اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218243054727

رمان خون گل‌ها به بازار آمد

کد: 13951218243054727

https://goo.gl/chMLwG

، تهران , (اخبار رسمی): رمان «خون گل‌ها» در 500 صفحه با شمارگان 1000 جلد توسط انتشارات مشق شب منتشر شد.

رمان خون گل‌ها منتشر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انتشارات مشق شب، خون گلها  توسط آنیتا امیررضوانی نویسنده ایرانی‌تبار مقیم آمریکا به نگارش درآمده ست. و توسط خانم دکتر نازیلا دریایی ترجمه شده است.

براساس این گزارش، خالق این اثر دست‌مایه الهام در نوشتن این‌ رمان را قالیچه‌ای ایرانی ذکر کرده که به‌عنوان‌ هدیه از پدرش دریافت کرده است و تا کنون به سی زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

شخصیت اصلی رمان یک دختر نوجوان روستایی است که بعد از مرگ نابهنگام پدر، یگانه حائل میان خود و فقر و بی‌پناهی مطلق را از دست می‌دهد و همراه مادرش که شاید از او هم آسیب‌پذیرتر است به‌ خانه یکی از خویشاوندان دور پدر می‌رود که با وجود داشتن ثروت‌ فراوان، آن‌ها را با سرگردانی و به‌عنوان خادمانی بی‌اجرت در منزل خود می‌پذیرد و تنها امید دخترک به آینده، علاقه پرشورش به هنر قالی‌بافی و نقش و رنگ‌آمیزی قالی دارد که این‌ عشق رفته‌رفته راه را برای پرورش ذوق و مهارت او در بافت و طراحی فرش‌های‌ نفیس هموار می‌سازد.

رمان خون گل‌ها توسط انتشارات مشق شب با قیمت 25000 تومان منتشر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب