اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951222244154727

«انگشت‌ها چیزی می‌گویند» روانه بازار شد

کد: 13951222244154727

https://goo.gl/f7tEI9

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «انگشت‌ها چیزی می‌گویند» نوشته فرهاد چومانی و ترجمه شراره روحانی توسط انتشارات مشق شب راهی بازار نشر شد.

کتاب «انگشت‌ها چیزی می‌گویند» منتشر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انتشارات مشق شب، رضا هوشمند مدیر مسئول انتشارات مشق شب با اشاره به اینکه انگشت‌ها چیزی می‌گویند اثری قابل تامل از فرهاد چومانی نویسنده کرد زبان است، گفت: در این کتاب طپش زندگی و ماجرای مرگ در تمامی داستان‌های کتاب در کنار هم جاری و ساری است و آنقدر این 2 ماجرا با هم عجین هستند که گویی پاراگراف بعدی داستان، ماجرای آن سوی بودن را قرار است روایت کند.

رضا هوشمند افزود: پیشینه‌ای که از اتفاقات در ذهن خوانندگان داستان‌ها می‌نشیند، به همراه تصویرسازی بکر، با رنگدانه‌های خاکستری، که با هزاران طیف از سپید آغاز و تا سیاه ترسیم می‌شود، مجموعه داستان‌های «انگشت‌ها چیزی می‌گویند» را به اثری قابل تامل تبدیل کرده است که می‌دانم مانایی و تاثیرگذاری یک داستان موفق را در ذهن تحلیلگرِ خواننده خواهد داشت و علاوه بر آن، منتقدان و کارشناسان داستان‌نویسی با خوانش و بررسی آثاری از این دست، به سبک و روشی جذاب و قابل‌بررسی در داستان‌نویسی و تصویرسازی خواهند رسید.

وی در ادامه، با بیان اینکه آنچه قابل توجه و تقدیر است، پر محتوایی زبان نوشتاری نویسنده است، که بسیار روان و زیباست، تصریح کرد: این کتاب مملو از کلمات زیبا، پرمحتوا و محلی است که به شیوه‌ای مناسب در هر جایی که لازم باشد، به کار رفته است.

مدیر مسئول انتشارات مشق شب خاطرنشان کرد: نحوه بازگویی داستان‌ها بسیار جالب و موفقیت‌آمیز است و می‌تواند ما را با فضای درونی و اجتماعی شخصیت‌های داستان‌ها نزدیک و آشنا کند، ضمن اینکه دنیای درونی قهرمانان داستان‌ها نیز به شیوه زیبایی واضح و نمایان است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه کار کردن در دنیای زن و شخصیت‌های زن در داستان‌ها و بعضی از رفتارهای درونی آنها، واقعا موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: دنیای زن در این کتاب جایگاه قابل توجهی را دریافت کرده و نویسنده توانسته تا حد زیادی زندگی زنانی را به قلم بیاورد که امروزه در زندگی روزمره و اجتماعی نمونه‌های زیادی از آنها دیده می شود.

به گفته هوشمند، ترس، آرزو و خواسته‌هایی که در داستان‌ها مطرح شده است، بخش زیادی از زندگی زن مدرن و امروزی را احاطه کرده که همگان را به خواندن این اثر ارزشمند دعوت می‌کنیم.

این کتاب در 88 صفحه در قطع رقعی با قیمت 80000 ریال راهی بازار نشر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب