اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951224244767092

ابزار تازه مرکز سئو ایران رونمایی شد

پیشنهاد کلمات کلیدی برای بهینه‌سازی وب

کد: 13951224244767092

https://goo.gl/nHOyFu

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): محصول تازه مرکز سئو ایران با نام ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی مشابه در وب سایت رسمی مرکز سئو ایران رونمایی و به بازار عرضه شد.

ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی، ابزار ترافیک بیشتر

ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را بهینه سازی نمایید. این ابزار تلاش می کند که کلمات کلیدی که ترافیک بیشتری در موتورهای جستجو دارند را به شما پیشنهاد بدهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مرکز سئو ایران، 24 اسفندماه، وب‌سایت رسمی مرکز سئو ایران میزبان رونمایی از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی، ابزار تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این ابزار که در حوزه سئو و بهینه سازی وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر راحتی، سرعت و دقت در پیشنهاد کلمات کلیدی را ارائه کند تا این خدمت تازه به صورت رایگان برای سئو کاران و مدیران وب سایت ها فراهم شود.

بر پایه این اطلاع، ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی دارای محاسنی است که اعم از طراحی بومی، دقت در انتخاب کلمات کلیدی است و می‌تواند باعث اطمینان و راحتی در استفاده برای انتخاب کلمات کلیدی شود.

پویا پورمحمد مدیر مرکز سئو ایران تولید این ابزار را نتیجه 12 هفته کار در این مجموعه دانستو گفت: در ابتدا، نیازهای اساسی حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت ها بررسی و سپس شروع به ساخت ابزار می شود برای تولید این ابزار از اول دی ماه 1395 آغاز و 20 اسفند آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 20 اسفند 1395 اعلام و ادامه داد: ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را بهینه سازی نمایید و موقعیت آن در موتورهای جستجو افزایش دهید.

پایه و اساس رتبه بندی در تمامی موتورهای جستجو کلمات کلیدی هست. کاربر کلمات مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می کند و صفحاتی که آن اطلاعات را دارند به او نمایش داده می شود. به همین دلیل بهینه سازی کلمات کلیدی وب سایت براساس حوزه کاری بسیار با اهمیت می باشد. این ابزار تلاش می کند که کلمات کلیدی که ترافیک بیشتری در موتورهای جستجو دارند را به شما پیشنهاد بدهد. ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی به شما کمک می کند که در یک لحظه کلمات کلیدی مرتبط و محبوب را با توجه به کلمه انتخابی خود پیدا نمایید.

استفاده از این کلمات کلیدی در صفحات وب سایت باعث می شود که رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کرده و ترافیک بیشتری نیز دریافت نمایید. .

پیدا کردن مجموعه ای اساسی کلمات کلیدی می تواند از شما زمان زیادی را بگیرد. چرا تکرار فرآیند پر زحمت بررسی کلمات کلیدی آن هم بارها و بارها، در حالی که می توانید از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی به صورت مستمر برای پیدا کردن کلمات کلیدی بیشتر که به صورت مستقیم با لیست رشد شما در ارتباط هستند کمک بگیرید.

ربات های مرکز سئو ایران، از ترافیک سایت شما، تبادل داده ها در سایت شما و همچنین از لیست کلمات کلیدی انتخابی شما کمک می گیرد تا بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد بدهد. در اینجا ما به شما مزایای استفاده از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی را نشان می دهیم.

کشف و شناسایی کلمه کلیدی - یک فرایند بی پایان از پیشنهادات کلمه کلیدی

تحقیق و شناسایی کلمات کلیدی مناسب، به عنوان قلب موفقیت در کلیک مشتری بر روی وب سایت شما عنوان می شود، اما این فرآیند توسط بسیاری از سئوکارها تنها به دلیل این که بیش از حد خسته می شوند انجام نمی شود یا کامل انجام نمی شود. در نتیجه سئوکارها بررسی کلمات کلیدی را به صورت دستی انجام می دهند و دیگر آن را نمی توانند به صورت مستمر تکرار کنند و انجام بدهند در حالی این موضوع در راه موفقیت امری کاملا ضروری است.

با کارکردن بر روی اطلاعات سایت شما با هدف آنالیز ترافیک سایت و پیشنهاد کلمات کلیدی که کاربران برای یافتن شما در گوگل جستجو می کنند، مرکز سئو ایران مانع می شود تا

  •     شما احساس دست پاچگی و ضعف کنید
  •     استفاده از کلمات کلیدی بی اثر داشته باشید
  •     یا به صورت ناخواسته عبارتی که می تواند در موفقیت شما تاثیر چشم گیری داشته باشد، نادیده بگیرید. 

ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی ما را همین امروز امتحان کنید

باید به صورت ثابت و همیشگی توجه مورد نیاز به تحقیق و بررسی کلمات کلیدی اختصاص داده شود. یک سئو کار باید ساعت ها از وقت هر روز خود را مشغول ترکیب اطلاعات داده ها، جستجو برای کلمات کلیدی و تهیه لیست باشد و این کار را به صورت مستمر تکرار کند. قطعا طولی نمی کشد که تهیه لیست برای صدها یا حتی هزار نفردیگر غیر ممکن می شود.

ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی مرکز سئو ایران می تواند یکی از بهترین ابزارها برای شما باشد، چرا که باعث می شود راحت تر کلمات کلیدی خود را انتخاب نمایید، زمان هدر رفته شما را آزاد می کند، به شما اجازه نمی دهد از کلمات کلیدی غیر قابل اعتماد استفاده نمایید و در آخر باعث می شود پیشنهاد های کلمات شما معتبر و مشتری های شما افزایش یابد. بخش تحلیل و بررسی کلمات کلیدی مرکز سئو ایران، براساس داده های سایت شما یک لیست از کلمات کلیدی تهیه می کند و تنها کاری که نیاز هست شما انجام بدهید انتخاب کنید که کدام کلمات کلیدی برای شما و چگونه و کجا آنها را استفاده نمایید.

چگونه برخی از ابزارهای پیشنهاد کلمات کلیدی می تواند به شما آسیب وارد کند؟

صحبت بالا ممکن است ضد و نقیض باشد، اما تکیه بیش از حد بر روی ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی اشتباه، می تواند یک اثر بسیار منفی بر روی سایت شما ایجاد کند. باید مطمئن باشید معیارهای پیشنهاد کلمات کلیدی، معیارهایی صحیح و درستی باشند. تا براین اساس کلمات کلیدی مطمئنی را به شما پیشنهاد بدهند. کلمات کلیدی پیشنهاد داده شده باید بررسی شوند و تنها کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما انتخاب و استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز سئو ایران

مرکز تخصصی سئو ایران اولین مرکز با ابزار تخصصی، آنلاین و بومی آنالیز تخصصی سئو سایت (SEO Checkup) موقعیت کلمات کلیدی در گوگل (keyword rank checker) بررسی سرعت بارگذاری سایت (Site Speed) بررسی وضعیت بک لینک سایت و رقبا اتصال به سرچ کنسول گوگل و مشاهده همه ی اطلاعات در داشبورد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]