اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951219243175632

نگاهی به فعالیت‌ تانیا بوشینگ

روایحی برای آرامش

کد: 13951219243175632

https://goo.gl/mhlVTa

، تهران , (اخبار رسمی): عطر و مواد خوشبو، برای تانیا تنها در حالتی پذیرفتنی است که با استفاده از روغن های طبیعی ساخته شده باشند و از نگاه او، روایح صنعتی و سینتتیک، نه تنها القاگر آرامش و احساسات زیبا هستند؛ بلکه زمینه ساز بیماری ها و عوارض جسمی و روحی خواهند بود.

روایحی برای آرامش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از لوکس بایر؛ Tanja Bochnig"، عطرسازی مستقل است که در مسیری متفاوت و با شیوه هایی خاص، به خلق آثار خود می پردازد. بوشینگ که متولد آلمان است؛ برای مدتی بعنوان مدل به فعالیت پرداخت اما توانایی شناخت و تفکیک مثال زدنی او در بوییدن مواد که از کودکی با وی همراه بود؛ او را بسوی جهان عطر و دنیای روایح سوق داد.

عطر و مواد خوشبو، برای تانیا تنها در حالتی پذیرفتنی است که با استفاده از روغن های طبیعی ساخته شده باشند و از نگاه او، روایح صنعتی و سینتتیک، نه تنها القاگر آرامش و احساسات زیبا هستند؛ بلکه زمینه ساز بیماری ها و عوارض جسمی و روحی خواهند بود. چنین نگرش خاص و ساختارشکنانه ای، شکل دهنده اساس و چارچوبهای عطرسازی تانیا در عطرسازی را شکل است.

بوشینگ، عطرسازی حرفه ای را با یادگیری آروماتراپی آغاز کرد. علاقه بی حد و مرز به عصاره ها و روایح گیاهی و دلبستگی به طبیعت، در کنار اعتقاد ویژه تانیا به قدرت درمانگری منحصربفرد روغن های طبیعی، او را خیلی زود به مهارتی بالا در آروماتراپی رساند. پس از فراغت از دوره یک ساله آموزش آروماتراپی، تانیا به نقاط مختلف جهان سفر کرده و با ویژگی ها و خصوصیات مواد مختلف از جمله گل ها، گیاهان، صمغ ها و درختان آشنا می شود.

در طول این مدت، تانیا زمان ویژه ای را در هندوستان و ترکیه صرف آشنایی با روغن گل‌ها و مواد دیگر کرد و به کار بر روی ایده‌ای ویژه که به ساخت عطرهایی ساده و عمیق از طریق ارتباط بین نوت های گل بو، نوت‌های چوبی و بخور و صمغ ها منجر شود؛ مشغول شد. تکمیل کننده آموزش‌های تانیا، یادگیری عطرسازی تحت نظر عطرساز گزیده کار و ارزنده بریتانیایی، Alec Lawless بود. این هنرمند ویژه، نقش بزرگی در بُعد و عمق بخشیدن به ایده‌ها و تفکرات خاص تانیا داشت و تانیا در سایه این آموزش‌ها، به سطح بالایی از معلومات و توانایی در زمینه ترکیب مواد و ساخت بیس دست یافت.

پس از سال ها فعالیت در زمینه آروماتراپی، گیاه شناسی و نیز سفر به نقاط مختلف جهان، تانیا با شناختی عمیق و نگاهی کمالگرا و بر پایه عشق به طبیعت، در سال 2008 لاین عطر سازی ویژه و ساختارشکن خود را راه‌اندازی کرد. April Aromatics عنوان این خانه عطرسازی متفاوت است که تمامی عطرهای آن با استفاده از روغن های کاملا طبیعی ساخته شده‌اند. حتی الکل‌ها و حلال‌هایی که توسط تانیا برای ساخت این عطرها مورد استفاده قرار می گیرند؛ از مواد طبیعی تهیه شده اند تا بدین ترتیب، نگرش ویژه و طبیعت گرای تانیا در زمینه عطرسازی، با راه اندازی این خانه، به واقعیت تبدیل شود.

"آپریل آروماتیک"، که نام آن از روز تولد تانیا در نخستین روز از ماه آوریل گرفته شده است؛ خانه ای است که به ارائه عطرها و محصولات آرایشی ساخته شده از روغن های طبیعی می پردازد. عطرهای ساخته شده توسط تانیا در قالب آثار این خانه، تلاشی برای به اشتراک گذاشتن دریافت ها و تجربیات بکر و زیبای تانیا از همراهی با طبیعت و مواد طبیعی است تا در قالب روایحی ساده و پالوده، اما عمیق و  منحصربفرد، القاگر آرامش و نشاط، و تسکین دهنده خستگی ها و عوارض ناشی از هیاهو و جنجال های دنیای مدرن باشند.

تانیا، عطرهای خود در قالب محصولات آپریل آروماتیک را در قالب دو لاین ویژه ارائه می کند. Chakra Oils یا "آروما یوگا لاین"، مجموعه ای است که در ارتباط با تخصص تانیا در زمینه آموزش یوگا، با استفاده از روغن های گیاهی شکل گرفته است. مجموعه ای متشکل از هفت عطر که با الهام از مراکز هفت گانه انرژی در باورهای هندی ساخته شده است. این مجموعه ویژه و کمیاب، به نوعی لاین انحصاری و فردی تانیا به شمار می رود؛ اما در کنار این مجموعه، تانیا در سال 2011 از لاین Eaux de Parfum رونمایی کرد که به نوعی مجموعه شناخته شده خانه آپریل آروماتیک بحساب می آید. مجموعه ای متشکل از عطرهایی طبیعی و شگفت انگیز که موجب معرفی تانیا به دوستداران عطر، بعنوان عطرسازی خلاق و صاحب سبک شد.

Bohemian Spice نخستین عطر از مجموعه عطرهای تانیا است. رایحه ای تاریک و عمیق از پچولی که با صمغ ها و بخور بر وجوه تاریک و غلیظ آن تأکید شده و در لایه هایی از ادویه ها، وانیل و نوت های چوبی، این رایحه شگرف و بکر کامل می شود. در سال 2012، ترکیب جدیدی از این عطر ارائه شد که بر غنا و عمق ترکیب اولیه با بکارگیری حجم بالای چوب صندل و کندر، تأکید شده است.

Bohemian Spice، تنها عطر معرفی شده از سوی تانیا در سال 2012 نبود و او در این سال، مجموعه ای آثار جسورانه، طبیعی و منحصربفرد خود را به دوستداران روایح طبیعی، تقدیم کرد. روغن یاس و تأکید بر وجوه ایندولیک و سبز این گل در Jasmina، ترکیبی از شکوفه لیمو و ترنج که با لمسی از میموسا و مگنولیا، درخشش سبز و تازه خود را در پایه ای از عسل ادغام می کنند در Unter den Linden، لمسی ظریف و شاعرانه از رز بر بستری سبز و ادویه ای در Rosenlust، همراهی پرنشاط و شاعرانه مرکبات و روغن اوسمانتوس بر بستری سبز و ایندولیک در Liquid Dreams، همراهی درخشان و نرم رز با غنای وانیل که در قلبی تازه و سبز و تمیز از شکوفه پرتقال و بهار نارنج می آمیزد در عطر Rose L‘Orange، رایحه شگفت انگیز و ناب Precious Woods که از همراهی سدر و صندل با کاج در پایه ای از مر و بخور شکل گرفته است، و در نهایت رایحه جادویی و منحصر بفرد مریم که چهره سبز و ایندولیک خود را با لطافت و اغواگری های خود که توسط رز و نوت های میوه ای برجسته شده؛ ادغام کرده است در Nectar of Love، مجموعه عطرهای معرفی شده توسط تانیا در قالب لاین او دو پارفیوم هستند که تحسین همگان را نسبت به این پرداخت دقیق و هنرمندانه به روغن های طبیعی و خلق فضاهایی ناب و اثرگذار، بر انگیخت.

عطر تحسین شده و بزرگ Calling All Angels در سال 2013 به مجموعه آثار تانیا اضافه شد. ترکیبی قدرتمند و عمیق از همراهی نوت های چوبی با عسل که به زیبایی در آکورد آمبر شگفت انگیز و جادویی که فضایی صمغی، دودی و دارویی دارد؛ ادغام شده است. این رایحه هنرمندانه، طبیعی و بکر، اثباتی بر نبوغ و توانایی های تانیا در بکارگیری مواد طبیعی در خلق فضاهایی عمیق و چندلایه، در قالب رایحه ای منسجم و ساده است.

2014، سال سفر تانیا به قلمرو خدایان و اسطوره ها با سه عطر ناب و غنی دیگر است. Tempted Muse، عطری برخاسته از صحرای خدایان است که با ملایمت اغواگر و لذیذ نوت های میوه ای و گل هایی همچون ایلنگ، فرانجی پانی، رز، مریم و یاس، در پایه ای از وانیل به نمایش در آمده است. Erdenstern، ستاره زمینی شده آفریده شده با دست توانای تانیا است که در سرزمین اسرار آمیز و مقدس میان خدایان و مخلوقات فانی، درخشیدن گرفته است. Erdenstern، همراهی جادویی آکوردهای مشک و عنبراستخراج شده از دانه های آمبرته است که در لایه هایی از تنباکو، وتیور و شکلات خالص ادغام شده و بر پایه ای از وانیل و تونکا، با چهره ای خاکی و تلخ و متفاوت، استوار شده است. Ray of Light نیز ترکیبی مرکباتی و آروماتیک است که به سادگی از درخشش نشاط آور مرکبات و نعنا، بر بستری ادویه ای و تازه سخن می گوید.

تانیا در سال 2015 با عطری جدید و پالوده که از درخشش و تجمل و اغواگری در قالب رایحه ای طبیعی و مسحور کننده به نغمه سرایی می پردازد؛ یکبار دیگر تحسین و تمجید عاشقان عطر را از آن خود کرد. حجم بالایی از زنبق، برگ ها و گلبرگ های بنفشه و اوسمانتوس، بر بستری صمغی و گیاهی، در هم تنیده شده اند تا عطر Purple Reign، نغمه ای ارغوانی و بهشتی باشد که هر قلبی را به تسخیر خود در می آورد. Agartha، پرداخت شگفت انگیز و منحصربفرد بوشینگ به عود است. آمیزشی از عود در لایه هایی صمغی، جانوری و دودی از عسل، تنباکو و پچولی که با حجم بالایی از میموسا و نوت های میوه ای، نرم و مطبوع شده است؛ از Agartha عطری عمیق، بکر و شاعرانه ساخته است که بی شک، با رایحه غنی، چند لایه و خیال انگیز خود، هر دوستدار هنر و عطرهای هنری را مسحور خود خواهد ساخت.

"تانیا بوشینگ"، از پیشگامان حرکت در مسیر پر از چالش و زیبایی عطرسازی ارگانیک در دوران جدید عطرسازی است که مستقل از شرکت ها و کمپانی های بزرگ، در سکوت و آرامش، خانه عطرسازی خود را اداره کرده و تفکرات و ایده های خود را در قالب عطرهای این لاین عطرسازی ویژه، با مخاطبان به اشتراک می گذارد. عطرهای تانیا، عصاره  و روح مکاشفات، الهامات و سفرهای او هستند. الهام از طبیعت و تکیه بر نیروی بزرگ و بی همتای نهفته در عناصر و اجزای مختلف آن، از تانیا هنرمندی بزرگ و دست نیافتنی ساخته است که با عطرهای ناب و جادویی خود، جهان عطر را به بازگشت به روزهای باشکوه و ساخت عطرهای طبیعی و هنرمندانه امیدوار کرده است. تانیا، عطرسازی سخاوتمند، خلاق و کمالگرا است که تمام ابعاد زندگی حرفه ای خود را با طبیعت و شگفتی های آن همسو کرده است تا از این طریق، خالق روایحی آرامش بخش، اسرار آمیز، ناب و جاودانه باشدکه علاوه بر دوستداران عطر، هر انسان آزاد اندیش و هنر دوست، باید آن ها را تجربه نماید.

"تمام شور و اشتیاق من برای خلق آثار بویایی زیبا و عطرهای گیاهی اورگانیک است. و عاشق سهیم شدن نیروی درمانگر طبیعت با مردم جهان هستم."

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس