اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971101342037092

با هدف توسعه، بهبود و افزایش کیفیت ابزار سئو و آنالیز سئو انجام شد:

داشبورد جدید ابزار سئو مرکز سئو ایران

کد: 13971101342037092

https://goo.gl/BavyPk

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): با توجه به نبود ابزار تخصصی سئو و آنالیز سئو سایت در کشور، مرکز سئو ایران برای اولین بار داشبورد تخصصی ابزار سئو را به همراه به روزرسانی از اول دی ماه 1397 به صورت رسمی ارائه داد.

داشبورد جدید ابزار سئو مرکز سئو ایران
تصویری از داشبورد مرکز سئو ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز سئو ایران؛ وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی سئو، آنالیز و بهینه سازی سایت از تاریخ اول دی ماه 1397 به روز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.seosazi.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وب‌سایت، بخش‌ داشبورد یکپارچه ابزار سئو و آنالیز سئو به فهرست وب‌سایت اضافه شده است.

مدیر مرکز سئو ایران با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با بهبود کیفیت خدمات، رفع ایرادهای احتمالی، گسترش ابزار مورد نیاز کاربران، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین افزود: مرکز سئو ایران وب سایت فعال در حوزه سئو، آنالیز و بهینه سازی سایت است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارتباط بیشتر با کاربران، آموزش نحوه استفاده از سایت با هدف سئو هستیم. همچنین به زودی مقاله‌های کاربردی بیشتری توسط سایت منتشر خواهد شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز سئو ایران

مرکز تخصصی سئو ایران اولین مرکز با ابزار تخصصی، آنلاین و بومی آنالیز تخصصی سئو سایت (SEO Checkup) موقعیت کلمات کلیدی در گوگل (keyword rank checker) بررسی سرعت بارگذاری سایت (Site Speed) بررسی وضعیت بک لینک سایت و رقبا اتصال به سرچ کنسول گوگل و مشاهده همه ی اطلاعات در داشبورد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی