اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960225249137230

با هدف ارائه تخفیف و پشتیبانی بهتر از مشتریان انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت راینت با هدف پشتیبانی مطلوب از مشتریان

کد: 13960225249137230

https://goo.gl/YX8K76

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید راینت از خرداد به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت راینت، وبسایت این شرکت که در طراحی و تولید وبسایت و اپلیکیشن موبایل فعال می باشد از خرداد ماه سال جاری بروز رسانی شده و با طراحی زیبا و امکاناتی جدید به آدرس www.righnet.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر همین اساس کاوه حیدرآبادی مدیرعامل راینت با اعلام این خبر گفت: در به روزرسانی این وبسایت که  همزمان با روز بهره وری است، بخش‌های پیشنهاد شگفت انگیز، کسب درآمد، مجله راینت و آموزش به فهرست وبسایت اضافه گردیده و ارائه پیشنهاد های شگفت انگیز روزانه به صورت خودکار، ارائه تخفیف های بی نظیر در روز های خاص، آموزش های کامل و جامع، تولید خودکار پیش فاکتور برای مخاطبان امکان پذیر شده است.
وی افزود: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مدیران مشاغل و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است. ارائه تخفیف و پشتیبانی بهتر از مشتریان و همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال تولید یک موتور جستجوی بومی هستیم.


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راینت

نام تجاری راینت (righnet ) در سال ۱۳۸۷، توسط مهندس کاوه حیدرآبادی و با پشتوانه چندین سال تجربه ی موسسان خود در زمینه ی طراحی و توسعه وب سایت و تبلیغات اینترنتی کار خود را آغاز کرد. گروه راینت مفتخر است که با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان کار خود را آغاز کرده و در راستای همین هدف به ارائه خدماتی با تضمین و کیفیت بالا، متناسب برای هرگونه درآمد پرداخته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]