اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960211247665632

معرفی بهترین عطرها و ادکلن‌ها

عطرهای فلورال یا گل‌بو (قسمت دوم)

کد: 13960211247665632

https://goo.gl/yJB1OK

، تهران , (اخبار رسمی): جهان عطرسازی، آمیزش تفکیک‌نا‌پذیری با گل‌ها و روایح گل بو دارد. عطر گ‌ های مختلف، همواره القاگر زیبایی، آرامش، لطافت و اغواگری است. احساساتی زیبا و آرامش‌بخش که غیر از ظرافت و لطافت، نمی‌توان معادلی برای آن تصور کرد.

معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها

در عطرسازی، روایح گل بو همین ظرافت و لطافت افسونگر را به ترکیب القا می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی لوکس بایر در عطرسازی، روایح گل بو همین ظرافت و لطافت افسونگر را به ترکیب القا می‌کنند. اگرچه از نوت‌ها و آکوردهای گل بو بیشتر در عطرهای زنانه استفاده می‌شود، اما نمی‌توان منکر زیبایی‌های ناب این روایح و درخشش و ظرافتی که به یک ترکیب می‌بخشند شد و به همین دلیل است که امروزه شاهد استفاده قابل‌توجه آکوردهای گل بو در دیگر ترکیب‌ها و گروه‌ها هستیم. از کولون‌های مردانه گرفته تا ترکیبات پیچیده و اورینتال که با عنوان جالب توجه "فلورینتال" شناخته می‌شوند.

نوت‌های گل بو، عمدتا به شیوه‌های طبیعی هم‌چون استفاده از حلال‌ها، تقطیر و جریان بخار آب حاصل می‌شوند. رز، یاس، مریم، اسطوخودوس، یلانگ یلانگ، اوسمانتوس و گل پایا، نمونه‌های مشهور و پرکاربردی هستند که عمدتا با روش‌های طبیعی به دست می‌آیند. در نقطه مقابل به دلیل سختی فرایند استخراج به شیوه‌های طبیعی و نیز بازدهی ضعیف این شیوه‌ها در عصاره‌گیری از برخی گل‌ها که هزینه‌های سنگینی را نیز به همراه خواهد داشت، برخی از نوت‌ها و آکوردهای گل بو در محیط آزمایشگاهی تهیه می‌شوند که از نمونه‌های پرکاربرد آن‌ها می‌توان به بنفشه، آفتاب‌پرست (هلیوتروپ)، زنبق دره، میموسا، نرگس و سنبل اشاره کرد.

ارزش بالای عصاره گل‌ها، سبب شده است چرخه تجاری و سودگرای حاکم، محصولاتی را که ارائه‌گر زیبایی و غنای روایح گلی باشند کمتر به خود ببیند، از همین رو برای لمس شکوه و لطافت گل‌ها، باز هم به قلمرو عطرهای فاخر و هنری سفر می‌کنیم تا وجوه مختلفی از جادوی گل‌ها را تجربه کنیم.

از حس شهدآگین، شراب‌آگین، میوه‌ای و کاراملی، پودری و بادامی، خامه‌ای و درخشان و فلزی گل‌هایی همچون رز، اوسمانتوس، هلیوتروپ، یلانگ یلانگ و شمعدانی تا شهوانیت و اغواگری سبز و ایندولیک و جادویی گل‌های سفید، عطرهایی شگفت‌انگیز و مسحور کننده خلق شده است که در ادامه به معرفی برخی از بهترین‌های این آثار خواهیم پرداخت.

 

Antonia Puredistance

فضایی سبز، تمیز و صابونی که ادای احترامی ویژه و غنی به شاهکارهای کلاسیک است؛ این عطر بستری فاخر شده است برای نمایش جادوی شگفت‌انگیز گل‌ها. جایی که اغواگری های رازآلود یاس، ملایمت مخملین زنبق دره، غنای پودری و ظریف ریشه زنبق و آمیزشی خامه‌ای-ابریشمین از رز و ایلنگ، در بالاترین سطح از پالودگی، وضوح و درخشش در هم تنیده شده‌اند تا با ادغام در لایه‌هایی گیاهی و خاکی از باریجه و وتیور، شما را شگفت‌زده کنند. آنتونیا، افسونی با محوریت عصاره‌های گران‌بها و ناب است که بلندپروازانه و بی‌همتا به نمایش در آمده است.

 

Osmanthus Interdite Parfum d`Empire

پرداخت به رایحه عمیق و چند وجهی اوسمانتوس، دشوار و چالش‌برانگیز است. اما حرکت در مسیر خلق آثار بویایی چالش‌برانگیز، تخصص و عشقی است که در نهایتِ شور و شیفتگی از سوی خانه "پارفوم امپایر"، دنبال می‌شود. عطری نشاط آور اما بسیار آرامش‌بخش از درهم‌تنیدگی‌های ترد، تازه و سبز اوسمانتوس و چای که بر بستری لطیف و دلچسب از نوت‌های میوه‌ای از لطافتی اغواگر بهره می‌برد و بر پایه‌ای چرکین و گیاهی از مشک، جیر و علوفه‌های خشک، استوار شده است.

 

Rose Privée L`Artisan Parfumeur

تصاویری درخشان، شاداب و بهجت‌انگیز، روایحی طبیعی و سبز و لمس فضاهایی ملموس و بکر از دشت‌هایی سبز و باران‌خورده که با ابریشم رز و لایه‌هایی ظریف از گل‌های سفید و پچولی، به کمال رسیده است، همگان را مسحور این عطر به‌یادماندنی خانه معظم ل آرتیزان خواهد ساخت.

 

Rosa Nigra Unum

رز مخملی، ملایم، لطیف و پودری که در هاله‌هایی تاریک و مه‌آلود ارائه شده است و با لمسی از مشک، کاشمران و آکورد هلو، وجوه پودری، اغواگر و شاداب خود را توسعه می‌دهد، تفسیری عمیق و نفس‌گیر از یک اغواگری موهوم و ناشناخته است.

 

Amelia Grossmith

آملیا، درخششی خیره‌کننده، جادویی و فرازمینی از یک سمفونی گل بو و بهشتی است. بی هیچ ابهام و سرگیجه‌ای، این عطر، تجسمی از غرق‌شدن در اعماق لذت، اغواگری و تجمل است. رایحه‌ای پالوده و چندلایه از آمیزش ظرافت، شهوانیت و حس پودری و چرکین که به لطف ترکیبی جسورانه از کاملیا، رز و اوسمانتوس در کنار درخشش سبز نرولی ایجاد شده است و ابعاد ظریف و پودری آن در سایه‌هایی از مشک، پچولی و وتیور، غنا یافته است.

 

Lilac Love Amouage

لیلاک لاو، پرداختی خلاقانه و نگاهی متفاوت، جذاب و به‌یادماندنی به یک ترکیب گل بو است. در حقیقت، لیلاک لاو، حجم قابل‌توجهی از آکوردهای گل بو همچون رز، کاملیا، یاس و گاردنیا را در نهایت ظرافت و هنرمندی با یکدیگر همراه ساخته و با لمسی پودری و نرم از آفتاب پرست و ریشه زنبق، هم‌چون فرشی نفیس و گران‌بها، در مسیر نمایش لذت‌بخش کاکائو، وانیل و تونکا گسترده است. افسون عمیق و درخشان این عطر شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

 

1876 Histoires de Parfums

وقار، عمق، غرور و احساسی از اندوه و تاریکی. داستانی برخاسته از افسون و لطافت بی‌حدومرزی که در قلبی از رز، بنفشه، میخک و زنبق جریان یافته و با لایه ظریفی از میوه ها و مرکبات آراسته شده است. آراستگی‌های اغواگر و لطیفی که در سایه‌های خاکی و دودی حاصل از همراهی شگفت‌انگیز زیره سیاه، گایاک و وتیور محصور شده است تا بی‌وقفه از وقار، عمق، غرور و احساسی از اندوه و تاریکی سخن بگوید.

 

White Zagora The Different Company

انتخابی بی‌نقص و کامل برای لذت‌بردن و آرامش یافتن از اوقات بهاری. وایت زاگورا، آمیزش شگفت‌انگیز و رویایی اوسمانتوس با تازگی و درخشش مرکبات، بهار نارنج و شکوفه‌های پرتقال است. رایحه‌ای از شکفتن، طراوت و اغواگری با لطافتی شیرین و گوارا که شما را با رایحه‌ای از باغ‌های بهشتی، در یادها ماندگار خواهد ساخت!

 

Rose Cut Ann Gerard

رز آغشته‌شده به رام که این رایحه بی‌همتا را در لایه‌هایی لذیذ و مطبوع از وانیل، بنزویین و گل‌های پیونی ادغام کرده است و به‌زیبایی در لایه‌هایی نرم و موزون از خزه بلوطی، فلفل و پچولی می‌‌آمیزد، رز کات را به یک عطر استثنایی و قدرت‌مند برای لذت‌بردن از این اوقات سال تبدیل کرده است.

 

Doped Tuberose Gritti

دوپد توبرُز، فضایی متفاوت و تقابلی جذاب را پیش روی شما می‌گذارد که شما را به چالشی به‌یاد‌ماندنی دعوت خواهد کرد. عطری از همراهی لطافت شهوت‌گرا و لطیف گل‌های یاس و مریم، با وجوه ایندولیک و چرب آن‌ها که در تقابل با بستری پودری و تمیز به نمایش در آمده‌اند. پایان این فراز و نشیب‌های هیجان‌انگیز، فرود در پایه‌هایی صمغی-دودی و چوبی است که هم‌چنان از تقابل درخشان لطافت و تاریکی سخن می‌گوید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس