اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204246975029

برترین شهرهای تحصیلی دنیا در سال 2017

مونترال به جای پاریس

کد: 13960204246975029

https://goo.gl/yH3NKj

، تهران , (اخبار رسمی): مؤسسه QS علاوه بر ارزیابی و رده‌بندی دانشگاههای جهان، چند سالی است که برترین شهرهای دانشجویی دنیا را هم ارزیابی و معرفی می‌کند. مطلب زیر شما را با این رده‌بندی و شهرهای دانشجویی برتر سال 2017 آشنا می‌کند.

مونترال به جای پاریس

مونترال با برخورداری از ویژگی‌هایی نظیر تنوع فرهنگی، محیط دو زبانه، جامعه دانشجومحور و همچنین جلب نظر دانشجویان توانسته خود را به عنوان بهترین شهر دانشجویی سال 2017 معرفی کند.

به گزارش روابط عمومی گروه امیدار با آغاز سال 2017 مؤسسه QS برای پنجمین سال، اقدام به انتشار رنکینگ برترین شهرهای تحصیلی دنیا نمود. در این رنکینگ، QS با اعلام مونترال کانادا به عنوان بهترین شهر دانشجویی جهان در سال 2017 به سلطه 4 ساله پاریس بر رتبه اول این رنکینگ پایان داد. مونترال که به عنوان پایتخت فرهنگی کانادا شناخته می‌شود با برخورداری از ویژگی‌هایی نظیر تنوع فرهنگی، محیط دو زبانه، جامعه دانشجومحور و همچنین جلب نظر دانشجویان توانسته خود را به عنوان بهترین شهر دانشجویی سال 2017 معرفی کند.

بطور کلی مؤسسه QS شهرهای دانشجویی را بر اساس فاکتورهای؛ مقرون به صرفه بودن (Affordability)، مورد علاقه بودن (Desireabilty)، برخورداری از فرصت‌های شغلی (Employer Activity)، کیفیت علمی (Rankings)، تنوع ملیتی دانشجویان (Student Mix) و نظر دانشجویان (Students View)  ارزیابی و رده‌بندی می‌کند.

با در نظر گرفتن اثرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، احتمال این وجود داشت که شهرهای انگلستان در این رده‌بندی سقوط کنند اما خبر خوب برای علاقه‌مندان به تحصیل در انگلستان این است که لندن با صعودی دو پله‌ای، در رتبه سوم قرار گرفته و شهرهای ادینبورگ و منچستر هم به ترتیب در رتبه‌های هجدهم و بیست و سوم جای گرفته‌اند. از عوامل تأثیرگذار بر این صعود شهرهای بریتانیا را می‌توان؛ سقوط ارزش پوند و متعاقباً کاهش هزینه‌های تحصیل و زندگی در انگلستان دانست.

شهرهای آلمان نیز در این رتبه‌بندی جدید شاهد صعودی چند پله‌ای بودند و برلین در رتبه ششم و مونیخ در رتبه نهم رنکینگ برترین شهرهای تحصیلی دنیا در سال 2017 قرار گرفته‌اند.

شهرهای آسیایی هم در لیست 10 شهر دانشجویی برتر دنیا دو نماینده دارند که مطابق انتظار، هر دو شهر به کشورهای آسیای شرقی تعلق دارند؛ سئول، پایتخت کره جنوبی و توکیو، پایتخت ژاپن که به ترتیب؛ چهارمین و هفتمین شهر دانشجویی برتر دنیا شناخته شده‌اند.

در لیست زیر می توانید 20 شهر برتر تحصیلی دنیا در سال 2017 را مشاهده کنید:

Montreal (مونترال - کانادا)
Paris (پاریس - فرانسه)
London (لندن - بریتانیا)
Seoul (سئول - کره جنوبی)
Melbourne (ملبورن - استرالیا)
Berlin (برلین - آلمان)
Tokyo (توکیو - ژاپن)
Boston (بوستون - آمریکا)
Munich (مونیخ - آلمان)
Vancouver (ونکوور - کانادا)
Hong Kong (هنگ کنگ)
Toronto (تورنتو - کانادا)
Sydney (سیدنی - استرالیا)
Singapore (سنگاپور - سنگاپور)
Zurich (زوریخ - سوئیس)
Vienna (وین - اتریش)
Kyoto-Osaka-Kobe (کیوتو/اوزاکا/کوبه - ژاپن)
Edinburgh (ادینبورگ - بریتانیا)
New York (نیویورک - آمریکا)
Brisbane (بریزبن - استرالیا)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران تحصیلی امیدار

ما در گروه مشاوران امیدار، با ایجاد یک شبکه از فارغ‌التحصیلان کشورهای مختلف، قصد داریم با تکیه بر تجربه‌های واقعی کار و تحصیل خود در محیط بین‌المللی، یک بستر مناسب برای تصمیم‌گیری منطقی متقاضیان تحصیل در خارج از کشور بر مبنای شرایط فردیشان ایجاد کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش