اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218243064727

"اخلاق کاربردی در مدیریت" منتشر شد

کد: 13951218243064727

https://goo.gl/w2JdPv

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب اخلاق کاربردی در مدیریت با روش بیان ده اصل برداشتی اجمالی از کتاب نهج البلاغه دارد و در هر فراز با توصیه، زنهار و پیشنهاد به مدیران مدل و طریقه‌ای از مدیریت را مطرح می‌کند که میتواند نقشه راه و سرمشق مدیران باشد.

کتاب "اخلاق کاربردی در مدیریت" منتشر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انتشارات مشق شب، این کتاب به قلم حجت الاسلام  والمسلمین سید احمد هاشمی نژاد به رشته تحریر در آمده است این نویسنده ،در کنار پرداختن به کار تدریس علوم اسلامی و مباحث نظری آن با پژوهش در محتوای کتاب ارزشمند نهج البلاغه این کتاب را تهیه و آماده نشر کردند.

به گفته رضا هوشمند مدیر مسئول انتشارات مشق شب، پرداختن به شعائر دینی و مطالب حوزه اندیشه، تفکر و تعقل در امور مختلف اجتماعی و فردی انسانها؛ با گرایش و سرمشقِ دین و ارجاع سخن به آثار بزرگانِ دین مبین اسلام، نیازمند درایت و ژرف نگری، دقت نظر و اشراف به آن مبادی و موضوعات دارد.

هوشمند ادامه داد: چرا که ،دین مبین اسلام با برخورداری از حکمت و اندیشه قرآن، در عین حال که چراغی فرا راه ایمان، تقوی، علم آموزی و اندیشه بشر روشن کرده است با پرورش بزرگ زنان و مردانی همچون علی علیهالسلام امام اول ما شیعیان و حضرت فاطمه زهرا)س(، در ترویج باورهای درست، اندیشه های متعالی و ارتقاء ابعاد روحی، فکری و مذهبی در زندگی اجتماعی و فردی بشر دیروز و امروز و ایضا فردا، موفق بوده و هست.

لازم بذکر است در قسمتی از این کتاب به یکی از اصول مدیریت بر پایه دین که همان" مشورت است" اشاره دارد و به پرسش هایی از قبیل " چگونه مشورت کنیم؟ یا از مشورت کردن با چه کسانی باید دوری کرد؟ پاسخی روشن داده است.

کتاب ارزشمند اخلاق کاربردی در مدیریت که  به چاپ سوم رسیده است با اقتباسی از نهج البلاغه توسط انتشارات مشق شب منتشر شده است.

بهای این کتاب رقعی 6000 تومان است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی نشر و پخش کتاب واقع در میدان انقلاب ابتدای خیابان قدس پلاک سه واحد 11 ؛ تلفن 66962516 نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب