اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960221248757180

شیراز گردی رایگان ادامه دارد:

تاکسی اینترنتی شیراز و ادامه سرویسهای رایگان ابیش در اردیبهشت

کد: 13960221248757180

https://goo.gl/UqI6XT

، شیراز , (اخبار رسمی): گروه ابیش در روز شیراز اعلام کرد که سرویسهای رایگان این سامانه تاکسی اینترنتی در شیراز تا پایان اردیبهشت تمدید شده‌اند. شهروندان شیرازی همچنان می‌توانند گشت و گذار اردیبهشتی خود را با سرویس کاملاً رایگان ابیش شروع کنند.

تاکسی اینترنتی و آنلاین ابیش در شیراز - عکس: سعدیه، اردیبهشت ۱۳۹۶

یکی از ویژگیهای مورد علاقه مسافران در سامانه تاکسی اینترنتی شیراز امکان مشاهده حرکت راننده به سمت خودشان بعد از قبول سرویس و همچنین امکان دنبال کردن حرکت خودرو به سمت مقصد روی نقشه است.

به گزارش روابط عمومی گروه ابیش، سرویس‌های رایگان این سامانه تاکسی اینترنتی شیراز که به مدت یک هفته تا ۱۵ اردیبهشت و به مناسب روز شیراز ارائه شده بودند را تا پایان اردیبهشت تمدید کرده است. به این ترتیب شهروندان و میهمانان اردیبهشتی شهر راز می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و با یک سرویس کاملاً رایگان شیراز گردی خود را در اوج شکوفایی گلهای بهاری شروع کنند.
ابیش در تازه‌ترین به‌روزرسانی خود، پرداخت اعتباری را نیز به گزینه‌های پرداخت افزوده است تا مسافران با راحتی بیشتر و بدون نیاز به همراه داشتن پول نقد نیز بتوانند از هر نقطه‌ شیراز و در هر لحظه از شبانه روز به مقصد مورد نظرشان برسند. سامانه تاکسی آنلاین ابیش در شیراز با سرعت بالایی در شهر شیراز گسترش یافته و با ارائه یک سرویس با کیفیت، تاکنون چندین هزار مسافر و راننده این کلان شهر را به یکدیگر متصل کرده است. یکی از ویژگی‌های مورد علاقه مسافران در سامانه تاکسی اینترنتی شیراز، امکان مشاهده حرکت راننده به سمت خودشان بعد از قبول سرویس و همچنین امکان دنبال کردن حرکت خودرو به سمت مقصد روی نقشه است که اطمینان خاطر بالایی را بویژه در مواردی که سرویسی برای عزیزان خود درخواست کرده‌اند فراهم می‌کند.
سامانه تاکسی آنلاین ابیش در شیراز با ویژگیهای ایمنی خود باعث شده است که بانوان علاقه مند به تکنولوژی نیز ثبت نام در گروه سرویس دهندگان ابیش را آغاز کنند. ویژگی‌هایی چون ثبت نام و مشخص بودن مکان مبدأ و مقصد مسافران در سامانه به همراه پایش لحظه‌ای و همچنین ثبت نام رانندگان با ارائه کلیه مدارک و تایید صلاحیت از جمله این موارد هستند و اجازه می‌دهند بستر مناسبی برای بانوان که تاکنون امکان کار و فعالیت در این زمینه نداشتند به راحتی فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابیش

گروه فناوری ابیش بعد از انتشار نخستین اپلیکیشن مسیریاب گویا به زبان فارسی و کاملا رایگان برای سراسر ایران، سامانه هوشمند درخواست خودرو (تاکسی اینترنتی) شیراز را با ویژگیهای منحصر به فردی مثل مسیریاب داخلی و پیامرسان دوطرفه بین رانندگان و مسافران به شهروندان شیرازی معرفی کرد. گروه ابیش با تلاش جمعی از کارآفرینان و فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه شیراز بر این هدف است تا با طراحی و اجرای سرویسهای هوشمند و کاربردی مبتنی بر مکان، در راستای ارتقاء کیفیت زندگی هر روزه شهری گام بردارد. انتخاب نام «ابیش» برگرفته از زبان پارسی به معنای بی گزند و بی رنج نیز برگرفته از همین نوع نگاه می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]