اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951228245075632

عطرهای مناسب مهمانی و محافل دوستانه

کد: 13951228245075632

https://goo.gl/BxtGY2

، تهران , (اخبار رسمی): زمستان رو به پایان است و کم کم، صدای قدم های بهار شنیده می شود. زمین نفس می کشد و هم زمان با نفس کشیدن خاک و درخت و هوا، فصل دیدارها و هم صحبتی ها، جشن ها و دور هم گرد آمدن ها، از راه می رسد.

عطرهای مناسب مهمانی و محافل دوستانه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، رایحه عمیق، غریب، خاطره انگیز و باشکوه رسیدن بهار، در ذهن ها می پیچد و در این اوقات پر از دیدار و بوسه و لبخند، همراهی یک رایحه مطبوع، ملایم، عمیق و ویژه، همچون همیشه نقش بزرگی در رنگ آمیزی و هرچه باشکوه تر جلوه دادن لحظاتی ویژه و تجربه ای لذتبخش، ایفا خواهد کرد.

اگرچه استفاده از عطر، همواره و در هر زمانی، بیش از هر عاملی به ذائقه و روحیات فرد بستگی دارد، اما عطرهایی که جهت استفاده در این اوقات سال مناسب تر هستند، از گرمایی مطبوع، ملایمتی عمیق و فضایی صمیمی، لذیذ و پذیرفتنی برخوردارند.

ترکیبی از نوت های شیرین و لذیذ مانند وانیل، کاکائو، شکلات و نوت های میوه ای با آکوردهایی همچون کهربا، صمغ های تولو و بنزویین، چرم، چوب؛ در کنار نوشیدنی ها و گل ها و فضاهایی از این دست که بر ملایمت، صمیمیت و تواضع تأکید دارند، پیشنهادهای ارزنده ای برای درخشش و لذت بردن در این اوقات هستند.

در ادامه، مروری خواهیم داشت بر پیشنهادهایی معطر برای لذت بردن از محافل و مجالس صمیمانه و جشن های بیاد ماندنی آغاز بهار ...

 

L`Humaniste Frapin

ترانه ای از انسانیت و نشاط و زندگی که با نغمه های گوارا و جان بخش بهشتی به اجرا در آمده است و در والاترین افسانه ها و اسطوره های زمینی، غنا یافته؛ از این عطر خانه "فراپین" تن پوش معطری ساخته است که لذت در کنار شما بودن را در یاد هر مخاطبی جاودانه می سازد.

"هیومنیست"، عطری از لیمو و ترنج است که طراوت و تازگی خود را با همراهی نوشیدنی جین و دانه های سرو کوهی به اوج می رساند و با ادغام در لایه هایی از فلفل، خزه بلوطی و لوبیای تونکا، چهره ای عمیق و تصویری متعالی از این همه نشاط و سرزندگی ارائه می کند.

 

Tumultu Les Liquides Imaginaires

فضایی لطیف، باران خورده و اغواگر که از همراهی شاعرانه آکورد نارگیل با مرکبات و نوت های گیاهی شکل گرفته است و در بستری از آمیزش هنرمندانه و شگفت انگیز مخمل و صمغ و خاکستر به جریان افتاده است؛ شما را احاطه خواهد کرد، تا از رایحه ناب تومولتو، بهره مند و محظوظ شوید.

عطری آرام و آرامش بخش، غنی و باشکوه از آرامش درون در هیاهو و نشاط جشنی بی پایان.

 

Equistrius Parfum d`Empire

از جشن های باستان و دوران شکوه امپراطوری روم، از قلب شالیزارها و مزارع و دشت های وسیع، رایحه ای عمیق و نرم و صاف به مشام میرسد که به زیبایی در این عطر به نمایش در آمده است. عطری از زنبق که حالت پودری و نشاسته ای خود را در فضایی از خوشه های گندم و نوت های پودری، برجسته کرده و با لمسی از شکلات و صمغ ها که تعلیقی تاریک و گس ایجاد کرده اند، کامل می شود.

 

Iris Prima Penhaligon`s

عطری درخشان و دلنشین که از همراهی زنبق با جیر، لمسی ابریشمین القا می کند. ظرافتی عمیق و دلچسب که با درخشش و تازگی، احساسی سراسر اعتماد و آرامش را به شما و اطرافیانتان هدیه می کند.

 

08 Seylon Odin

صمغ ها و رزین ها، با وتیور نرم و مخملی همراه شده اند تا در لایه هایی از چای و مرکبات، احساس ملموس و بی مانند نوشیدن چای را در محفلی گرم و دوستانه، برای شما به ارمغان آورد.

 

Fanós Dr. Gritti

چگونه می توان از عطری که با حجم بالای دارچین و هل و ادویه ها شکل گرفته است، لذت برد و این لذت را با اطرافیان به اشتراک گذاشت؟پاسخ این سئوال، اثر "ستوده" و ستودنی خانه دکتر گریتی است.

ترکیبی از هل و دارچین که با درخشش و تازگی شکوفه مرکبات در هم آمیخته اند، رایحه عمیق اما با نشاط فانوس را برای استفاده در این ایام و چنین موقعیتی، بسیار مطبوع و منحصربفرد ساخته است.

 

Sel de Vetiver The Different Company

سل دو وتیور، عطری برای شادی، نشاط و پایکوبی، در درخششی ناب و صمیمی و پر از تلألوء است. رایحه ای طبیعی، جذاب و لوکس از وتیور. وتیور، در وجوه مختلف: گیاهی و تازه، خاکی، کمی چرکین و کمی دودی که این رایحه چند لایه و بکر را لایه هایی نمکین، مرکباتی، ادویه ای و دریایی پوشانده است.

عطری برای تجربه کردن لحظاتی شاد و آرامش بخش در هاله ای از وقار و شکوه و اعتماد.

 

Figaro Lubin

رایحه اسرار آمیز و جاودانه انجیر، در هیبتی مطبوع و نرم، چوبی و کمی سبز، پودری و کمی خاک گرفته، اینبار از میان داستان آرامش بخش و سراسر اعتماد و دلبستگی عطر فیگارو به مشام می رسد.

فیگارو، نهایت پیچیدگی و غنای یک رایحه ساده اما تأمل بر انگیز است. رایحه انجیر در فضایی عمیق و شگفت انگیز که با احساسات شخصی ویژه ای که در هر مخاطب بر می انگیزد، توجهات را بسوی شما جلب می کند.

 

Les Jeux sont Faits Jovoy Paris

کهربا برای اغواگری، کهربا برای تجمل، کهربا برای عمق و غنا بخشیدن، کهربا برای جلب اعتماد و صمیمت و کهربا برای بیاد ماندن. عطری از کهربا که در لایه هایی دودی، گیاهی و نوشیدنی پیچیده شده است، سراغ دارید؟ بله!

با کهربای غنی و ناب ژو سون فه، بدرخشید و با این درخشش ناب، لذت یک هم نشینی بیاد ماندنی با عزیزان در ایام پیش رو را جاودانه سازید.

 

1725 Histoires de Parfums

از تاریخ و چهره های تاریخی، رایحه ای ساخته شده است که هر مخاطبی را شیفته غنا، شکوه، عمق و پیچیدگی های ملایم و مطبوع خود می کند.

1725، عنبر و کهربای گرفته ترین چهره یک ترکیب آروماتیک و آروماتیک ترین پوشش برای یک ترکیب فوژه است. آمیزشی از تونکا و وانیل و بنزویین با بستری از وجوه گیاهی اسطوخودوس که هم آغوش رؤیای ظریفی از ادویه ها شده است، 1725 را به رایحه ای درخشان و ناب تبدیل کرده است، بدون آنکه با ادعاهایی عجیب و فضاهایی غریب، خودنمایی کند!

 

French Lover Frederic Malle

با ساده ترین، دلنشین ترین و اثرگذارترین حالات و واژگان، سخن گفتن از ژرف ترین و پیچیده ترین احساسات و مسائل، عملی دشوار و سنگین است که کمتر هنرمندی توان پرداخت به آن را دارد، اما در لاین معظم و جاودانه فردریک مال، روایحی بدیع و پالوده، در نهایت شکوه و زیبایی، این مأموریت دشوار را به انجام می رسانند و فرنچ لاور، شاهکاری ساده و صمیمی در پرداخت به چنین فضایی است.

عطری از وتیور و سدر که وجوه چوبی، دودی و خاکی را بر پایه هایی از بخور و فلفل سیاه، استحکام بخشیده و با آمیزش در قلبی گیاهی و رزینی از باریجه و گلپر، به کمال می رسانند تا با لمسی از تازگی و نشاط مرکبات، این غنای سبز و پیچیده را در اوج شفافیت و وضوح به نمایش بگذارند.

بی هیچ کلامی، این رایحه شما را در قلب ها جاودانه خواهد ساخت!

 

Coeur Couronne Herve Gambs Paris

واژه ها و نوشته ها، از  توصیف آرامش، وقار و شکوهی که در رایحه این عطر خیال انگیز و شاعرانه موج می زند، قاصر هستند!

کوئه کورونه، از آرامش و لذت جاری در برگ های چای سخن می گوید که با شکوفه پرتقال و بهار نارنج، بر نشاط و سبزی تازه آن تأکید شده است. وجوه خشک گیاهی و مرموز این چای مطبوع در قلب عطر با درمنه برجسته شده و پایه ای ظریف و لذیذ از کارامل گرم و نرم، این همه لذت و هیجان باشکوه و آرامش بخش را کامل می کند.

کوئه کورونه، بی هیچ ابهام و تکلفی، غنی، بزرگ و لذتبخش است.

 

Vetiver Geranium Creed

از داستان ها و ایده ها و فضاسازی ها، فاصله بگیرید. پیچیدگی و شعر و افسانه را رها کنید. برای لحظه ای چشم ها را بسته و در این خلسه بهشتی، غرق شوید. نغمه ای از فراسوی دیوارهای بهشت به مشام می رسد: زندگی، زندگی، زندگی! دم را غنیمت بشمار...

این جادوی کرید است! عطری از وتیور نرم شده با گل ها و میوه ها، شمعدانی صیقل داده شده با مشک و ادویه های تازه و تخت خیره کننده ای که با مرکبات طلاکاری شده است.

روشن تر از خورشید، بدرخش!

 

Fahrenheit Le Parfum Christian Dior

زمان می گذرد، نسل ها تغییر می کنند، ذائقه ها نیز به تبع تغییر نسل دگرگون می شوند اما به ارث بردن اصالت و خلاقیت، همواره زمینه ساز ماندگاری یک سلسله و خاندان بوده است. اگرچه این رشته، گاه نازک شده و گاه برجسته می شود، اما گسسته نخواهد شد و فارنهایت پارفوم، تقویت کننده نام لاین بزرگ و بی همتای "فارنهایت" از خانه دیور است. عطری لوکس و منحصربفرد از همراهی جیر با رام و شیرین بیان که با وانیل و پرتقال، لذیذ و دلنشین شده است و این حجم بالا از دلبری های مدرن خود را به زیبایی با خون و رگ خاندان فارنهایت پیوند زده است: بنفشه تازه و شاداب، گل ها و زالزالک.

عطری برای جشن گرفتن جاودانگی و اصالت!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]