اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204247047095

خبرخوان ویترین خبر راه اندازی شد

معرفی خبرخوانی متفاوت و جدید

کد: 13960204247047095

https://goo.gl/p0oqin

، تهران , (اخبار رسمی): در سال های اخیر خبرخوان ها مورد توجه بسیاری از مخاطبان اینترنت قرار گرفته اند. خبرخوان یا همان موتور جستجو و گردآوری اخبار سایتی است که اخبار را از سایت های خبری متعدد جمع آوری کرده و در یک سایت به مخاطبان ارائه می کند. ویترین خبر خبرخوانی متفاوت است که به تازگی راه اندازی شده است.

معرفی خبر خوانی متفاوت و جدید

ویترین‌خبر مهم‌ترین و جذاب‌ترین اخبار سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها را برای مخاطبان خود در یک صفحه آماده کرده است. سایت ویترین خبر از طریق آدرس www.vitrinekhabar.com در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

خبرخوان ها ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه مخاطبان، این امکان را فراهم می آورند تا اخبار روز از منظر های مختلف و دریچه های متفاوت مورد بررسی مخاطبان قرار گیرند. در حقیقت مخاطب خبرخوان می تواند سلایق متفاوت را در یک سایت مشاهده کرده و قضاوت بهتری در خصوص خبر انجام دهد. در سال های اخیر چندین خبرخوان یا همان موتور جستجو و گردآوری اخبار در کشور راه اندازی شده است. این خبرخوان ها تقریبا مشابه یکدیگر هستند و از یک الگو برای ارائه خبر استفاده می نمایند؛ اما ویترین خبر با رویکردی متفاوت اقدام به ارائه اخبار کرده است.

ویترین‌خبر با مهیا نمودن فضایی ساده، مهم‌ترین و جذاب‌ترین اخبار سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها را برای مخاطبان خود در یک صفحه آماده کرده است. نکته جالب در این خبرخوان ارائه اخبار به تفکیک سایت های ارائه دهنده خبر است.

سایت ویترین خبر از طریق آدرس www.vitrinekhabar.com در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویترین خبر

ویترین خبر | آخرین اخبار ایران و جهان در یک نگاه آخرین اخبار ایران و جهان را از برترین سایت های خبری و خبرگزاری های ایران با یک نگاه و در یک صفحه مرور کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها