اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960111245267099

سرویس آنلاین درخواست و رزرو خدمات در تهران رونمایی شد

خدمات مورد نیاز خود را بصورت آنلاین درخواست دهید، قیمت بگیرید، رزرو کنید

کد: 13960111245267099

https://goo.gl/Li43CC

، تهران , (اخبار رسمی): ایده اصلی ارائه کمک به مردم برای یافتن آسان خدمات حرفه ای و با کیفیت بالا و همچنین ایجاد بستری مناسب برای افراد و کسب و کارهای کوچک است تا بتوانند توسط آن کسب و کار خود را مدیریت کرده و شبکه مشتریان خود را توسعه دهند.

خدمات مورد نیاز خود را بصورت آنلاین درخواست دهید، قیمت بگیرید، رزرو کنید

قبل از وجود سرویس هایی مانند شیفت، تنها گزینه ی قابل دسترس، وب سایت هایی بودند که لیستی از شماره تلفن ها و آدرس های متخصصین را جلوی روی ما می گذاشتند.

استارتاپ شیفت به عنوان بازار آنلاین خدمات تخصصی و با هدف ارائه خدمات مورد نیاز خانه ها و سازمان ها، بصورت رسمی از خدمات خود رونمایی کرد. شیفت به عنوان یکی از اولین مارکت های ارائه خدمات در ایران، پلتفرمی ایجاد کرده است که هدف آن ایجاد ارتباط بین مشتریان و نیروهای متخصص مطمئن،در سریعترین زمان ممکن است.

ایده اصلی شیفت، ارائه کمک به مردم برای یافتن آسان بی‌دردسر خدمات حرفه ای، و با کیفیت بالا و امن، و نیز ایجاد بستری مناسب برای افراد و کسب و کارهای کوچک است تا بتوانند بوسیله آن کسب و کار خود را مدیریت کرده و شبکه مشتریان خود را توسعه دهند. در حال حاضر اگر دنبال خدماتی مانند نظافت منزل، لوله کشی، نقاشی ساختمان، نصب کاغذ دیواری یا تعمیر و نگهداری لپ تاپ و کامپیوتر شخصی هستید، می توانید متخصص مورد نظرتان را بدون دردسر در شیفت پیدا کنید. تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه، می توانید نیازمندی خود را در سایت شیفت ثبت کنید تا بهترین و نزدیک ترین متخصص از بین بیش از 1000 متخصص ثبت شده در شیفت، به شما معرفی شود.

سعید جمشیدی، موسس شیفت می گوید: "بارها برای خودمان پیش آمده بود که به دنبال خدمات تخصصی مانند عکاس برای مراسم عروسی، لوله کش یا جوشکار سیار یا حتی کلیدساز باشیم. یا تخصص مورد نظرمان را پیدا نکرده ایم و یا فردی که پیدا کرده بودیم با نیازمندی های ما مطابقت نداشته است. قبل از وجود سرویس هایی مانند شیفت، تنها گزینه ی قابل دسترس، وب سایت هایی بودند که لیستی از آدرس و شماره تلفن های متخصصین را جلوی روی ما می گذاشتند. اما با شیفت، علاوه بر اینکه از هزینه انجام کار خود از قبل مطلع شده اید، می توانید مشخصات کامل متخصص را ببینید، نمونه کارها و سوابق کاری وی را مشاهده کنید و از نظر سایر مشتریان قبلی و امتیازی که به وی داده اند برای تصمیم گیری استفاده کنید".

جمشیدی افزود: "در فاز اول 5 سرویس بصورت آزمایشی و فقط در مناطق 1 تا 5 تهران ارائه می شود. اما تمام سعی ما بر این است که تا قبل از پایان 6 ماهه ابتدایی سال 96، علاوه بر اینکه پوشش خدمات خود را به سرتاسر شهر تهران گسترش می دهیم، تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان، از ترجمه تا عکاسی برای مراسم ها و رویدادها و از آموزش و تدریس موسیقی تا خدمات تعمیر اتومبیل در محل را به خدمات ارائه شده در شیفت بیافزائیم".

شیفت همچنین قصد دارد با توسعه اپلیکیشن اندروید و iOS، تبدیل به پلتفرمی شود که روی گوشی های هوشمند تمام شهروندان نصب شده و همیشه و در هر جا همراه و در دسترس آنها باشد و تبدیل به جایی برای یافتن تمامی خدمات مورد نیاز آنها شود. همچنین برای متخصصین با استعدادی که هزینه ایجاد و راه اندازی کسب و کار خود را ندارند، بستری را ایجاد کند تا - بعد از گذراندن مراحل شناسایی، احراز هویت، بررسی گواهینامه های تخصصی ایشان - بدون صرف هزینه تبلیغات، مشتریان خود را داشته باشند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

لازم به ذکر است وب سایت شیفت به آدرس www.shift.city در حال حاضر در دسترس است و تمامی مشتریان می توانند با مراجعه به آن، از 15 تا 40 درصد تخفیف شیفت استفاده کرده و با هر بار معرفی شیفت به دوستان خود - که منجر به ثبت سفارش شود - مبلغ 10 هزار تومان اعتبار کسب کرده و علاوه بر آن، 10 هزار تومان اعتبار به دوستان خود هدیه دهند.

همچنین تمامی افرادی که در تمامی زمینه های خدماتی مانند لوله کشی، نقاشی ساختمان، تدریس خصوصی، عکاسی، فیلمبرداری، ترجمه، نویسندگی، گرافیک و ... صاحب تخصص هستند، می توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام متخصصین، اطلاعات خود را ثبت نموده، تا پس از انجام مراحل بررسی مدارک و احراز هویت، خدمات خود را توسط شیفت به مشتریان ارائه کرده و کسب درآمد کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیفت

شیفت، اولین و بزرگ‌ترین سیستم درخواست خدمات تخصصی مورد نیاز خانه‌هاست که با قیمت‌گذاری منطقی و استاندارد، خدمات خود را توسط متخصصین مورد اطمینان و مجرب ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]