اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960206247104727

کتاب تفسیر یک رویا راهی بازار نشر شد

کد: 13960206247104727

https://goo.gl/jE4uPn

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب تفسیر یک رویا با کاوشی متفاوت از زندگی در قالب داستان، توسط انتشارات قطران چاپ و راهی بازار نشر شد.

کتاب "تفسیر یک رویا" راهی بازار نشر شد

احمد دانشفر نویسنده کتاب با اشاره به این‌که این کتاب با ارائه تصاویری بکر و در عین حال ساده قصد و منظور خود را از روایت داستان زندگی یک خانواده بیان می‌کند، گفت: تفسیر یک رویا در سه فصل یادآور تلخ و شیرین زندگی‌ای است که فرجامی خجسته و موفق دارد.
او افزود: این کتاب با تصویرسازی‌های خوب، دردها، رنج‌ها و مشقاتی که سرنوشت برای قهرمانان داستانش خواسته است را با سخت‌کوشی، تمرین و خیرخواهی به انجامی موفق رهنمون می‌شود و این خود پیامی است به همه کسانی که راه زندگی برای‌شان ناهموار است و خوب است بدانند این‌که پشت شب، ظفر و روشنایی است و این یک قاعده است و متضمن داشتن هدف و سخت‌کوشی در زندگی است.
دانشفر خاطرنشان کرد: این کتاب را تقدیم به الهه دخترم کرده‌ام که داستان آمدنش کوتاه و ماندنش بلند است.
این کتاب در قطع رقعی و 112 صفحه با قیمت 12000 تومان توسط انتشارات قطران چاپ و راهی بازار نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]