اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960129246350011

بسته‌های رایگان و تخفیف‌های ویژه در جشنواره کارآفرینی

برنامه «دفتر شما» در نخستین رویداد کارآفرینی سبز کشور

کد: 13960129246350011

https://goo.gl/bKNEG6

، تهران , (اخبار رسمی): در افتتاحیه جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک، غرفه «دفتر شما» با هدف معرفی و ارائه خدمات این دفتر برپا شد و انیمیشن کوتاهی در شرح فعالیت‌های این دفتر به نمایش درآمد.

پخش انیمیشن دفتر شما در جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک

در مراسم افتتاحیه جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک علیرضا خورسند مدیر روابط عمومی جشنواره به معرفی مجموعه بوم تک و اعضای هیات داوران متشکل از ۳۰ عضو هیات علمی دانشگاه های علم و صنعت ایران، تربیت مدرس و صنعتی شریف پرداخت.

به گفته خورسند به سه ایده برتر جوایز یک، دو و سه میلیونی اهدا می‌شود و در بخش طرح‌ها و محصولات، دانشجویان صاحب ایده با شرکت در کارگاه‌ها و جلسات طوفان فکری با حضور نخبگان صنعتی کشور به ایده آفرینی می پردازند و درانتها، ایده های آنها توسط  داوران ارزیابی می شود. در همین حال ۴۰ طرح راه یافته به مرحله نهایی، علاوه بر امکانات و خدمات بوم تک، امکان حضور در مراسم اختتامیه و ارائه به سرمایه گذاران را می یایند.

وی افزود: در این مرحله از جشنواره، به تیم های برتر تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان، سرمایه اولیه اعطا می شود. در بخش دوم جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک، از ۳ ایده‌ برتر حمایت مالی صورت می‌گیرد و برای تمام طرح‌ها و ایده ها، امکان ورود به فرآیند شتابدهی نیز وجود دارد.

گفتنی است که به طرح‌های برگزیده که به مرحله اجرا برسند بسته‌های تلفن گویا و منشی مجازی دفتر شما در بازه خاصی به صورت رایگان و سپس با تخفیف تعلق خواهد گرفت.

نمایش تیزر دفتر شما

در افتتاحیه این جشنواره دفتر شما با برپایی غرفه حضور داشت تا علاقه‌مندان با خدمات دفتر بیشتر آشنا شوند.

همچنین انیمیشن کوتاهی که در آن مزایای استفاده از سرویس‌های تلفن گویا، منشی مجازی و مرکز تماس ابریشرح داده می­شد در آمفی تئاتر امام خمینی دانشگاه علم و صنعت به نمایش درآمد.

ایده‌های زیست محیطی به صورت تعاونی اجرایی شود

محسن صیقلی مشاور معاونت علمی ریاست جمهوری در سخنرانی افتتاحیه دانشجویان خلاق را به تجمیع ایده‌های خود و ارتقای کیفیت آنها تشویق کرد و افزود: بهتر است زنجیره‌ای از فعالیتها و ایده‌ها را در قالب تعاونی ایده ها برای حل زنجیره مشکلات زیست محیطی ارائه کنید تا بتوانید سرمایه گذاران را مجاب کنید. برای جذب سرمایه گذار باید در طراحی ایده، نگاه طرف مقابل را تغییر دهید و با تهییج درست و خلاقانه او و ارائه درست ایده سرمایه گذاران را جذب کنید.

در ادامه بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ضعف ارتباط میان نخبگان و عرصه تولید، علت این مساله را عدم فرهنگ سازی دانست و همکاری مجلس و دولت و دانشگاهیان برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را ضروری دانست و  خواستار اعتماد به بخش خصوصی و عدم مشکل آفرینی برخی مجموعه های خصولتی برای این بخش شد.

حمیدرضا امیری نیا رئیس هیات مدیره یک موسسه دانش بنیان و مشاور معاونت علمی ریاست جمهوری هم گفت: ما ظرفیت فراوانی برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و پاک و به ویژه انرژی خورشیدی داریم ولی به این موضوع بی توجه هستیم و برای فعال تر شدن این بخش نیازمند استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستیم.

این رویداد، اولین و بزرگترین رویداد کارآفرینی سبز کشور به شمار می رود و تا ۱۶ خرداد ماه در دانشگاه علم و صنعت ایران ادامه می یابد و دفتر شما هم روز اختتامیه مجددا با برپایی غرفه حضور خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]