اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960828268677095

یافتن و خرید کتاب های قدیمی، کلکسیونی، نایاب، کمیاب و دست دوم در سایت شلفی

کد: 13960828268677095

https://goo.gl/g9f8T6

، تهران , (اخبار رسمی): شلفی (shelffee.com) به دوست‌داران کتاب و مجموعه‌داران کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. این سایت علاوه بر فروش کتاب‌های موجود، اقدام به اخذ سفارش برای یافتن کتاب‌های مد نظر کاربران (کتاب یاب) نیز می‌کند. ارائه‌ی ارزان کتاب‌های دست دوم نیز از دیگر خدمات شلفی است.

پیدا کردن کتاب های قدیمی، کمیاب و نایاب به کمک شلفی
شلفی، فروشگاه اینترنتی کتاب

اگر شما هم به دنبال کتاب کمیاب یا نایابی هستید، همین الان به سایت شلفی بروید و آن را پیدا کنید، اگر هم کتاب در سایت موجود نبود، می‌توانید فرم کتاب‌یاب را تکمیل کنید تا شلفی آن را پیدا کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سایت شلفی؛ اینترنت روش‌های تجارت و خرید را متحول کرده است. امروزه دیگر کمتر کسی بدون مراجعه به اینترنت اقدام به خرید می‏‌کند. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. در عصر حاضر ارزش زمان بیش از هر چیزی است. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی برای فعالیت‏‌هایی مانند خرید برای بسیاری از افراد اولویت خود را از دست داده است.
شلفی (shelffee.com) به‌عنوان اولین فروشگاه اینترنتی کتاب‌های دست دوم، کلکسیونی و نفیس، امکان خرید مستقیم از سایت را برای مشتریانش فراهم آورده است. این سایت به دوست‌داران کتاب، کلکسیونرها و مجموعه‌داران کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمام ممکن اقدام به یافتن و خرید کتاب‌های مورد نیاز خود کنند. شلفی با همکاری چند تن از قدیمی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین فعالان بازار کتاب راه‌اندازی شده و از تیم پشتیبانی حرفه‌ای بهره می‌برد. بر این اساس شلفی علاوه بر فروش و تهیه کتاب‌های موجود در سایت اقدام به اخذ سفارش برای یافتن کتاب‌های مد نظر کاربران گرامی می‌کند. برای استفاده از این امکان کاربران باید به بخش کتاب‌یاب شلفی مراجعه کنند. در مجموع سایت شلفی خدمات زیر را ارائه می‌کند:

۱. فروش آنلاین کتاب: شلفی (shelffee.com) فروشگاه اینترنتی کتاب‌های دست دوم، کلکسیونی و نفیس است و به مشتریان امکان خرید آنلاین این کتاب‌ها را می‌دهد. کتاب‌هایی که در شلفی برای فروش ارائه شده‌اند تماما در انبار ما موجود هستند و در صورت ثبت سفارش توسط کاربر بلافاصله کتاب برای خریدار ارسال می‌شود.

۲. کتاب‌یاب شلفی (http://shelffee.com/کتاب-یاب): کتاب‌های نایاب زیادی در بازار کتاب وجود دارند. هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند توانایی تهیه هر کتابی را دارد؛ اما با توجه به شناخت تیم حرفه‌ای ما از بازار کتاب ما می‌توانیم با احتمال زیادی بسیاری از کتاب‌های مورد نظر شما را پیدا کنیم. شما می‌توانید در بخش کتاب‌یاب شلفی فرم تقاضا برای یافتن کتاب مورد نظر خود را تکمیل کنند تا شلفی اقدام به جست‌وجو برای یافتن کتاب مورد نظر شما کند. در صورتی که شلفی ظرف مدت ۱۰ روز کتاب را یافت کارشناسان شلفی با شما تماس خواهند گرفت و شما پس از پرداخت هزینه می‌توانید کتاب را دریافت کنید.

در مجموع کتاب‌هایی که در شلفی ارائه می‌شوند در دسته‌های کلکسیونی، تاریخی، رمان، هنری، ادبی، مذهبی، روانشناسی، حقوق، مهندسی، پزشکی، اقتصاد، مدیریت، حسابداری و ... قرار می‌گیرند. در حال حاضر تمرکز سایت روی کتاب‌های دست دوم است و بنیان‌گذاران تلاش دارند مجموعه کاملی از کتاب‌های دست دوم که بسیاری از مشتریان به آنها دسترسی ندارند را در سایت ارائه کنند.
اگر شما هم به دنبال کتابی هستید، می‌توانید به سایت شلفی سری بزنید، شاید کتاب مورد نظرتان در سایت موجود باشد، ضمن آنکه اگر کتاب مورد نظرتان در سایت عرضه نشده بود، می‌توانید فرم کتاب‌یاب را تکمیل کنید تا شلفی تلاش خود را برای یافتن آن انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویترین خبر

ویترین خبر | آخرین اخبار ایران و جهان در یک نگاه آخرین اخبار ایران و جهان را از برترین سایت های خبری و خبرگزاری های ایران با یک نگاه و در یک صفحه مرور کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]