اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970217294497122

انتشار نسخه جدید تایمنیکس

نرم‌افزار حضور و غیاب تایمنیکس با امکان تنظیم نوبت برای کارمندان منتشر شد!

کد: 13970217294497122

https://goo.gl/R3CK2E

، اصفهان , (اخبار رسمی): نرم‌افزار حضور و غیاب «تایمنیکس» با امکان تنظیم نوبت برای محاسبه تاخیر و تعجیل کارمندان، تنظیم عکس برای کارمندان و نامگذاری شبکه‌های مجاز به روز شد. «تایمنیکس» نرم‌افزاری ساده است که با آن می‌توان حضور و غیاب‌های کارمندان را مدیریت کرد.

نرم‌افزار حضور و غیاب تایمنیکس با امکان تنظیم نوبت برای کارمندان منتشر شد!
نسخه جدید «تایمنیکس » با امکان تنظیم نوبت برای کارمندان

برای جلوگیری از تقلب در «تایمنیکس» می‌توانید شبکه‌های مجاز را ثبت کرده تا کارمندان فقط با اتصال به همان شبکه‌ها امکان ثبت ورود، خروج داشته باشند

به گزارش روابط عمومی «تایمنیکس»، این محصول با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تنظیم نوبت برای محاسبه تاخیر و تعجیل کارمندان را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان بهره‌وری بیشتر را برای مدیران کسب و کار فراهم کند.

این نرم‌افزار جایگزین مناسبی برای دستگاه ساعت‌زن، ثبت دستی با ساعت یا سایر برنا‌مه‌ها است. از مزیت‌های «تایمنیکس» می‌توان به ابری بودن آن اشاره کرد به این معنا که این نرم‌افزار از طریق اینترنت در هر مکان و در هر زمانی قابل استفاده است. به این ترتیب کارفرما می‌تواند با دسترسی به برنامه گزارش ورود و خروج‌های کارکنان را مشاهده کند یا حضور کارکنان را بررسی کند. 

برای جلوگیری از تقلب در  «تایمنیکس» می‌توانید شبکه‌های مجاز(مثل اینترنت محل کار) را ثبت کنید تا کارمندان فقط با اتصال به همان شبکه‌ها امکان ثبت ورود و خروج داشته باشند. 

با استفاده از  «تایمنیکس» علاوه بر کاهش‌هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، به حفظ محیط زیست نیز کمک خواهد شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تایمنیکس

تایمنیکس ابزاری ساده برای ثبت و مدیریت زمان شروع و پایان فعالیت است. هدف ما ارائه ابزاری ساده و در عین حال کاربردی است تا با استفاده از آن بتوانیم بهره‌وری را افزایش دهیم. تایمنیکس جایگزین خوبی برای Excel, دفتر و خودکار و دستگاه‌های ساعت زن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی