، از ضروریات حوزه سلامت جنسی و باروری می‌باشد.

عفت السادات مرقاتی خویی، متخصص ارتقای سلامت جنسی و فوق تخصص سلامت جنسی و اعتیاد در مقدمه این کتاب می نویسد: زوج جوانی از من پرسیدند:"چگونه تعاملات جنسی را در زندگی زناشویی مان بهتر کنیم؟" پاسخ دادم: "تعامل و رابطه جنسی بین شما باید زمانی شکل بگیرد که احساس نیاز به در کنار هم بودن را داشته باشید؛ احساس نیاز به لذت بردن از یکدیگر را داشته باشید؛ نیاز به تقویت دلبستگی و همبستگی در زندگی زناشویی را پیدا کنید."

کیفیت تعاملات و رفتارهای جنسی نخستین مقوله ایی است که در پیوند ازدواج بین زن و مرد اهمیت پیدا می کند اما آخرین موضوعی است که به آن پرداخته می شود. در مراسم پیش از ازدواج، بسیاری از مسائل ازدواج بررسی و برای آنها برنامه ریزی می شود اما زوجین بندرت به شیوه و الگوهای زندگی جنسی خود می پردازند. شاید آنها رفتارهای جنسی را به دید رفتاری فطری می نگرند؛ برخی آن را وظیفه ایی اجتناب ناپذیر در مقابل همسر می انگارند؛ بعضی دیگرتعامل جنسی بین زوجین را الگویی واحد و مشابه دیگر زوجین می شناسند.

همه این زوج ها بر باوری نادرستند! رفتارها و تعاملات جنسی امری فراگرفتنی هستند، زوجی از زندگی جنسی خود لذت خواهند برد که این رفتارها را در بستری از صمیمت، علاقه، محبت و عشق تمرین کنند و فرا بگیرند.

کتاب درآمدی بر پارادایم‌ها و ابزارهای سنجش کیفیت زندگی جنسی در قطع وزیری و با قیمت 11000 تومان به بازار عرضه شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی نشر و پخش کتاب واقع در میدان انقلاب ابتدای خیابان قدس پلاک سه واحد 11 ؛ تلفن 66962516 نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب