اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960223248900011

فکس اینترنتی چه تفاوتی با فکس معمولی دارد؟

کد: 13960223248900011

https://goo.gl/9ixVv2

، تهران , (اخبار رسمی): فکس اینترنتی از خدمات اصلی دفتر کار مجازی است اما این فکس چه تفاوتی با فکس معمولی دارد و استفاده از آن چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟

اختصاص یک شماره تلفن ثابت اختصاصی و یک شماره فکس اختصاصی با ثبت نام در دفتر شما

با پرداخت مبلغ ماهیانه ناچیزی به دفترشما، علاوه بر برخورداری از سرویس فکس اینترنتی، یک شماره تلفن ثابت اختصاصی، یک شماره فکس اختصاصی و سرویس تلفن گویا در اختیارتان قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه دفتر شما، از نظر کارکرد، فکس اینترنتی همان فکس در معنای رایج آن است، اما از فنآوری بسیار پیشرفته تری برخوردار است. در این عصر دفترهای کار بدون کاغذ و رواج اسناد دیجیتالی، از یک سو نیاز به فکس همچنان باقی است، و از سوی دیگر استفاده از دستگاه فکس با کسب و کارهای نوین و سرعت بازار همخوانی ندارد.

تفاوت دیگر فکس اینترنتی با فکس معمولی این است که شما برای این که بتوانید فکس را به صورت اینترنتی دریافت و ارسال کنید هیچ نیازی به تهیه دستگاه ندارید. با استفاده از خدمات فکس اینترنتی «دفتر شما»، می‌توانید هر سندی را که روی کامپیوترتان ایجاد می‌کنید از طریق ایمیل یا وب به دستگاه فکس موردنظر خود بفرستید. در این سرویس پیوست‌های خروجی ایمیل به فکس تبدیل می‌شوند و فکس‌های ورودی به پیوست ایمیل.

 

روال استفاده از سرویس فکس اینترنتی به چه صورت است؟

با خرید سرویس تلفن گویا، یک شماره تلفن ثابت اختصاصی و یک شماره فکس اختصاصی در اختیارتان قرار می گیرد. طبق روال عادی دریافت فکس، این شماره را به فردی که می خواهد فکسی را برایتان بفرستد می دهید. آن فرد با استفاده از دستگاه فکس عادی فکس را برای شما می فرستد و شما فکس را در ایمیل خود دریافت می کنید. در این سرویس شما تنها قادر به دریافت فکس اینترنتی خواهید بود.

با خرید سرویس منشی مجازی، یک شماره تلفن ثابت اختصاصی و یک شماره فکس اختصاصی در اختیارتان قرار می گیرد. در این سرویس نیز طبق روال عادی دریافت فکس، این شماره را به فردی که می خواهد فکسی را برایتان بفرستد می دهید و فکس را در ایمیل خود دریافت می کنید. نکته جالب در این سرویس این است که شما اکنون صاحب منشی نیز هستید که وظیفه ارسال فکس بر عهده اوست. اگر مشتریان یا هر کس دیگری با شماره تلفن ثابت اختصاصی که «دفتر شما» در اختیارتان قرار داده تماس بگیرند، یک منشی باتجربه و با روابط عمومی بالا به تماس شما پاسخ می دهد.

 

دریافت فکس:

۱. فرستند شماره فکس شما را می گیرد و فکس را از یک دستگاه فکس عادی ارسال می کند.
۲. «دفتر شما» فکس را دریافت می کند و پس از تبدیل به پیوست ایمیل به آدرس ایمیلتان می فرستد.
۳. شما نیز برای مشاهده فکس از هر کجا که باشید فقط کافی است ایمیلتان را باز و فکس را مشاهده کنید.

شما از طریق ایمیل سند موردنظر را به همراه شماره فکس موردنظر برای اپراتور خود در «دفتر شما» می فرستید. همین! ارسال و پیگیری و اطمینان از دریافت فکس بر عهده منشی شما در «دفتر شما» است.

 

چگونه می توانم سرویس فکس اینترنتی خریداری کنم؟

فکس اینترنتی نوعی سرویس میزبانی‌شده است. بدین معنا که نیازی نیست شما سرورهای فکس، مودم و نرم‌افزارهای خاص را خریداری و نصب کنید. در عوض، با پرداخت مبلغ ماهیانه ناچیزی، علاوه بر برخورداری از سرویس فکس اینترنتی، یک شماره تلفن ثابت اختصاصی، یک شماره فکس اختصاصی  و سرویس تلفن گویا در اختیارتان قرار می گیرد.

 برای برخورداری از امکان دریافت فکس اینترنتی، می توانید به این بخش  مراجعه کنید و فرم را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند، و یا با واحد فروش با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۰۱ تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]