اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960119245647122

با هدف ارائه محصولی ساده و کاربردی در جهت افزایش بهره‌وری کسب و کارهای ساعت مزد

رونمایی از اولین نرم افزار تخصصی ثبت و مدیریت زمان «تایمنیکس»

کد: 13960119245647122

https://goo.gl/E6cNpJ

، اصفهان , (اخبار رسمی): وب سایت «تایمنیکس» باهدف ارائه محصولی ساده و کاربردی برای ثبت و مدیریت زمان شروع و پایان فعالیت درحوزه نرم‌افزارهای آنلاین مدیریت زمان و پروژه رونمایی شد.

رونمایی از تایمنیکس

با استفاده از این نرم‌افزار نیازی به وسایل دست و پاگیر نبوده و از هر مکان و هر زمان با هر وسیله‌ای اعم از گوشی هوشمند, تبلت, لپ تاپ یا ... امکان ثبت و مدیریت زمان وجود دارد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی تایمنیکس، محصول این مجموعه فعال در حوزه نرم‌افزارهای آنلاین مدیریت زمان و پروژه از 96/01/05 همزمان با روز ساعت زمین فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این نرم‌افزار، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس https://timenix.com در دسترس عموم مردم به ویژه کسب و کارهای ساعت مزد, متخصصین نرم‌افزار و آزادکار‌ها (freelancer) قرار گرفت.

بر پایه این اطلاع، این نرم‌افزار جایگزین مناسبی برای برنامه Excel, دفتر و خودکار و دستگاه ساعت زن می‌باشد. 

وحید منتظر بنیانگذار «تایمنیکس» با  ابراز امیدواری به ارائه خدمات سطح بالا و متمایز گفت: «یکی از مهمترین اهداف ساخت این محصول ایجاد ابزاری برای کسب و کارهای ساعت مزد بوده تا با استفاده از آن ضمن افزایش بهروری, هزینه‌ها و آسیب به محیط زیست کاهش یابد. با استفاده از این نرم‌افزار نیازی به وسایل دست و پاگیر نبوده و از هر مکان و هر زمان با هر وسیله‌ای اعم از گوشی هوشمند, تبلت, لپ تاپ یا ... امکان ثبت و مدیریت زمان وجود دارد. در مقایسه با ابزارهای مشابه مانند Excel, دفتر و خودکار یا دستگاه ساعت زن ضمن ارزانتر بودن, امکانات بیشتری مانند گزارش‌گیری, جستجو, بایگانی و ... در تایمنیکس وجود دارد.»

او ادامه داد:  هدف از ساخت و توسعه تایمنیکس ارائه ابزاری ساده برای افزایش بهره‌وری در کسب و کارها است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز و تکنولوژی را از مهمترین سیاست‌ها برشمرد و افزود: پس این رونمایی از تایمنیکس به دنبال افزایش هرچه بیشتر بهره‌وری در کسب و کارهای ساعت مزد هستیم.

استفاده از تایمنیکس رایگان می‌باشد و برای شروع می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تایمنیکس

تایمنیکس ابزاری ساده برای ثبت و مدیریت زمان شروع و پایان فعالیت است. هدف ما ارائه ابزاری ساده و در عین حال کاربردی است تا با استفاده از آن بتوانیم بهره‌وری را افزایش دهیم. تایمنیکس جایگزین خوبی برای Excel, دفتر و خودکار و دستگاه‌های ساعت زن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]