اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960225249045632

معرفی بهترین عطرها و ادکلن‌ها

عطرهای انجیر

کد: 13960225249045632

https://goo.gl/NlsGMC

، تهران , (اخبار رسمی): عطرهای انجیر رایحه‌ای از فلسفه تا اغواگری و آرامش به همراه دارد.

معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها

به گزارش لوکس بایر  انجیر همواره میوه‌ای ارزش‌مند و منحصربه‌فرد بوده است که عطر فرازمینی و مسحورکننده آن با پیشرفت تکنولوژی و معرفی ترکیبات جدید در آخرین دهه از قرن بیستم به جهان عطرسازی وارد شد.

 

رایحه‌ای از فلسفه تا اغواگری و آرامش

از برگ‌های سبز و پهن آن که به عنوان تن‌پوشی برای آدم و حوا پس از هبوط مورد استفاده قرار گرفت، از شاخه‌ها و چوب خوش‌رایحه آن که سایبانی آرامش‌بخش برای خردورزی و خردآموزی بودا و پیروان او بود، از سوگندها و اشاراتی که در کتب مقدس برای میوه و درخت آن ذکر شده است و نیز از تمام باورها و تقدیس‌هایی که در رابطه با این میوه شگفت‌انگیز در فرهنگ‌های مختلف جریان دارد، تا جایگاه بسیار بالایی که در تمدن‌های باستان مدیترانه، یونان و خاورمیانه به عنوان یک ماده غذایی و دارویی مفید برای آن قائل می‌شدند؛ «انجیر» همواره میوه‌ای مقدس، مورداحترام و ویژه بوده است.

موادی هم‌چون Stemone با رایحه‌ای سبز، نعنامانند و تازه، Hedione با فضایی یاس‌مانند، شیرین و شهدآگین، octalactone gamma که القاگر حسی خشک، خاکی و تلخ و گرم است، در کنار ترکیبات شیمیایی دیگری نظیر کشمران و ایزو ای-سوپر، در ساخت یک آکورد انجیر مورداستفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت، آنچه به عنوان آکورد انجیر در عطرها به کار می‌رود، تلاشی برای بازسازی رایحه‌ای از درخت انجیر و بازتابی از وجوه مختلف روایحی است که از این درخت دریافت می‌شود: سبزی خام، چسبناک، تازه و گس برگ‌ها، رایحه آمیخته چوبی-صمغی و خاکی-رزینی شاخه و ساقه‌ها و نوشیدنی گوارای شیرین و خامه‌ای-شیری میوه‌ها. این مجموعه گسترده و بکر از روایح، قدرت کافی را دارند تا تنها با استفاده از آکورد انجیر، یک شاهکار جاودانه به جهان عطر معرفی شود.

خانه پیشگام و نو آور « ل آرتیزان»، نخستین عطر با محوریت انجیر را با نام Premier Figuier در سال 1994 و در همکاری با Olivia Giacobetti معرفی کرد. این عطر جاودانه و شگفت‌انگیز، پرداختی به وجوه مختلف انجیر است؛ از شکوه سبز و چوبی برگ ها و شاخه‌ها تا رایحه دلچسب شیرین، خامه ای و گوارای میوه‌ها. معرفی این عطر تحسین‌برانگیز، پایه‌گذار شکل‌گیری زیرگروهی جدید و بسیار محبوب در گروه عطرهای چوبی و میوه‌ای شد که تا امروز، این محبوبیت هم‌چنان ادامه یافته است. با وجود این محبوبیت که برای عطرهایی با محوریت انجیر حاصل شده است و با وجود برخورداری از این همه غنا، شکوه و پیچیدگی، اما امروزه بسیاری از خانه‌ها به سوی ارائه رایحه‌ای خامه‌ای و شیرین از این آکورد حرکت کرده‌اند که تا حدودی زمینه‌ساز تکرار و یک‌نواختی در آثاری به این سبک شده‌اند. با این همه، اما رایحه شگفت‌انگیز و پر رمز و راز انجیر، این امکان را برای طراحان خوش‌ذوق و صاحب سبک و عطرسازان خلاق و هنرمند فراهم ساخته است تا با استفاده از آکورد انجیر، آثاری تحسین‌بر‌انگیز و قابل احترام را به دوستان عطر ارائه دهند. در ادامه این بخش، ضمن احترام به دو عطر ارزنده Figue Amere از خانه Miller Harris و Figuier  از لاین  James Heeley، تعدادی از عطرهای ارزنده با محوریت آکورد انجیر را حضور شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

 

Philosykos Diptyque

«فیلاسیکاس» ادامه شعبده‌بازی‌های بانو Olivia Giacobetti در دوران تولد انجیر در جهان عطر است. رایحه‌ای پالوده و درخشان از در هم تنیدگی وجوه خامه‌ای و مطبوع میوه انجیر در سبزی مرموز و گس برگ‌های آن که بر بستری چوبی و چرب به جریان افتاده است. اگر دوست‌دار رایحه انجیر هستید، عشقی دیوانه‌وار را با این جواهر بی‌همتا تجربه خواهید کرد!

 

L’Ile Pourpre Les Liquides Imaginaires

سفری به دور دست‌ها، پرواز بر بال نسیمی که از بهشت وزیدن گرفته است و شما را به سوی مقصدی از آرامش و شکوه رهنمون می‌شود. ایل پوغپغ، پرداختی به ابعاد معنوی و اسرارآمیز انجیر است که ریشه در باورها و رؤیاها دارد. نمایشی از وجوه شیرین، آبدار، نرم و خامه‌ای میوه انجیر که با حجمی گیاهی، سبز و غنی از گیاه شیسو همراهی شده است تا با ادغام در لایه‌هایی خاکی، صمغی و چوبی، شما را مسحور زیبایی‌های خود کند.

 

L’Arbre de la Connaissance Jovoy Paris

درخت دانش، اشاره‌ای‌است به جایگاه رفیع و احترام ویژه‌ای که در ادیان و تمدن‌های باستان برای درخت انجیر قائل می‌شدند. در حالی‌که انتظار می‌رود تا با رایحه‌ای خامه‌ای و لذیذ از انجیر روبرو شوید؛ این عطر خانه ژووی، شما را با انفجاری سبز، دارویی و کمی دود غافلگیر می‌کند تا با ورود به قلبی سبز و تازه که با عطر دل‌چسب انجیر آراسته شده است، شما را غرق در فضای مرموز و اعجاب‌انگیز خود سازد. عطری اصیل و منحصربه‌فرد از انجیر، که در لایه‌هایی سبز، دودی، دارویی و چوبی تنیده شده است.

 

Un Jardin En Mediterranee Hermes

عطری از سبزی گوشه‌دار و گس برگ‌های انجیر که با حجمی از سوزنی برگ‌ها بر آن تأکید شده است تا با لایه‌هایی ظریف از صمغ‌ها و شیره ‌ای درخت انجیر همراه شود؛ نمایشی متفاوت از آکورد انجیر ارائه می‌کند تا با درخششی خیره‌کننده و زندگی بخش از مرکبات و لطافت قلب گل بوی خود، شما را به تحسین النا و هنر بی‌انتهای او وا دارد. باغی در مدیترانه، با فضایی آکنده از درخشش و موسیقی و شادی که با متانت برخاسته از آیین‌های باستان، شما را به جشن جاودانگی دعوت کند.

 

Figaro Lubin

فیگارو، عطری ماجراجویانه و در عین حال اصیل و متین از وجوه مختلف انجیر است. لایه‌هایی میوه‌ای، آب‌دار و نرم که با آکوردهای آلو و سیب برجسته شده است، پایه‌ای چوبی و سبز از همراهی وتیور و کاج و بستری خاکی از همراهی فلفل و گیشنیز، فضای دل‌نشین، عمیق و تأمل‌بر‌انگیز این عطر خانه لوبین را شکل داده‌اند.

 

Sine Die LM Parfums

عطری نشاط‌بخش، شاداب و سرشار از تجمل و ظرافت. «ساین دای»، انجیر رسیده، نرم و وسوسه‌انگیزی است که با تازگی آرامش‌بخش لیمو همراه شده است تا با ادغام در قلبی لطیف و شفاف از بنفشه، چهره‌ای متفاوت و شگفت‌انگیز از وجوه سبز خود ارائه دهد. عطری از اغواگری، تجمل و آرامش، اینبار با محوریت انجیر!

 

De Bachmakov The Different Company

باشماکوف، جادویی سبز، گیاهی پر شاخ و برگ و مسحورکننده است که از نهرهای نوشیدنی بی‌مانندی سخن می‌گوید که در زیر سایه ساری از آرامش و تازگی درختان انجیر جریان یافته است. تلفیقی از سبزی برگ‌های انجیر و گیاه شیسو با لایه‌های ظریف و شاعرانه‌ای از نوشیدنی انجیر که با لیمو تازه شده است و بر بستری ادویه‌ای-خاکی جریان یافته؛ این عطر را به اثری کم‌نظیر و بکر تبدیل کرده است.

شما به دنبال عطری چندلایه و متفاوت هستید که در عین حال، لطیف، تازه و آرامش‌بخش باشد. در اولین فروشگاهی که این معجون انجیری و سبز را عرضه می کند؛ توقف کنید!

 

Fico di Amalfi Acqua di Parma

این  عطر، ترکیبی ساده، صادق و درخشان از انجیر است که با شروعی تازه و مرکباتی از همراهی ترنج، لیمو و گریپ فروت به جریان افتاده است و در پایه‌ای تمیز و شاداب از مشک و نوت‌های چوبی، به کمال می‌رسد. ساده و نشاط‌بخش، اصیل و لذت‌بخش و البته اثرگذار.

 

Vers Le Sud Jacques Fath

وغز لو سود، تفسیری مدرن و جذاب از انجیر است. عطری از وجوه چوبی، میوه‌ای و خامه‌دار انجیر که بر بستری مخملی و گل بو شکل گرفته است و با ادغام در لایه‌هایی تمیز و پودری از مشک و نسیمی خنک و نمکین از نوت‌های دریایی، تجربه متفاوتی از یک عطر انجیر محور برای شما رقم می‌زند.

 

Figuier Ardent Atelier Cologne

«فیگ آردنت» تفسیری مدرن از فضاهای درخشان و اصیلی است که در رایحه سبز و کلاسیک عطرهای انجیرمحوری هم‌چون Fico di Amalfi به نمایش در آمده است. اما این اثر قابل‌احترام خانه آتلیه کولون، فضای اشاره شده را به زیبایی در پایه ای خاکی ادویه ای از فلفل، انیسه و هل، و فضایی پودری و مخملی از مشک و زنبق ادغام می کند تا در کنار رایحه ای میوه ای، سبز و چوبی از میوه و برگ های انجیر، لحظاتی بیاد ماندنی برای شما خلق کند.

 

Men Extreme Tom Ford

نخستین مجموعه از عطرهای تام فورد، از امضایی ویژه و جالب توجه بهره می‌برند؛ فضایی خاکی و نمناک، دودی و کمی چوبی که از آکورد توبِر و پچولی شکل گرفته است. عطر «من اکستریم» از همین مجموعه، آکوردی از انجیر که حالتی خاکی-چوبی و کمی سبز و شیرین را دارد به‌خوبی با این فضا ادغام و با لمسی از گرمای اغواگر هل و دارچین، کامل کرده است تا رایحه‌ای متفاوت، اما محبوب و ستودنی از انجیر را ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس