اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960223248797220

جاذبه‌های گردشگری زنجان

کد: 13960223248797220

https://goo.gl/hFxkQD

، (اخبار رسمی): تور زنجان یکی از تورهای دوست‌داشتنی و جذاب داخلی است و هرکس با هر درآمدی می‌تواند یک سفر دلچسب را به این شهر کشورمان داشته باشد.

تور نوروزی و زنجان گردی

 مردم زنجان با زبان محلی ترکی با هم صحبت می‌کنند و بسیار مهربان و مهمان‌پذیر هستند و گردشگران را در رفتن به جاذبه‌های این شهر راهنمایی می‌کنند.

اقامتگاه در تور زنجان

زنجان یکی از استان‌های محبوب کشور است که گاهی مملو از  مهمانان خارجی می شود به همین دلیل هتل‌های بسیار شیک و محبوبی دارد. هتل‌های زنجان از نظر امکانات و هزینه سطوح متنوعی دارند  قرار دارند که بیشتر آن‌ها بر اساس استانداردهای هتل‌داری جهان ساخته شده‌اند. این هتل‌ها یا به مرکز شهر نزدیک هستند و یا به جاذبه‌های دیدنی شهر زنجان دسترسی خوبی دارند.

 

رستوران های مدرن و سنتی در زنجان

زنجان به علت توریست‌پذیر بودن پر از رستوران‌های مجهز و امروزی و نیز رستوران های سنتی است و تمام این رستوران‌ها غذاهای سنتی زنجان را در فهرست غذایی خود دارند.

مهم‌ترین غذاهای محلی زنجان انواع آش‌هاست که بسیار لذیذ هستند و طعم آنها را در هیچ‌جای جهان نخواهید چشید. برخی از این آش‌ها به عنوان صبحانه در رستوران‌های این شهر سرو می شود. 

 

سوغاتی شهر زنجان

 زیباترین و استثنایی‌ترین چاقوها را می‌توان در زنجان دید و از این نظر زنجان به قطب اصلی و مهم ساخت چاقو در ایران تبدیل شده است.

سایر محصولات محلی در زنجان ملیله دوزی و فرش بافی و گلیم بافی است که اکثراً توسط گردشگران به عنوان یادگاری از ایران خریده می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی الهام سیر

مشخصات شرکت تکمیل نشده استالهام سیر بعنوان یکی از قدیمی ترین آژانس های مسافرتی در ایران سابقه ای درخشان در امور خدمات گردشگری و دارای کلیه مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح (عضو یاتا) و بالاترین استاندارها و ارائه خدمات آنلاین فروش بلیط و دارای سه سایت فروش آنلاین بلیط های سیستمی و چارتری (داخلی و خارجی) می باشد. همچنین این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از کارکنان با تجربه آماده ارائه کلیه خدمات گردشگری شامل رزرواسیون بلیط، هتل، ویزا و همچنین تورهای گروهی و اختصاصی به مشتریان محترم در اقصا نقاط ایران میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی