اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960419254017230

راینت برگزار کرد

جشن 10 سالگی راینت با شعار «بر فراز ابرها تجارت کنید»

کد: 13960419254017230

https://goo.gl/5s2jd3

، تهران , (اخبار رسمی): جشن 10 سالگرد راینت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت طراحی سایت ایران با شعار «بر فراز ابرها تجارت کنید» برگزار شد که در طی آن دسترسی به رکورد بیش از 1500 مشتری طراحی سایت، دامنه و هاست جشن گرفته شد.

راینت، بزرگ‌ترین شرکت طراحی سایت ایران 10ساله شد.

به گزارش روابط عمومی راینت، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: راینت بعد از حدود یک دهه حضور فعال و مؤثر در صنف تولید نرم‌افزار و طراحی سایت و با مخاطبان بی‌شمار در این حوزه‌ هم‌اکنون به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته می‌شود.
کاوه حیدرآبادی با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: این رویداد با شعار «بر فراز ابرها تجارت کنید» به بیان تمرکز بیش‌تر روی طراحی فروشگاه اینترنتی می‌پردازد.

او تصریح کرد: آمار در ایران حکایت از دسترسی 42 میلیون نفر به اینترنت دارد و با توجه به این‌که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هستیم، باید به کسب و کارها کمک کنیم که بتوانند محصولات خود را از طریق اینترنت به فروش برسانند.
گفتنی است برای ارتباط با روابط عمومی راینت شماره تماش 02166571977 در دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راینت

نام تجاری راینت (righnet ) در سال ۱۳۸۷، توسط مهندس کاوه حیدرآبادی و با پشتوانه چندین سال تجربه ی موسسان خود در زمینه ی طراحی و توسعه وب سایت و تبلیغات اینترنتی کار خود را آغاز کرد. گروه راینت مفتخر است که با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان کار خود را آغاز کرده و در راستای همین هدف به ارائه خدماتی با تضمین و کیفیت بالا، متناسب برای هرگونه درآمد پرداخته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]