اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960223248807220

جاذبه‌های گردشگری آسیا در تابستان

کد: 13960223248807220

https://goo.gl/AckTFo

، (اخبار رسمی): در ایران چون تعطیلات تابستانی طولانی است از تورهای داخلی و خارجی در این فصل استقبال زیادی می‌شود مخصوصا اگر این تورها به مناطقی باشد که دارای سواحلی زیبا و خنک است. در این متن سه جاذبه خنک و تابستانه را در آسیا معرفی می‌کنیم.

جاذبه‌های گردشگری آسیا در تابستان
جاذبه های گردشگری آسیا در تابستان

تور تابستانی اندونزی یکی از برترین گزینه‌های سفر به سواحل رویایی است. در این سواحل زیبا و خنک می‌‌توانید تعطیلات تابستانه فوق‌العاده‌ای را در ساحلی با هوای خنک سپری کنید.

بالی، سواحی رویایی در تور اندونزی

تور تابستانی اندونزی یکی از برترین گزینه‌های سفر به سواحل رویایی است. در این سواحل زیبا و خنک می‌‌توانید تعطیلات تابستانه فوق‌العاده‌ای را در ساحلی با هوای خنک سپری کنید. بالی چندین ساحل باشکوه دارد که می‌توانید در این سواحل از تفریحات آبی هم‌چون شنا، قایق‌رانی و موج‌سواری لذت ببرید. مناظر و طبیعت بالی به حدی زیباست که به بهشت اندونزی نیز معروف است. اگر به دنبال تفریحات ماجراجویانه هستید می توانید  از طریق وب‌سایت www.elham24.ir ثبت نام کنید و هیجان را از عمق جان‌تان درک کنید.

 

سواحل لنکاوی در تور مالزی از نوع تابستانه

تور مالزی به سواحل زیبایش معروف است؛ این سواحل زیبا را شاید در هیچ جای جهان نتوانید ببینید پس در صورت سفر به این کشور به تمام سواحل و جزایر دست‌نخورده مالزی سر بزنید. از جمله تفریحاتی که می‌توانید در مالزی از آن لذت ببرید شنا کردن در سواحل کم‌عمق و غواصی در سواحل عمیق است. هم‌چنین می‌توانید با کشتی‌رانی به تماشای تمام نقاط این جزایر بپردازید.

 

تور پینانگ شهری پر از جاذبه در کشور مالزی

پینانگ یکی از شهرهای مالزی است که دارای صومعه‌، نقاط قدیمی و موزه‌های تاریخی و فرهنگی است. در پینانگ و مالزی تجربه قدم‌زدن در پارک‌ها و سواحل زیبای این شهر را از دست ندهید. شنا در سفر به شهرهایی که دارای ساحل هستند جزء جدانشدنی این سفرهاست و سواحل زیبای پینانگ نیز از این امر مستثنی نیستند. شهر پینانگ را می‌توان مرکز غذا در مالزی دانست زیرا در این شهر انواع غذاهای هندی و چینی و غیره وجود دارد. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی الهام سیر

مشخصات شرکت تکمیل نشده استالهام سیر بعنوان یکی از قدیمی ترین آژانس های مسافرتی در ایران سابقه ای درخشان در امور خدمات گردشگری و دارای کلیه مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح (عضو یاتا) و بالاترین استاندارها و ارائه خدمات آنلاین فروش بلیط و دارای سه سایت فروش آنلاین بلیط های سیستمی و چارتری (داخلی و خارجی) می باشد. همچنین این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از کارکنان با تجربه آماده ارائه کلیه خدمات گردشگری شامل رزرواسیون بلیط، هتل، ویزا و همچنین تورهای گروهی و اختصاصی به مشتریان محترم در اقصا نقاط ایران میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی