اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960209247507180

سامانه تاکسی اینترنتی ابیش در هفته منتهی به روز شیراز اعلام کرد:

سرویس رایگان در جشنواره اردیبهشت برای کاربران تاکسی آنلاین ابیش در شیراز

کد: 13960209247507180

https://goo.gl/9qvvFH

، شیراز , (اخبار رسمی): به مناسبت روز شیراز، اولین سفر تمام شهروندانی که در هفته منتهی به این روز یعنی ۹ الی ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع کاربران ابیش بپیوندند کاملاً رایگان خواهد بود. این خبر امروز در کانال تلگرام گروه ابیش به آدرس t.me/abish_iran اعلام شد. تاکسی اینترنتی ابیش زمستان گذشته فعالیت خود را در شیراز آغاز کرده است.

آرامگاه سعدی، شیراز، اردیبهشت ۱۳۹۶

پیشنهاد می‌کنیم اگر در شیراز زندگی می‌کنید یا قصد رفتن به شهر راز را دارید از این فرصت استفاده کنید و یک سرویس مدرن و متفاوت را در گشت و گزار اردیبهشتی خود با سفر رایگان تاکسی آنلاین ابیش تجربه کنید.

گروه ابیش در بهار سال گذشته یکی از بهترین اپلیکیشنهای نقشه و مسیریاب سخنگو به زبان فارسی را منتشر کرد که تاکنون توسط بیش از نیم میلیون نفر در سراسر ایران دانلود و مورد استفاده قرار گرفته است. نام «ابیش» به معنای بی‌ رنج و بی گزند بوده و از پارسی میانه گرفته شده. حرکتی زیبا برای یادآوری فرهنگ کهن ایران زمین که بیانگر نگرش این گروه به هویت ایرانی خود است.


شهر در دستان شماست، متفاوت حرکت کنید.

گروه ابیش از ابتدا با این شعار و با هدف هوشمند کردن حرکت شهروندان در شهر به کمک سرویسهای مبتنی بر مکان، کار خود را شروع کرده و در ادامه مسیر، سامانه درخواست تاکسی اینترنتی را به صورت بومی توسعه و در شیراز ارائه داده است. سبک کاری و فلسفه طراحی گروه ابیش همیشه به این نحو بوده که در پشت رابط کاربری ساده و روان محصولات آنها جزئیات و پیچیدگیهای فنی بسیاری لحاظ شده تا بهترین تجربه کاربری ممکن را به ارمغان بیاورد. این سبک را در اپلیکیشن مسیریاب سخنگوی ابیش شاهد بودیم و اکنون هم رد پای همین سبک کاری در سامانه درخواست تاکسی آنلاین شیراز مشاهده می‌شود.
یکی از ویژگیهایی که باعث می‌شود درخواست خودرو با سامانه ابیش در شیراز از بقیه اپلیکیشنهای مشابه در ایران لذت بخش‌تر شود داشتن مسیریاب درون اپلیکیشن رانندگان است که مسیر رسیدن به مسافر را با زاویه دید راننده بصورت خودکار به وی نمایش داده و آنها را از تماس مکرر با مسافران و پرسیدن محل فعلی آنان بی نیاز می‌کند. این ویژگی در مرحله رسیدن به مقصد نیز رانندگان را از بکاربردن مسیریابهای دیگر در حین سرویس بی‌نیاز می‌کند.  
یکی از کارکردهای منحصر به فرد دیگر که در سامانه ابیش مشاهده می‌شود و نمونه مشابه آن در اپلیکیشنهای مشابه دیده نشده دو طرفه بودن مسیر ارتباطی بین سه ضلع مسافران، رانندگان و گروه ابیش می‌باشد. پیامرسان داخلی ابیش در هر سرویس امکان ارتباط بین مسافران و رانندگان را فراهم کرده است. قسمت پیام و بازخورد هم امکان ارتباط دوطرفه بین سامانه و دو گروه کاربران مسافر و راننده را فراهم می‌کند. کاربران راننده و مسافر پرسشها و بازخوردهای خود را از این طریق با تیم ابیش مطرح کرده و همانجا نیز پاسخ خود را دریافت می‌کنند. این سیستم ارتباطی نشان دهنده اولویت پاسخگو بودن به کاربران از دید گروه ابیش می‌باشد.

از دیگر ویژگیهای جالب در اپلیکیشن ابیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
-    تایید اتوماتیک کد ارسالی توسط پیامک در مرحله ثبت نام کاربران بدون نیاز به ورود کد بصورت دستی
-    امکان جستجوی صوتی مقصد
-    نمایش اطلاعات ترافیک و تصاویر ماهواره‌ای روی نقشه
-    امکان تکرار درخواست سفر ناموفق با مشخصات قبلی با زدن یک دکمه
-    پیام رسان داخلی با امکان تبادل پیام بین کاربران راننده و مسافر، همچنین بین تمامی کاربران و پشتیبانی.
-    مشاهده حرکت راننده به سمت مسافر روی نقشه
-    ذخیره مکان مورد علاقه با دوبار زدن روی هر نقطه از نقشه و درخواست سرویس به سمت نقاط ذخیره شده
-    بهینه سازی مصرف باطری به میزان حداقل ممکن
-    حفظ آخرین وضعیت در مراحل مختلف حین سرویس حتی در صورت خاموش شدن گوشی (advanced state machine)

ابیش با توسعه یک اپلیکیشن ثبت نام برای رانندگان کار آنها را نیز راحت تر کرده و با راهنمایی قدم به قدم در طول مراحل ثبت نام، امکان ارزیابیهای کیفی توسط سامانه و پیوستن به ناوگان را در عرض مدت کمی فراهم می‌کند. در دفتر مرکزی ابیش هم خبری از کپی‌های متعدد مدارک و چندین قطعه عکس پرسنلی نیست. همه مدارک لازم بصورت الکترونیکی در کمترین زمان اسکن و آرشیو شده و با تجهیزات عکاسی مستقر در دفتر یک تصویر پرسنلی با کیفیت برای رانندگان تهیه میگردد.
 
اما مژده بزرگی که گروه ابیش به تمام کاربران خود داده است اینکه به مناسبت روز شیراز و از راه رسیدن بهار نارنجها اولین سفر تمام شهروندانی که از ۹ الی ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع کاربران ابیش می‌پیوندند کاملاً رایگان خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم اگر در شیراز زندگی می‌کنید یا قصد رفتن به شهر راز را دارید از این فرصت استفاده کنید و همین الان اپلیکیشن تاکسی آنلاین ابیش در شیراز را دانلود و نصب کنید تا طعم یک سرویس مدرن و متفاوت را در گشت و گذار اردیبهشتی خود با سفر رایگان ابیش تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابیش

گروه فناوری ابیش بعد از انتشار نخستین اپلیکیشن مسیریاب گویا به زبان فارسی و کاملا رایگان برای سراسر ایران، سامانه هوشمند درخواست خودرو (تاکسی اینترنتی) شیراز را با ویژگیهای منحصر به فردی مثل مسیریاب داخلی و پیامرسان دوطرفه بین رانندگان و مسافران به شهروندان شیرازی معرفی کرد. گروه ابیش با تلاش جمعی از کارآفرینان و فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه شیراز بر این هدف است تا با طراحی و اجرای سرویسهای هوشمند و کاربردی مبتنی بر مکان، در راستای ارتقاء کیفیت زندگی هر روزه شهری گام بردارد. انتخاب نام «ابیش» برگرفته از زبان پارسی به معنای بی گزند و بی رنج نیز برگرفته از همین نوع نگاه می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]