اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960218248535632

معرفی بهترین عطرها و ادکلن‌ها

عطرهای میوه‌ای

کد: 13960218248535632

https://goo.gl/eRqMbo

، تهران , (اخبار رسمی): نوت‌ها و آکوردهای میوه‌ای، نتیجه فرایندی پیچیده به منظور بازسازی روایح اغواگر و درخشان میوه‌ای مختلف هستند که با شروع قرن بیست‌و‌یکم، توجه بسیاری از خانه‌های عطرسازی، طراحان و البته مخاطبان را به خود جلب کرده است.

معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها

ساختمان میوه‌ها از میزان قابل توجهی آب تشکیل شده است و در برابر شیوه‌های مرسوم تقطیر و عصاره‌گیری، مقاوم است و نوت‌‌های میوه‌ای، عمدتا به‌صورت آزمایشگاهی و با استفاده از ترکیبات صنعتی تهیه می‌شوند.

به گزارش لوکس بایر از آنجا که ساختمان میوه‌ها از میزان قابل توجهی آب تشکیل شده است این مواد در برابر شیوه‌های مرسوم تقطیر و عصاره‌گیری، مقاوم است و نوت‌‌های میوه‌ای، عمدتا به‌صورت آزمایشگاهی و با استفاده از ترکیبات صنعتی تهیه می‌شوند. آکوردهای میوه‌ای که در میانه قرن بیستم، زمینه‌‌ساز موفقیت آثار مشهوری بوده‌اند با ورود به قرن بیست‌و‌یکم در ساختار ترکیبات میوه‌ای-گل بو به کار گرفته شده و با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، ابعاد مختلفی را برای نقش‌آفرینی در یک عطر، پیدا کردند؛ از ایجاد احساس درخشان و پر زرق و برق مبتنی بر اغواگری، از تازگی و نشاطی گوارا و دلچسب و از لطافت نرم و وسوسه‌گر تا ورود به فضاهایی اسرارآمیز و مسحورکننده که القاگر احساساتی هم‌چون پوسیدگی، قدمت و نمناک‌بودن است.

تمشک و میوه‌های جنگلی، در اثر جاودانه خانه «ل آرتیزان» ، Mure et Musc، آغازگر فصلی جدید و دورانی تازه بودند که با ارائه تفسیری مدرن و ستودنی، عطرهای میوه‌ای را در کانون توجه قرار داد. آکوردهایی هم‌چون آلو، آناناس، انبه، انگور، هلو، سیب و انجیر، در ساختار عطرهای موفق بسیاری استفاده  شدند که موجب توجه هرچه بیشتر به این خانواده از روایح شد.

اگرچه محصولات متعددی که در سطوح کیفی مختلف ارائه می‌شوند در سالیان اخیر سبب افزایش عطرهای میوه‌ای  شده‌اند اما در عطرسازی فاخر و نیش، پرداختی ظریف و دقیق به روایح میوه‌ای صورت گرفته که منتج به خلق آثاری درخشان و ستودنی شده است. آثاری که در قالب رایحه‌ای پیچیده وچندوجهی که با بهره‌بردن از ابعادی عمیق و غنی، شگفت‌انگیز و ناب شده‌اند؛ در لطافت و درخششی از جنس میوه‌ها ادغام شده‌اند تا به عنوان اثری برجسته و تحسین‌بر انگیز، همگان را از نفس کشیدن در هوایی آکنده از عطر میوه و زیبایی، محظوظ و بهره‌مند سازند. در ادامه، نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از برجسته‌ترین و بهترین عطرها که با رایحه برجسته میوه‌ها، به جهان عطرهای هنری و نیش، عرضه شده‌اند.

 

Mure et Musc Extreme L`Artisan Parfumeur

ل آرتیزان، اساس خود را بر پایه‌هایی از نبوغ، نوآوری و کیفیت بنا نهاده که عطر ستودنی «مور ات مسک» محصول 1978، ستون اصلی این بناست. رایحه‌ای مدرن و بسیار طبیعی از درخشش شاداب و اشتهاآور تمشک و میوه‌های جنگلی که در نسخه اکستریم، برجسته و پر رنگ شده استMure et Musc Extreme عطری ساده برای لذت‌بردن و نشاط است. آمیزشی از حجم بالای آکوردهای تمشک، توت‌های جنگلی و انگور بر پایه فاخر و لوکس از مشک، رایحه‌ای ساده اما اثرگذار به این عطر بخشیده که فراموش نشدنی است.

 

Bloody Wood Les Liquides Imaginaires

بلادی وود، جادویی از تلفیق فضاهای الکلی و خلسه‌آور با لطافت گیرا و دلربای آکوردهای میوه‌ای نظیر تمشک و گیلاس است که این لطافت بر بستری نرم و پودری از رز و بنفشه برجسته شده است تا با ادغام در پای‌ ای عمیق از همراهی نوت‌های چوبی و صمغ‌ها، عطری از نوشیدن شراب میوه‌هایی را ارائه دهد که در هیچ بهشتی یافت نمی‌شوند.

 

La Belle Helene MDCI Parfums

به احترام  «کلود مارشال» و تصویرسازی‌های جادویی او، کلاه از سر بر داریم! تصویرسازی‌هایی که مشتاقان روایح هنری را ره‌سپار قلمروهای بیکران از کیفیت، زیبایی و شگفتی کرده‌اند. «بل هلن»، یک شاهکار میوه‌ای است که تمام واژه‌ها از وصف این عطر قاصر هستند. رایحه‌ای از پیچش عطر شفاف و بسیار باکیفیت آکوردهای گلابی و آلودر سرزمینی از ایلنگ و اوسمانتوس که با ادغام در قلبی از ابریشم رز و حریر زنبق، این افسانه بهشتی را به اوج خود می‌رسانند و با لمسی از سایه‌های صمغی، چوبی و خزه‌ای، به پایان می‌رسانند. بل هلن، میوه‌ای از داستان هبوط است؛ بکر و بی‌مانند با رایحه‌ای که از نهایت وضوح، پالودگی و ظرافت سخن می‌گوید.

 

1270 Frapin

آکورد آناناس، نرم و مطبوع و هوس‌انگیز که با حجم بالایی از دیگر آکوردهای میوه‌ای نظیر آلو و انگور همراهی می‌شود، بر بستری از عسل و رزین‌ها به نمایش درآمده است تا با لمسی از وانیل، قهوه و کاکائو، لذت زاید‌الوصفی از یک عطر میوه‌ای عمیق و چندبعدی را تقدیم شما کند.

 

No 9 Posala Odin

چنانچه اشاره شد آکوردهای میوه‌ای، در عطرهای نیش، ابعاد و وجوه مختلفی را به خود می‌گیرند و اودین 9، یکی از همین آثار است که چهره متفاوتی از رایحه هلو ارائه م‌ کند. رایحه‌ای از هلو که با ادغام در لایه‌های پودری، تنباکویی و صمغی، تصویری از ظرافت و درخشش در هاله‌هایی موهوم و اسرارآمیز را به نمایش می‌گذارد تا شما را مسحور و شگفت‌زده کند.Comandante Xerjoff

از طراوت و شادابی میوه‌های مختلف که حس آبدار و گوارای خود را با شیرینی مطبوع و لذت‌بخشی از وانیل همراه ساخته‌اند، رایحه‌ای شکل گرفته است که با لمسی از اغواگری گل‌ها در پایه‌ای از عسل، تنباکو و سدر فرو می‌‌‌نشیند. کوماندانته، این رایحه میوه‌ای عمیق و غنی را در فضایی ارائه می‌دهد که با گیرایی و کیفیت مثال‌زدنی خود، احساسی زیبا اما ناشناخته و بکر به شما می‌بخشد.

 

Jubilation Amouage

جوبیلیشن، بی‌هیچ سردرگمی و ابهامی، غنی و پیچیده است و در نهایت پیچیدگی، ساده و آرامش‌بخش است. عطری نشاط‌بخش و فاخر که با ادغام آکوردی از توت و تمشک در حجم بالایی از کندر، مر و اُپوپونکس که با همراهی لایه‌هایی از دارچین و برگ بو بر پایه هایی از عسل و عود استوار شده است؛ رایحه‌ای منسجم، قدرت‌مند و مطبوع ارائه می‌دهد. رایحه‌ای که القاگر احساسی آمیخته از تعمق، تأمل و لذت لمس فضاهای کهن، پوسیده و موهوم است. نمایشی فراموش‌نشدنی از یک آمیزش میوه‌ای-رزینی و صمغی.

 

Aurore Nomade The Different Company

آرورا نوماد، عطری ماجراجویانه و شاد است که از نمایش تازگی نوت‌های دریایی در تقابل با فضایی ایندولیک-جانوری، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. رایحه‌ای شاداب و درخشان که چرکین و ایندولیک است واز همراهی ادویه‌ها، عمق پیدا کرده است. اما نقش اصلی این عطر، آکوردی اعجاب‌انگیز از موز و کرامبولا(میوه‌‌ای استوایی) است. آکوردی منحصربه‌فرد که با رایحه نرم، لطیف، شیرین و شیری خود به زیبایی پلی میان فضای ایندولیک و آکوردهای آبی و دریایی شده است.

 

Le Dandy D`Orsay

نمی‌توان از عطرهای میوه‌ای سخن گفت اما یادی از این عطر به‌یاد‌ماندنی نکرد؛ «لو دندی»، رایحه‌ای لذت‌بخش، ساده و مسحورکننده از همراهی نوت‌های آلو، هلو و آناناس با عرق نیشکر و ویسکی است که با سایه‌هایی از تنباکو و بنزویین همراه شده‌اند؛ رایحه‌ای ساده، اما گیرا و دوست‌داشتنی.

 

Ta O`Driu

سخن از عطرهای میوه‌ای به میان آمد و صحبت از پرداختی فاخر و باشکوه به رایحه میوه‌ها در قلمرو عطرهای هنری شد. اما با معرفی عطر بی‌مانندی که با استفاده از آکوردهای میوه‌ای به ظاهر ساده اما به واقع پیچیده، تصویرسازی کرده است این بخش را به پایان می‌بریم. نوشتن از عطری با عنوان «تا» از خانه منحصربه‌فرد و مستقل «اودریو» تا پرداختی به آکوردهایی از توت‌فرنگی و خربزه است. لطافتی میوه‌ای که به دور از ابتذال و سطحی‌نگری در فضایی به جریان افتاده‌اند که نفس‌گیر، موهوم و بکر است. «تا» عطری میوه‌ای است که در هاله‌ای جادویی از برگ بو و خزه احاطه شده است و بر پایه‌هایی از سدر، صمغ‌ها و رزین‌ ها، رایحه‌ای ارائه می‌کند که مفهومی خارق‌العاده از یک رایحه میوه‌محور تعریف می‌کند. عطری میوه‌ای در سایه‌هایی سبز و دودی و در فضایی موهوم و آزمایشگاهی که شبیه به هیچ عطر دیگری نیست!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس