اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960126245915632

عطر خود را با تن پوشتان ست کنید

کد: 13960126245915632

https://goo.gl/mMdhsi

، تهران , (اخبار رسمی): چگونه بین عطر و لباسمان هم خوانی ایجاد کنیم؟

عطر خود را با تن پوشتان ست کنید

به گزارش لوکس بایر، همیشه بعضی از ست ها، بهتر از دیگر انواع ست ها هستند. مثلا تی شرتی سفید با سایزی متناسب، براحتی با یک شلوارک راه راه سِت می شود. همینطور پوشیدن ژاکتی مشکی بر روی یک دکولته ی ابریشم بسیار عالی به نظر می رسد و می توانید با آن پز دهید!

عطرها را هم می توان با لباس های خاصی ست کرد؛ در مطلب پیش رو شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین عطر را برای ست کردن با لباستان, انتخاب کنید.

 

اگر لباس های نخی یا پنبه ای بر تن می کنید...

تن پوش هایی از جنس نخ، انعطاف پذیر هستند؛ بدین معنا که می توان انواع مختلف عطر را با آن ست کرد. معمولا برای افرادی که در طی روز،  این جنس تن پوش را که دارای منافذی برای عبور هوا می باشد بر تن دارند؛ عطرهای ملایم و شاداب، مناسب تر است؛ مثل عطرهای مرکباتی و یا عطرهای ملایم گلی.

عطر CHANEL Chance EDP را بیازمایید! این عطر دارای نت های زنبق، یاسمن و وانیل است و حس جذابیت شما را دوچندان می کند.

 

اگر تن پوش شما از جنس کتان است...

از ویژگی های این جنس پارچه راحت و خنک بود آن است. کتان مترادف یک روز آرام و آفتابی است. پیراهنی از جنس کتان فشرده شده احساس پاکیزگی را منتقل می کند. بنابراین یک عطر دریایی و ملایم، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای این جنس تن پوش باشد.

عطر Eternity Aqua از برند Calvin Klein را بیازمایید؛ رایحه درخشنده آن متشکل از:  نت هایی از گل صد تومانی سفید، خیار و یاس می باشد و برای استفاده در تمام طی روز مناسب است.

 

اگر تن پوش شما از جنس پشم یا کشمیر است

عطر هایی بر پایه ی چوب برای ژاکت های پشمی یا کشمیر مناسب هستند. چرا که بی درنگ احساس شما را در روزهای سرد زمستان گرم می کند.

عطر Oud Bouquet از برند Lancôme را بیازمایید. این عطر با رایحه زعفران، آگار وود و بادام سوخته به سرعت شما را در هاله ای از گرما فرو می برد.

 

تن پوش های ابریشم

در نگاه اول، لباس های ابریشمی سرد به نظر می رسند؛ اما همچنان که بدن شما گرم می شود این جنس تن پوش هم مثل لایه دوم پوست شما می شود. لباسی که شما را در آغوش گرفته است و یا شاید هم لباسی که عطری کاملا متضاد با آن را از شما می طلبد! عطری شرقی با رایحه ای هوس انگیز و ادویه ای برای این نوع تن پوش بسیار مناسب به نظر می رسد.

عطر Opium از برند YSL را بیازمایید. قطعا به نوت های لذت بخش نارنگی، مِر و نعنای هندی آن وابستگی عاطفی پیدا می کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | مد و لباس