اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960206247114727

مجموعه شعر در فصل کاج روانه بازار نشر شد

کد: 13960206247114727

https://goo.gl/Z9HQvi

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه شعر «در فصل کاج» با نگاهی مفهومی به استفاده از قدرت تخیل ژوبین بختیار شاعر جوان و خوش آتیه روانه بازار نشر شد.

مجموعه شعر "در فصل کاج" روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشق شب، رضا هوشمند مدیر مسئول انتشارات مشق شب با اشاره به این‌که امروزه شعر سپید توانسته است با تصویرسازی‌های امروزی و برقراری ارتباط با نسل جوان جای خود را در ادبیات پربار کشورمان باز کند، گفت: در فصل کاج نمونه خوبی برای ارائه نوین کلمات و مفاهیم اسطوره‌ای ایران در قالبی نو به عنوان شعر سپید است.

او افزود: «چشم اسفندیار»، «سفال تمدن» و «بیژنی در چاه» نمونه‌های خوبی از این دست هستند که نسل جوان را با گذشته ادبی و اسطوره‌ای خود پیوند می‌زند.

هوشمند گفت: شاعر در مجموعه در فصل کاج تلاش کرده‌است فرم و محتوا به یک هم‌خوانی مناسب برسند و تمام آن‌چه برای متن ارزش شناخته می‌شود را رعایت کند.

او اضافه کرد: شاید مهم‌ترین نکته این مجموعه ایجاز باشد که به اعتقاد من مهم‌ترین و کارامدترین ویژگی زبان است.

کتاب در فصل کاج در 80 صفحه و قطع رقعی با طراحی جلد و صفحه‌آرایی بهارک حقوقی و قیمت 12000 تومان توسط انتشارات مشق شب چاپ و راهی بازار نشر شده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب