اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951225244977067

راه های افزایش اعتماد به وبسایت ها چیست

7 راه برای کسب اعتماد گوگل

کد: 13951225244977067

https://goo.gl/kFIVsL

، کرج , (اخبار رسمی): زمانی که اعتماد گوگل را نسبت به سایتمان افزایش دهیم ترافیک وب سایتمان هم افزایش داده می شود. به این دلیل که هرچه سایتمان از نظر گوگل اعتبار بالایی داشته باشید خب مسلما جایگاه بهتری هم در گوگل دارد و همین باعث افزایش ورودی سایت ما از گوگل می شود.

چگونه اعتماد گوگل را جلب کنیم؟

زمانی که اعتماد گوگل را نسبت به سایتمان افزایش دهیم ترافیک وب سایتمان هم افزایش داده می شود. به این دلیل که هرچه سایتمان از نظر گوگل اعتبار بالایی داشته باشید خب مسلما جایگاه بهتری هم در گوگل دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی همیار وب ، زمانی که اعتماد گوگل را نسبت به سایتمان افزایش دهیم ترافیک وب سایتمان هم افزایش داده می شود. به این دلیل که هرچه سایتمان از نظر گوگل اعتبار بالایی داشته باشید خب مسلما جایگاه بهتری هم در گوگل دارد و همین باعث افزایش ورودی سایت ما از گوگل می شود.

در این مقاله قصد دارم به مواردی که باعث افزایش اعتماد گوگل نسبت به سایتمان می شود بپردازم و نکاتی که باید رعایت کنید تا در گوگل جایگاه بهتری را داشته باشید را خدمتتون عرض کنم.

چگونه اعتماد گوگل را جلب کنیم؟

1.پایداری سایت

سعی کنید از هاست های معتبر و پایدار استفاده کنید که همیشه سایتتون آپ باشه و هیچ وقت حتی برای چند دقیقه هم که شده در دسترس نباشه. در دسترس بودن همیشگی سایت برای گوگل خیلی مهم است و سایت هایی که اکثر بنا به دلایلی در دسترس نیستند را دوست ندارد.

2.دامین سایت

منظور از دامین سایت آدرس آن نیست! بلکه منظور اعتبار دامین است. هرچه اعتبار دامین شما بالا باشد یعنی به تاریخ منقضی شدن آن زیاد مانده باشد. مثلا دامنه های 5 ساله نزد گوگل از اعتبار بالایی برخوردار هستند. گوگل به دامنه هایی که اعتبار بالایی دارند اهمیت زیادی می دهد و فکر می کند که برنامه بلند مدتی برای کار خود دارند.

3.سرعت سایت

سرعت سایت هم یکی از مهمترین عوامل جلب اعتماد گوگل است. سعی کنید همیشه سرعت بارگذاری سایت خود را چک کنید و از راه هایی که قبلا در مقاله راه های افزایش سرعت سایت بهش اشاره کردم برای افزایش سرعت وب سایت خود استفاده کنید. سرعت پایین لود شدن سایت باعث می شود که کاربران از سایت شما به زودی خارج شوند و همین باعث افزایش بانس ریت یا همان نرخ پرش کاربر می شود که این اصلا برای گوگل خوشایند نیست.

4.فعالیت در شبکه های اجتماعی

منظور از فعالیت در شبکه های اجتماعی این نیست که در هر شبکه اجتماعی فقط با نام وبسایتتان عضو شوید و هیچ فعالیتی نکنید. بلکه باید هر موقع که پستی را در سایت خود منتشر می کنید آن را هم در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید و بهتر از آن این است که پست های متفاوتی را در آن ها منتشر کنید. در فعالیت شبکه های اجتماعی باید این نکته را بدانید که اولا سعی کنید در همه ی شبکه های اجتماعی با نام یکسان فعالیت کنید و دوم اینکه تیتر پست هایی که در هر شبکه اجتماعی قرار می دهید با هم فرق کند. وجود آیکون شبکه های اجتماعی در صفحه اول سایتتون ضروری است.

5.کیفیت لینک های داخلی و خارجی

منظم بودن لینک هایی که در داخل صفحات سایتتون است برای گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی کنید کلمات مرتبط با سایتتان را به قسمت های مرتبط در سایت خود لینک کنید. لینک هایی که از سایت های دیگر می گیرید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. سعی کنید بیشتر از سایت های مرتبط با موضوع شما و از طریق انتشار مقالات در سایت های دیگر بک لینک فالو بگیرید و کمتر از سایت هایی که بک لینک های نوفالو می دهند لینک دریافت کنید.

6.منظم بودن انتشار مطالب

سعی کنید مقالات و کلا هر محتوایی را که می خواهید در سایت خود منتشر کنید در زمان های مشخص باشد. یعنی مثلا اگر هر 3 روز یک بار مقاله ای در سایت خود راس ساعت 10 صبح منتشر می شود این روند را تکرار کنید. یا مثلا شنبه ها که زمان پخش پادکست سایت شماست را همیشه در همین زمان منتشر کنید. منظم بودن در انتشار مطالب سایت علاوه بر جلب اعتماد گوگل باعث شرطی شدن کاربرانتان می شود و همین باعث افزایش ترافیک سایت شما نیز می شود.

7.استفاده از پروتکل SSL

امن بودن سایت برای کاربران باعث افزایش اعتماد گوگل برای آن سایت می شود. گوگل دوست دارد کاربرانی را به سایت هایی که از لحاظ ارتباطی دارای امنیت هستند و از پروتکل SSL استفاده می کنند بیشتر هدایت کند و علاقه مند به سایت هایی است که برای کاربران خود به این شکل ارزش قائل هستند.

سخن آخر این است که مواردی که اشاره شد جزئی از سئوی سایت است و برای اینکه در گوگل اعتبار بالایی پیدا کنید و سایت خود را در بهترین نتایج جست و جوی گوگل ببینید حتما موارد ذکر شده را تا جایی که برایتون مغدور است رعایت کنید. امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشد و کسب و کار اینترنتی شما همیشه پر سود باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیار وب

سایت همیار وب از دی ماه 95 فعالیت رسمی خود را در زمینه آموزش بازاریابی و راه اندازی کسب و کار های اینترنتی آغاز کرد. زمینه اصلی فعالیت وب سایت همیار وب ارائه راه کار هایی جهت راه اندازی کسب و کار های اینترنتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]